Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
petraaken schreef:Waarom krijg ik de indruk dat er meer aan de hand is dan enkel dat. Is gewoon een reden vinden om de scheiding er door te krijgen zonder dat de man gezichtsverlies lijdt. De vrouw de zwarte piet door geven.
Hoewel, het is best origineel 
set_elkol schreef:Ik kus ook dagelijks met mijn Arabische volbloed, niks lekkerder dan datzal het niet aan mijn vriend laten zien.
http://imageshack.us/a/img690/3637/5rvj.jpg
petraaken schreef:Waarom krijg ik de indruk dat er meer aan de hand is dan enkel dat. Is gewoon een reden vinden om de scheiding er door te krijgen zonder dat de man gezichtsverlies lijdt. De vrouw de zwarte piet door geven.
denk dat iedereen hem voor gek verklaard
je zal ze er vast tussen hebben. Mijn vader vind het ook smerig dat ik mijn poes allemaal kusjes geef
HAHAHAHA!!! Gekker moet het niet worden!
Haha, dat is toch wel een hele originele reden voor een echtscheiding... denk niet dat de rechter die ooit eerder heeft gehoord