Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Soraya10 schreef:Omdat het een beetje een hype is

YouthReiner schreef:Soraya10 schreef:Omdat het een beetje een hype is
Weet je wat een hype is? Een westernzadel op de rug van je paard gooien, de teugels laten vieren en dan zeggen dat je western rijdt.
Maar dat heeft niks te maken met de western (en dan in dit geval reining) sport.
Ontopic: Leuk dat ze 3e is geworden! Ziet er steeds beter uit en uit Whiz vallen nog wel wat extra punten te halen denk ik..
En mega goed van Rieky, Frans en Dave!

)Sammie schreef:Anky: "Ik heb super fijn gereden, we kregen 71 en 71.5 punt wat de 2e en 4e plek waard was. In het eindklassement betekende dit zelfs de bronzen medaille! Helaas mocht ik de medaille niet in ontvangst nemen omdat ik niet lid ben van de NQHA. Dat is dus een leer voor de volgende keer! Ik ben super trots op de prestaties van Whiz, daar gaat het uiteindelijk om."
. Of is lid zijn/worden van de NQHA heel ingewikkeld ofzo dat je dat er gewoon bij laat zitten
Citaat:Door middel van het contactformulier kunt u heel gemakkelijk lid worden.
De contributie bedraagt jaarlijks 44 euro.
Gezinsleden betalen 23.50 euro
Het lidmaatschap loopt van 1 januari tot en met 31 december lopende het jaar.
Joaltijd schreef:Totaal niet slecht nee!
Maar dressuur ligt haar qua prestatie toch beter lijkt me!
Ze vraagt zelfs op NK's waar de jury op let![]()
Aan een mededeelneemster XD En zij moest dat allemaal gaan uitleggen![]()
xx
LadyMadonna schreef:Leuk dat er door Anky tenminste af en toe western nieuws op de voorpagina komt.... Maar: wie werden er 1e en tweede?
Begrijp me niet verkeerd, hartstikke knap om derde te worden, maar zou het niet netjes zijn om plaats 1 en twee op zijn minst te vermelden?