Moet wel zeggen dat die paarden wel echt verkeermak zijn.
Het slaat echter nergens op dat ze dit zo doen en iedereen (mede weggebruikers) in gevaar brengen, incluis zichzelf en ook hun dier.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ragdollcat schreef:Ze zien er goed verzorgd uit en met mooie spullen en alles dr op en aan.
Toch gevaarlijke toeren met ze uithalen en op het asfalt keihard draven en risico nemend op een ongeluk, rare mensen zijn het.
Tja die mensen hebben geen hart voor dieren, als ze maar lol hebben he.
Mukkietje schreef:Wat verschrikkelijk dit! Misschien een domme vraag, maar is dit nou verboden? Omdat die politie auto erbij rijdt. Of rijdt deze er om ervoor te zorgen dat auto's plaats maken voor de paarden?
Sodera schreef:ThinkAgain schreef:Ik woon hier al anderhalf jaar en heb 1 iemand langs de weg zien rijden met paard en wagen, dit was gewoon een landweggetje en het was gewoon recreatief rijden zoals 't in Nederland ook gebeurt. Heb nog nooit mensen hier zien racen op straat, maar weet wel dat het gebeurt. Maar 't zijn ook wel rare figuren hoor, die zigeuners. Willen behandeld worden als normale mensen, maar zich gedragen als normale mensen... dacht t niet.
Ik idd ook nog nooit, 1x in het dorp verderop maar ook dat was gewoon een normaal drafje.
Dikgedrukte kan ik het alleen maar heel erg mee eens zijn...