Adelinde's Parzival krijgt wedstrijdrust tot in 2014

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Django_Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 17:06

Ik denk dat Adelinde een hele verstandige beslissing heeft genomen. Wie weet doen zich weer complicaties voor in verband met de hartproblemen die hij had als hij geen pauze krijgt. Nou zal daat denk ik niet zo snel gebeuren maar wie weet. :o

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 17:12

Anoniem schreef:
Het lijkt wel of jullie allemaal bij Adelinde over de vloer komen. Mij lijkt het eerder wat naïef.
Maar geloof wat jullie willen geloven. :D

Jij gedraag je niet veel anders behalve met dat ene verschil dat jij smerige speculaties spuit ipv gewoon logische redeneringen. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 17:56

Ayasha schreef:
Anoniem schreef:
Het lijkt wel of jullie allemaal bij Adelinde over de vloer komen. Mij lijkt het eerder wat naïef.

Jij gedraag je niet veel anders behalve met dat ene verschil dat jij smerige speculaties spuit ipv gewoon logische redeneringen. :)

Pardon? :roll:

Ayasha
Blogger

Re: Adelinde's Parzival krijgt wedstrijdrust tot in 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 17:58

Het is je vergeven, als je het maar niet nog een keer doet.... :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 18:06

:?

Heb je moderatortaken erbij genomen Ayasha? :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 18:06

Nee helemaal niet. Je krijgt gewoon wat je geeft bij mij. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 19:19

Ayasha schreef:
Anoniem schreef:

:j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 21:54

Nu breekt mijn klomp.
Dus omdat ik niet als een blinde kip de mening van de bokkers deel en mijn eigen kennis en visie ventileer, maakt het dat jullie kunnen schrijven dat ik smerige speculaties spui?
Misschien dat jullie je ook eens wat meer in de materie moet verdiepen en niet als kippen zonder kop achter de meute aan blijf lopen. Van zelf denken en info verzamelen wordt je doorgaans slimmer. Ik weet zeker dat het overgrote deel wat hier wat roept nog nooit Adelinde heeft gesproken en/of niet bij dit soort ruiters op stal komt. Maar geloof wat jullie willen geloven en blijf lekker naïef. Is mij om het even.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 22:22

Kijk, ik ga het proberen in jip en janneke taal te zetten voor je:

Er geven mensen hun mening. Deze noemen we mening A.
Jij geeft een andere mening maar van dezelfde strekking (vermoedens, speculaties) deze noemen we mening B.

Hoewel A en B recht tegen over elkaar staan, zijn beide slechts gebaseerd op vermoedens gezien geen van ons Adelinde is of er zo dichtbij staat dat men met zekerheid iets kan zeggen (indien wel heb je vermoedelijk een vorm van beroepsgeheim en zou het je je job kunnen kosten.)

Persoon met mening B valt echter over het feit dat de personen van mening A niet dagelijks bij Adelinde op stal komen en dat ze dus naïef zijn om hun mening... Diezelfde persoon, die al evemin dagelijks over de vloer komt bij Adelinde spuit dan weer wel allerhande veel minder positieve vermoedens/speculaties...

Ofwel; de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet, wie een hond wil slaan vindt licht een stok en er zullen vast nog wel meer woorden van toepassing zijn hier.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 06:56

Anoniem schreef:
Nu breekt mijn klomp.
Dus omdat ik niet als een blinde kip de mening van de bokkers deel en mijn eigen kennis en visie ventileer, maakt het dat jullie kunnen schrijven dat ik smerige speculaties spui?
Misschien dat jullie je ook eens wat meer in de materie moet verdiepen en niet als kippen zonder kop achter de meute aan blijf lopen. Van zelf denken en info verzamelen wordt je doorgaans slimmer. Ik weet zeker dat het overgrote deel wat hier wat roept nog nooit Adelinde heeft gesproken en/of niet bij dit soort ruiters op stal komt. Maar geloof wat jullie willen geloven en blijf lekker naïef. Is mij om het even.

Ik ken haar dus wel en vind ook dat jouw reacties vreemd zijn. Wij zeggen niet, dat wat jij zegt onzin is. Het zou even zo goed zo geweest kunnen, al geloof ik daar niet in omdat ik weet wat voor iemand Adelinde is als er iets anders waas dan zou ze dat ook zeggen, maar jij vindt wat wij zeggen de grootste onzin en het overdenken niet waard. Jouw waarheid hoeft niet de enig mogelijke waarheid te zijn.
En ik kan je uit zeer zeer zeer zeer zeer betrouwbare bron melden,dat wij toch echt gelijk hebben en er niets meer aan de hand is dan dat ze even een wedstrijdpauze inlast.
Laatst bijgewerkt door Tendance op 04-10-13 07:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 06:57

Anoniem schreef:
Nu breekt mijn klomp.

Ik ken Adelinde vanaf mijn ponytijd, aangezien we uit dezelfde regio komen. En als er iemand het welzijn van dr paard bóven geld/roem/sponsorcontract zet is het Adelinde wel. Het is niet voor niets dat ze pas toen Jerich om de hoek kwam kijken een vrachtwagen ter beschikking had. Tot die tijd ging ze nog gewoon met auto en trailer op pad en daarmee heeft ze het behoorlijk ver geschopt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 08:10

Relaxed schreef:
Ik ken Adelinde vanaf mijn ponytijd, aangezien we uit dezelfde regio komen. En als er iemand het welzijn van dr paard bóven geld/roem/sponsorcontract zet is het Adelinde wel. Het is niet voor niets dat ze pas toen Jerich om de hoek kwam kijken een vrachtwagen ter beschikking had. Tot die tijd ging ze nog gewoon met auto en trailer op pad en daarmee heeft ze het behoorlijk ver geschopt.

Dat weet ik, Ik ken Adelinde ook. Dus Ayasha, dat ik Adelinde niet zou kennen is onzin. En daar werken doe ik al helemaal niet. Daarbij heb ik enkel gezegd dat de sponsor niet blij is nu Adelinde Parzival thuis houdt. Dus onzin dat dit mij mijn baan zou kosten? Ik werk niet bij haar hoor, ben helemaal zelfstandig. ;)

Maar wat jij nu hier boven zegt Relaxed is eigenlijk dat wanneer Adelinde wel traint en wedstrijden rijdt het welzijn van Parzival in het geding is. Want, zeg jij, nu ze een stop heeft kiest ze voor het welzijn van het paard.
Geloof me nu maar dat die paar wedstrijden die een dressuurpaard op dat nivo rijdt geen belasting is en zou mogen zijn. Als dat wel is dan betekend dat dus dat Adelinde en al die anderen wanneer ze wel in training zijn en wedstrijden rijden, niet diervriendelijk bezig zijn. Je spreekt jezelf dus behoorlijk tegen.

Ik begrijp ook helemaal niet waarom ik hier niet mijn eigen mening en ervaring zou mogen opschrijven. Misschien weet ik in deze situatie wel meer dan jullie? Je hoeft mij niet te geloven hoor. Je mag wat mij betreft geloven wat je wil maar zeg niet dat wat ik schrijf dat dat smerige speculaties zijn. Simpel omdat je niet weet wat ik weet. En ik heb net zo veel recht om hier wat te schrijven als jullie. Dat het dan niet is wat je horen wil, Tja, jammer dan.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 08:16

Dan zeg je beter niets Gast5428 want zo breng je alleen maar roddels en smerige insinuaties in de wereld en kun je worden beschuldigd van laster en eerroof.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 08:17

petraaken schreef:
Dan zeg je beter niets Gast5428 want zo breng je alleen maar roddels en smerige insinuaties in de wereld en kun je worden beschuldigd van laster en eerroof.

Juist niet. Want wat ik zeg klopt. Diegene hierboven insinueren wat.
Ik zeg overigens niets lelijks over Adelinde. ik zeg alleen dat haar sponsor niet blij is. ;)

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 11:09

Waarom reageer je niet op mijn bericht dan Gast5428?
Of zit daar te veel waarheid in?

Wat jij doet is anderen belachelijk maken en voor leugenaars uitmaken. Er is niemand die dat bij jou doet.
Jij schiet op mensen terwijl mensen dat niet op jou doen. Ze trekken enkel jouw mening in twijfel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 17:14

Anoniem schreef:
Maar wat jij nu hier boven zegt Relaxed is eigenlijk dat wanneer Adelinde wel traint en wedstrijden rijdt het welzijn van Parzival in het geding is. Want, zeg jij, nu ze een stop heeft kiest ze voor het welzijn van het paard.
Geloof me nu maar dat die paar wedstrijden die een dressuurpaard op dat nivo rijdt geen belasting is en zou mogen zijn. Als dat wel is dan betekend dat dus dat Adelinde en al die anderen wanneer ze wel in training zijn en wedstrijden rijden, niet diervriendelijk bezig zijn. Je spreekt jezelf dus behoorlijk tegen.

Nee dat zeg ik niet, ik zeg dat ze het welzijn boven haar sponsor zet, omdat jij zegt dat haar sponsor niet blij is (wéét je dat of dénk je dat? :? ) dat ze geen wedstrijden meer start voorlopig. Imo heeft ze zich voor haar sponsor al bewezen met dit paard. Daarbij denk ik wel dat grote meerdaagse concoursen een belasting zijn, we weten allemaal hoe spooky Parzival is/was in de ring, ik kan me voorstellen dat juist voor zo'n paard de wedstrijden wel een belasting zijn. Kleine wedstrijden is voor haar geen uitdaging meer, de wereldbekerwedstrijden heeft ze al gezien en gewonnen en het eerst volgende grote evenement is volgend jaar pas, dus tot die tijd lijkt een pauze me prima passen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 21:08

Tendance schreef:

Wat jij doet is anderen belachelijk maken en voor leugenaars uitmaken. Er is niemand die dat bij jou doet.
Jij schiet op mensen terwijl mensen dat niet op jou doen. Ze trekken enkel jouw mening in twijfel.

Ik heb niet gereageerd op je bericht maar zeker wel gelezen hoor :j . Ik weet alleen niet wat je bedoeld met te veel waarheid?
Ik respecteer ieder zijn mening maar Ayasha en relaxed vonden dat ik smerige speculaties spui. En dan voel ik mij aangevallen en reageer daar op terug omdat ik zeker geen speculaties hier vertel maar de dingen die ik weet. Daarbij heb ik niemand aangevallen, ik werd juist aangevallen. ;)
Ik heb hier ook niemand als leugenaar uitgemaakt, hooguit naïef.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 21:50

Anoniem schreef:
Tendance schreef:

Ik heb niet gereageerd op je bericht maar zeker wel gelezen hoor :j . Ik weet alleen niet wat je bedoeld met te veel waarheid?
Ik respecteer ieder zijn mening maar Ayasha en relaxed vonden dat ik smerige speculaties spui. En dan voel ik mij aangevallen en reageer daar op terug omdat ik zeker geen speculaties hier vertel maar de dingen die ik weet. Daarbij heb ik niemand aangevallen, ik werd juist aangevallen. ;)
Ik heb hier ook niemand als leugenaar uitgemaakt, hooguit naïef.

Hoho, ik beaamde het alleen maar. Smerige zou niet mijn woordkeuze zijn geweest, maar de strekking was ik het wel mee eens.. :+

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 21:57

Anoniem schreef:
Relaxed schreef:

Dat weet ik, Ik ken Adelinde ook. Dus Ayasha, dat ik Adelinde niet zou kennen is onzin. En daar werken doe ik al helemaal niet. Daarbij heb ik enkel gezegd dat de sponsor niet blij is nu Adelinde Parzival thuis houdt. Dus onzin dat dit mij mijn baan zou kosten? Ik werk niet bij haar hoor, ben helemaal zelfstandig. ;)

Ik begrijp ook helemaal niet waarom ik hier niet mijn eigen mening en ervaring zou mogen opschrijven. Misschien weet ik in deze situatie wel meer dan jullie? Je hoeft mij niet te geloven hoor. Je mag wat mij betreft geloven wat je wil maar zeg niet dat wat ik schrijf dat dat smerige speculaties zijn. Simpel omdat je niet weet wat ik weet. En ik heb net zo veel recht om hier wat te schrijven als jullie. Dat het dan niet is wat je horen wil, Tja, jammer dan.

Hieruit maak ik op dat jij zowel Adelinde als de familie die haar sponsort kent, leuk voor je maar wij mogen dan naief zijn maar dat geloof ik toch echt niet en wat je verder denkt, het zal, jij je zin.