Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) hij te ver door. Daarbij is het ook wel een beeeeetje raar. Als je alleen een achtergrond met MLP hebt gaan je collega's zich daar echt niet ongemakkelijk van voelen, dan moet er bijna wel meer gebeuren. Chaos schreef:Ja ik vind hem een kneus, als je op je werk constant over je gare hobby praat vind ik je gewoon een rare vogel. En dat interesseert niks wat ik daar van vind hij hoeft toch niet voor mij te werken. Ik kan me Iig indenken dat het stom werken is met een collega die dezelfde hobby heeft als een zesjarig meisje.. Zeker als hij er blijkbaar steeds over moet beginnen.

minikatje schreef:maar ik praat ook gewoon met de kindjes van de baas, dat heet interesse tonen
en een complimentje geven aan een meisje die haar MLPtrui aanheeft (en daar waars superstrots op is) is niet echt vreemd imo.
minikatje schreef:blijkbaar is het uitgelekt en heeft een flauwe collega wat laten vallen over Bronies.
tja, wee de wolf die in een kwaad daglicht staat.
xx_Horsiex schreef:Chaos schreef:Ja ik vind hem een kneus, als je op je werk constant over je gare hobby praat vind ik je gewoon een rare vogel. En dat interesseert niks wat ik daar van vind hij hoeft toch niet voor mij te werken. Ik kan me Iig indenken dat het stom werken is met een collega die dezelfde hobby heeft als een zesjarig meisje.. Zeker als hij er blijkbaar steeds over moet beginnen.
Gelukkig ben je niet zo kortzichtig..

Chaos schreef:Ja ik vind hem een kneus, als je op je werk constant over je gare hobby praat vind ik je gewoon een rare vogel. En dat interesseert niks wat ik daar van vind hij hoeft toch niet voor mij te werken. Ik kan me Iig indenken dat het stom werken is met een collega die dezelfde hobby heeft als een zesjarig meisje.. Zeker als hij er blijkbaar steeds over moet beginnen.