Anne_mieke88 schreef:wat gaaf zeg...ben benieuwd naar bewegende beelden
oeh, ik zeker ook!

moet toch een mooi gezicht zijn, zo tussen de 'elegante' dieren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
felicity schreef:Heel ontopic maar toch nieuwschierig.
Mag je in nederland gewoon bij de knhs starten met een ezel of een kruizing ezel paard?
CelestinaH schreef:Vind t erg leuk maar toch ook weer beetje vreemd, ik kan toch ook niet aan een kampioenschap deelnemen met een koe ook al kan ik hem dezelfde oefeningen laten uitvoeren als een paard.
Ben idd erg benieuwd hoe dat bij de KNHS geregeld is.
Fiffill schreef:felicity schreef:Heel ontopic maar toch nieuwschierig.
Mag je in nederland gewoon bij de knhs starten met een ezel of een kruizing ezel paard?
Nee, voor zover ik weet mag dat nog steeds niet.... erg jammer. Snap ook niet waaromMisschien omdat veel paarden bang zijn voor ezels
Nee volgens mij is het omdat het ze alleen om paardensport gaat. Ik vind het iig nogal jammer. Ook omdat er wel degelijk onderdelen zijn waarvoor muildieren en ezels zeer geschikt zijn.
CelestinaH schreef:Vind t erg leuk maar toch ook weer beetje vreemd, ik kan toch ook niet aan een kampioenschap deelnemen met een koe ook al kan ik hem dezelfde oefeningen laten uitvoeren als een paard.
Ben idd erg benieuwd hoe dat bij de KNHS geregeld is.
Dat vind ik een rare vergelijking, een koe heeft toch weinig met een paard te maken?
tine10 schreef:Wat ontzettend leuk en goed. Als ik de foto zie, vind ik het tuig en de wagen er niet mooi op/achter liggen trouwens. De lichtogen steken veel te ver af, lijkt me niet fijn voor de ezel.