Kijken of mijn nieuwschierigheid ook wordt gestild

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Leuk verslag en vooral de clinic van Tristan lijkt me erg informatief!
De meerwaarde van Britt als gast zie ik dan weer nietAls je in haar plaats een gemiddelde bokker neer zet, dan heb je qua educatie toch hetzelfde effect?
Cayenne schreef:De meerwaarde van Britt als gast zie ik dan weer nietAls je in haar plaats een gemiddelde bokker neer zet, dan heb je qua educatie toch hetzelfde effect?
quartel schreef:Het enige nadeeltje vond ik dat er op een kraampje na nergens geen western of Quarter te vinden was.
Of ik moet het gemist hebben?
Bianca41 schreef:Ik snap dat Brit iemand bekend moet zijn,maar wie of wat is Brit?
Suzanne F. schreef:Tristan is inderdaad een hele leuke vent met een flinke dosis humor en zelfspot.
Ik zag dat Will wel assisteerde in de show maar hij had verder geen actieve rol begreep ik?
Op youtube staan idd filmpjes van hun 2-en samen in shows. Is echt heel leuk om te zien.
Heeft iemand misschien gefilmd tijdens de clinic van Tristan?
helmab schreef:Tristan Tucker wat een vent zeg GEWELDIG!!! weet iemand een site van hem?
NatassJa schreef:helmab schreef:Tristan Tucker wat een vent zeg GEWELDIG!!! weet iemand een site van hem?
http://trtequestrian.com/