Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JessicaD88 schreef:gabyfedde schreef:Is dit nou echt voorpaginanieuws?
Er zijn zat kinderen die geen zin hebben om naar school te gaan, gelukkig zijn er ook zat ouders die wèl hun taak als opvoeder serieus nemen i.p.v. het kind te pleasen/om te kopen.
Wat een onzin, als het helpt waarom niet?
BobbieLover schreef:Eigelijk vraag ik me nu af.. of dit allemaal mensen zijn zonder kinderen..
Die moeder maakt het leuk voor haar dochter soo what.. mensen kunnen echt zeuren
Pfoee,
aan de mensen met een negatieve reactie dan.. had je dit vroeger nooit leuk geleken.. de mensen die zeggen 'nee' hou je het knap vol iedereen was vroeger zo'n penny meisje
Maar iedereen zijn mening
xSlvna schreef:BobbieLover schreef:Eigelijk vraag ik me nu af.. of dit allemaal mensen zijn zonder kinderen..
Die moeder maakt het leuk voor haar dochter soo what.. mensen kunnen echt zeuren
Pfoee,
aan de mensen met een negatieve reactie dan.. had je dit vroeger nooit leuk geleken.. de mensen die zeggen 'nee' hou je het knap vol iedereen was vroeger zo'n penny meisje
Maar iedereen zijn mening
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat het kind anders niet naar school ging, het gaat erom dat het slecht is voor het paard.
Zeker is op het paard naar school tof en acceptabel.
xSlvna schreef:Heb jij je ogen in je broekzakken? Zie je niet hoe barslecht dat paard in het filmpje loopt? Weet niet hoe het met jullie manege paarden zit, maar de manege paarden op de stal waar ik sta zien allemaal beter uit dat mijn merrie en de paarden van vele pensioenklanten, dus hou ajb op over 'manege paarden'.
10 minuutjes per dag een kilo of 70 op je 'zwevende ruggenwervels' oké? Walgelijk dat paardenmensen (of mensen met paard) dat acceptabel vinden.