HE: UK/FK-wedstrijd, op wie stem jij straks in de Lounge?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Odette_

Re: HE: UK/FK-wedstrijd, op wie stem jij straks in de Lounge?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 18:23

Vind het echt zo tof dat mijn tekening er mag komen te hangen!
En van die prijzen viel mijn mond wel even open, zou super zijn om dat te winnen, vooral zo'n paardenhaarsierraad staat al erg lang op mijn lijstje, maar laat ik het er vooral op houden dat ik het een eer vind dat mijn tekening daar mag hangen! :D

HarriesHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 18:39

Jeeeeeeej Odette! Gaaf meis! *\%/*
En Laura! Toptoptop! *\o/*

En natuurlijk alle andere prachtige werken!

Nienke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 19:01

Wat een super mooie foto's en tekeningen! Gefeliciteerd allemaal!

Hopelijk komt er ooit nog zo'n wedstrijd :D

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 19:08

Ik heb al veel mooie inzendingen gezien.
Degene die uiteindelijk door de jury zijn genomineerd ga ik zeker bekijken in de bokt lounge. Ik ben heel benieuwd wat ik er dan van vind.
Nu vind ik het vooral jammer dat de foto's zo klein zijn dat de werkjes slecht te zien zijn. Ook mis ik het formaat. Dat weegt toch ook wel erg mee vind ik.

Opvallend dat er bij handgemaakt 3 grafiet tekeningen zitten. Dat had ik niet verwacht. Maar eigenlijk is het ook wel logisch.
Hopelijk is er volgend jaar (dan doen jullie dit toch wel weer?) meer tijd om iets te maken. En kunnen de andere materialen beter concurreren.

Winnaars (want dat zijn jullie alle 10!),
van harte gefeliciteerd. Jullie mogen trots zijn!

Mijn inzending is te bekijken op mijn facebookpagina (zie onderschrift). Binnenkort zal ik hem weer te voorschijn halen en verbeteren waar 'nodig'. Nu heb ik er de tijd voor. ;) Op naar Horse Event! En op naar de volgende kunstenaars wedstrijd!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 19:13

Ik heb al 2 favorieten. :j
Helaas zelf niet gekozen maar dat had ik ook niet gedacht, pas idd ook niet in het rijtje thuis. :+
De prijzen zijn gaaf maar eigenlijk alleen als je een eigen paard hebt of iets bijrijd. Zonder paard zou ik alleen wat aan de canvas hebben. :')

Zoetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 19:18

oh ik ben zo trots dat mijn foto er tussen staat :D
Vind deze top 5 echt al een hele eer, en een leuk compliment voor mijn beide modellen!

Zowel bij de fotografie als bij de handgemaakte zitten erg gave werken tussen, zal nog een lastige keuze worden voor degene die gaan stemmen!

Odette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 19:18

Malenka schreef:
Degene die uiteindelijk door de jury zijn genomineerd ga ik zeker bekijken in de bokt lounge. Ik ben heel benieuwd wat ik er dan van vind.
Nu vind ik het vooral jammer dat de foto's zo klein zijn dat de werkjes slecht te zien zijn. Ook mis ik het formaat. Dat weegt toch ook wel erg mee vind ik.

Opvallend dat er bij handgemaakt 3 grafiet tekeningen zitten. Dat had ik niet verwacht. Maar eigenlijk is het ook wel logisch.
Hopelijk is er volgend jaar (dan doen jullie dit toch wel weer?) meer tijd om iets te maken. En kunnen de andere materialen beter concurreren.

Mijn inzending is te bekijken op mijn facebookpagina (zie onderschrift). Binnenkort zal ik hem weer te voorschijn halen en verbeteren waar 'nodig'. Nu heb ik er de tijd voor. ;) Op naar Horse Event! En op naar de volgende kunstenaars wedstrijd!

Ik vrees dat mijn werk het kleinste is, hij is A4 formaat.. :o
Aangezien we zo kort de tijd hadden en ik best gedetailleerd werk wist ik dat ik A3 formaat niet zou halen in een week tijd, of het moest afgeraffeld worden en dat vind ik zonde, anders had ik het zeker groter gedaan! :j

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 19:31

Bellatrix schreef:
De prijzen zijn gaaf maar eigenlijk alleen als je een eigen paard hebt of iets bijrijd. Zonder paard zou ik alleen wat aan de canvas hebben. :')

Dat heb ik ook :+ Maar het gaat natuurlijk ook helemaal niet om de prijs, de eer is al geweldig :):)

daiswees

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 19:32

Aaaah super dat lione met de foto van ons ertussen zit!!

Foto 2 !
Zo trots op miralda , is stiekem ook wel mijn eigen favoriete foto
En een clinic zondag met mier en in de boktlounge met foto met mier , trots trots trots
Alle werken en foto's zijn werkelijk prachtig!
Moge de beste winnen!!

Lauraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 19:42

Malenka schreef:

Het is idd jammer dat de werkjes niet goed te zien zijn op de foto's. Als je niet zo'n goed fototoestel hebt dan heb je al weinig kans (hoewel het bij mij ook geen goede foto is := ). Je zou al moeten een goed fototoestel kopen om je tekening mooi op de foto te zetten :+ Wel goed dat als er echt gestemd wordt op de tekeningen je ze wel in het echt ziet :)

SilverStorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 19:54

:D Echt zo superleuk dit! Voel me vereerd! De andere 9 inzendingen zijn ook prachtig...
Arme jury zal er vast een harde kluif aan gehad hebben

Loontje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 20:46

Wat een super nominaties! Vind ze stuk voor stuk prachtig :j
Ben zo blij dat mijn werk ertussen mag hangen!

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 21:06

Alle genomineerden veel succes en vergeet niet te genieten van jullie ereplaats in de lounge!

TessaVB schreef:
Jammer dat ik niet gekozen ben, maar ik pas ook niet echt tussen dit rijtje. Gefeliciteerd allemaal en veel succes! Moge de mooiste winnen!

Ik had je in mijn eigen top 5 op de derde plek geplaatst vanwege het vrolijke karakter van je werk en de onmiskenbare zomerse uitstraling. In mijn geval heb ik de werken op drie punten beoordeeld en dus gepunt, waarvan het derde en laatste punt dus de thematiek was. Daarin scoorde jouw werk behoorlijk hoog (het hoogst van alle inzendingen zelfs) maar op techniek heb je punten ingeleverd. Niet omdat het digitaal is, maar omdat de technieken zelf nog aardig wat verbeterpuntjes hadden.
Helaas heb je het af moeten leggen tegen de concurrentie. Ik heb geen idee waar de andere juryleden je geplaatst hadden.
Het waren trouwens voornamelijk 2D werken. Ratio was 19:5 (2D tov overige)
Zo waren er werken die ik technisch veel sterker vond, maar uiteindelijk ook niet in mijn eigen top 5 eindigden omdat ik andere werken qua uitstraling, originaliteit en thematiek sterker vond scoren. Blijft lastig, jurysport.

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 21:09

JoSav schreef:
Alle genomineerden veel succes en vergeet niet te genieten van jullie ereplaats in de lounge!

TessaVB schreef:
Jammer dat ik niet gekozen ben, maar ik pas ook niet echt tussen dit rijtje. Gefeliciteerd allemaal en veel succes! Moge de mooiste winnen!

Ik had je in mijn eigen top 5 op de derde plek geplaatst vanwege het vrolijke karakter van je werk en de onmiskenbare zomerse uitstraling. In mijn geval heb ik de werken op drie punten beoordeeld en dus gepunt, waarvan het derde en laatste punt dus de thematiek was. Daarin scoorde jouw werk behoorlijk hoog (het hoogst van alle inzendingen zelfs) maar op techniek heb je punten ingeleverd. Niet omdat het digitaal is, maar omdat de technieken zelf nog aardig wat verbeterpuntjes hadden.
Helaas heb je het af moeten leggen tegen de concurrentie. Ik heb geen idee waar de andere juryleden je geplaatst hadden.
Het waren trouwens voornamelijk 2D werken. Ratio was 19:5 (2D tov overige)
Zo waren er werken die ik technisch veel sterker vond, maar uiteindelijk ook niet in mijn eigen top 5 eindigden omdat ik andere werken qua uitstraling, originaliteit en thematiek sterker vond scoren. Blijft lastig, jurysport.

Bij mij stond deze in mijn top 5 op nummer 5. Eigenlijk zelfde commentaar als mijn 'collega' JoSav. Ik vond het vooral zo'n lekker zomers plaatje en paste dus goed in het thema. Ook vrolijke tekening en aansprekend.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 21:15

Thanks beide voor de feedback, dat is wel erg leuk om te horen! +:)+
En tja, ik snap het ook wel hoor, ben er niet rouwig om. Ben wel heel erg benieuwd welke er uiteindelijke gaat winnen!

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 21:53

@TessaVB: Ik wilde vooral even rechtzetten dat je in principe wel degelijk in dit rijtje had gepast en je jezelf en je werk tekort doet door te denken dat je er niet in zou passen. Ik heb mijn top 5 zeker niet visueel op elkaar afgestemd, maar alle werken individueel beoordeeld op techniek, algehele beeld en originaliteit en tenslotte op thematiek, wat ik overigens bij gelijke scores het zwaarst heb laten meewegen en waarop jouw werk erg hoog gescoord heeft. :)

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 22:30

Leuke inzendingen :D!
Vind het erg jammer dat die inzending met leer niet door is -O-, had die heel graag in het echt bewonderd.

Lynn_FDA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 10:36

Marit schreef:
Whoeeeee :):) Super blij met mijn plek! *\o/* Had het nooit verwacht met al die topfotografen die meedoen!

Mijn stem gaat naar jou,
Als ik genoeg geld bij elkaar heb wil ik super graag een fotoshoot van jou.
Top!
Van handgemaakt odette!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 10:39

Ik vind vooral de foto van _sundance_ er écht uitspringen :j
Heel creatief gedacht, echt wat anders dan de andere foto's, heel zomers en echt een heel grappige foto :))

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 10:43

Wat een prachtige plaatjes! _/-\o_ Well done everyone!

Mijn favoriete foto is die van Marit <3 en van de kunstwerken vind ik die van Lauraa het meest aansprekend +:)+

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 11:11

delerium schreef:
De stemmers op Horse Event zullen bepalen wie er wint, het is géén populairiteitswedstrijd, het werven van stemmen is uitdrukkelijk niet de bedoeling!!

En als dit wel word gedaan? Wat dan? :)

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 11:16

Mijn stem gaat naar Sundance sowieso de enige die tegen mij zegt ZOMER!!

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 11:32

Lynn_FDA schreef:
Marit schreef:
Whoeeeee :):) Super blij met mijn plek! *\o/* Had het nooit verwacht met al die topfotografen die meedoen!

Mijn stem gaat naar jou,
Als ik genoeg geld bij elkaar heb wil ik super graag een fotoshoot van jou.
Top!
Van handgemaakt odette!

Echt heel leuk om te horen, dankjewel :D

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 11:33

Ik weet ook al op wie ik stem :D

daiswees

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 11:35

voor de foto van lione (loontje) die staat in mijn onderschrift (linkje) in groter formaat daar zie je hem dus beter!:D