En van die prijzen viel mijn mond wel even open, zou super zijn om dat te winnen, vooral zo'n paardenhaarsierraad staat al erg lang op mijn lijstje, maar laat ik het er vooral op houden dat ik het een eer vind dat mijn tekening daar mag hangen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Malenka schreef:Ik heb al veel mooie inzendingen gezien.
Degene die uiteindelijk door de jury zijn genomineerd ga ik zeker bekijken in de bokt lounge. Ik ben heel benieuwd wat ik er dan van vind.
Nu vind ik het vooral jammer dat de foto's zo klein zijn dat de werkjes slecht te zien zijn. Ook mis ik het formaat. Dat weegt toch ook wel erg mee vind ik.
Opvallend dat er bij handgemaakt 3 grafiet tekeningen zitten. Dat had ik niet verwacht. Maar eigenlijk is het ook wel logisch.
Hopelijk is er volgend jaar (dan doen jullie dit toch wel weer?) meer tijd om iets te maken. En kunnen de andere materialen beter concurreren.
Winnaars (want dat zijn jullie alle 10!),
van harte gefeliciteerd. Jullie mogen trots zijn!
Mijn inzending is te bekijken op mijn facebookpagina (zie onderschrift). Binnenkort zal ik hem weer te voorschijn halen en verbeteren waar 'nodig'. Nu heb ik er de tijd voor.Op naar Horse Event! En op naar de volgende kunstenaars wedstrijd!
Malenka schreef:Ik heb al veel mooie inzendingen gezien.
Degene die uiteindelijk door de jury zijn genomineerd ga ik zeker bekijken in de bokt lounge. Ik ben heel benieuwd wat ik er dan van vind.
Nu vind ik het vooral jammer dat de foto's zo klein zijn dat de werkjes slecht te zien zijn. Ook mis ik het formaat. Dat weegt toch ook wel erg mee vind ik.
Opvallend dat er bij handgemaakt 3 grafiet tekeningen zitten. Dat had ik niet verwacht. Maar eigenlijk is het ook wel logisch.
Hopelijk is er volgend jaar (dan doen jullie dit toch wel weer?) meer tijd om iets te maken. En kunnen de andere materialen beter concurreren.
Winnaars (want dat zijn jullie alle 10!),
van harte gefeliciteerd. Jullie mogen trots zijn!
Mijn inzending is te bekijken op mijn facebookpagina (zie onderschrift). Binnenkort zal ik hem weer te voorschijn halen en verbeteren waar 'nodig'. Nu heb ik er de tijd voor.Op naar Horse Event! En op naar de volgende kunstenaars wedstrijd!
TessaVB schreef:Jammer dat ik niet gekozen ben, maar ik pas ook niet echt tussen dit rijtje. Gefeliciteerd allemaal en veel succes! Moge de mooiste winnen!
JoSav schreef:Alle genomineerden veel succes en vergeet niet te genieten van jullie ereplaats in de lounge!TessaVB schreef:Jammer dat ik niet gekozen ben, maar ik pas ook niet echt tussen dit rijtje. Gefeliciteerd allemaal en veel succes! Moge de mooiste winnen!
Ik had je in mijn eigen top 5 op de derde plek geplaatst vanwege het vrolijke karakter van je werk en de onmiskenbare zomerse uitstraling. In mijn geval heb ik de werken op drie punten beoordeeld en dus gepunt, waarvan het derde en laatste punt dus de thematiek was. Daarin scoorde jouw werk behoorlijk hoog (het hoogst van alle inzendingen zelfs) maar op techniek heb je punten ingeleverd. Niet omdat het digitaal is, maar omdat de technieken zelf nog aardig wat verbeterpuntjes hadden.
Helaas heb je het af moeten leggen tegen de concurrentie. Ik heb geen idee waar de andere juryleden je geplaatst hadden.
Het waren trouwens voornamelijk 2D werken. Ratio was 19:5 (2D tov overige)
Zo waren er werken die ik technisch veel sterker vond, maar uiteindelijk ook niet in mijn eigen top 5 eindigden omdat ik andere werken qua uitstraling, originaliteit en thematiek sterker vond scoren. Blijft lastig, jurysport.