Geen woorden.... Wat bezielt je dan in hemelsnaam?
paardje1983
Geplaatst: 05-09-13 22:18
Marieke33 schreef:
Maar één terechte straf: hetzelfde terug doen bij de daders...
ben ik het helemaal mee eens. alleen dan wel langzamer en pijnlijker.
NienkeV1994
Geplaatst: 05-09-13 22:19
Onbegrijpelijk Arm paard... Wat zal die geleden hebben
xSlvna
Geplaatst: 05-09-13 22:22
Ik ben aan het wachten tot iemand komt vertellen dat als je hetgeen wat de dader gedaan heeft terug gaat doen, je even slecht bent. Bokt kennende duurt dat niet lang.
Dan denk ik toch maar weer : Iemand die een ander (dus ook dieren) het recht op leven ontneemt (voor eigen plezier, door zieke brein) heeft zelf geen recht op leven. Dus kun je diegene niet hetzelfde aandoen, hij heeft zichzelf al het recht op leven ontnomen door het een ander te ontnemen, wanneer je hem doodt, heb je hem dus niks af genomen.
Hoe kom je op het idee, zulke zieke geesten horen op zijn minst in een gesticht, wat doen die vrij?
Waar gaat dit heen op deze wereld,ongeloofelijk dat de daders op borgtocht worden vrijgelaten Wij moesten maar eens ergens (bv) inbreken gaan wij gelijk voor 1 jaar de bak in en voor zoiets wreeds ben je vrij. Onterecht,maar ja wie zijn wij. Arm arm paard
@Pidoro Op borgtocht vrij houdt niet in dat ze nooit de gevangenis in zullen gaan. Ze mogen de staat niet verlaten en moeten wachten tot hun zaak is voorgekomen.
FemkeUtah
Geplaatst: 06-09-13 07:47
Marieke33 schreef:
Maar één terechte straf: hetzelfde terug doen bij de daders...