Paarden slaan op hol in het centrum van Mexico *video*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 15:06

Spieren, vetjes, tuig? Sorry hoor maar ik zie echt niks verkeerds. Waar ook het idee vandaan komt dat er in Mexico geen verstand van paarden is. Geen idee.

Anoniem

Re: Paarden slaan op hol in het centrum van Mexico *video*

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 15:29

Ik vind de paarden er juist bijzonder goed uitzien!

Maar wat een paniek moet daar geweest zijn! Het is inderdaad een incident dat overal gebeurd had kunnen zijn. Als één paard het in z'n bol krijgt, volgt de rest. Gelukkig is het met een sisser afgelopen! Het had veel slechter kunnen zijn. Fijn te zien dat de dieren meteen verzorgd worden :)

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 15:31

Ik heb het filmpje niet gekeken, stelletje ramptoeristen :+

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:56

_Marinke_ schreef:
Dat is inderdaad toppie en hoor je mij ook niet zeggen dat dat niet zo is! :D
Vind het top hoor hoe ze het aanpakken verder en dat ze direct verzorgd worden dikke pluim! +:)+
En wat Tallie1979 al zegt; "Voor Mexicaanse begrippen". :)

Maar mijn reactie was omdat het mij gewoon opvalt aan hoe de paarden eruit zien, de spieren en de vetjes en het tuigage. ;) Niks te verwijten, gewoon gebrek aan kennis waarschijnlijk. Hier in Nederland (en andere west europese landen) zijn we al veel verder wat kennis over voeding en training betreft dan dat soort landen. Op die manier bedoel ik dat... En ja, dan zijn onze Nederlandse paarden toch echt dikke bofkonten vergeleken met deze! :P

Niets mis met het tuig, wat mager bespierd maar daar zie je er hier op bokt ook genoeg van. En begin niet over vetjes, laten de meeste paarden in Nederland veel te vet zijn. :j Heb je een bron die bewijst dat ze minder kennis hebben over paarden dan wij hier? Dus iets wat niet af gaat op een minuutje film. Want je zet het wel neer als een feit, en niet als een mening.

Guusch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 20:40

Toch shit voor die paarden!

annab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 18:01

arme paardjes :( dat noem ik niet schrammen, maar flinke wonden |(

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 13:58

*Knip*

Anyway, dat bloed wat je ziet.. Sja, ik heb me eens geschaafd met een kaasschaaf.. Leek wel of ik leeg bloedde, het bleef gaan. Toch was alleen mn huid weg. Als een paard schrammen heeft van glas, dan kan dat nu eenmaal heftig bloeden.. Maar een paard is geen mens, het heeft bloed genoeg. Dus zo'n plasje bloed ziet er erger uit dan dat het is vaak.

Sja, heftig en vervelend.. Maar het blijven dieren.. En dat zie je.. Erg sneu, voor zowel de paarden als de mensen.
Laatst bijgewerkt door LindyH op 27-09-13 20:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote van en reactie op verwijderd bericht verwijderd.