[edit] Het bericht vermeld zoiets wel, maar de informatie vind ik nog zo 'vaag'. Hoe weten ze zo zeker dat dit mensenwerk is namelijk?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kuggur schreef:magda_90 schreef:Hoe weten ze zo zeker dat dit mensenwerk is namelijk?
Een mens gebruikt gereedschap voor zoiets, hamer, bijl of iets in die richting, dat zou kenmerkende sporen achterlaten.
XEefjuhX schreef:linky schreef:Weten ze al zeker dat het niet door een ander paard gedaan is?
Kan een paard zo sterk/gericht trappen?
Suzanne F. schreef:Nou ja, moet niet gekker worden.
Het is voor die persoon te hopen dat hij nooit wordt herkend anders denk ik dat hij zelf de schedel wordt ingeslagen door paardenliefhebbers.
Zal je toch maar gebeuren.
Wat bezielt die mensen toch? Waarom doen ze dat nou? Ik snap er werkelijk niks van.
Brilletje schreef:Vreselijk om je veulen dood te vinden. Als het mensenwerk is, dan hoop ik dat deze persoon zwaar gestraft wordt.
Maar oproepen tot schedel in slaan terug....ben je geen haar beter. Ik hoop dat Nederland de wet veranderd en dat mensen die zoiets doen, celstraf krijgen en verplichte behandeling, want als je dit met dieren doet, wat doe je dan met mensen?