Ik zit te zoeken tussen mijn foto's maar ik kan niet echt iets speciaals vinden...wil ook niet met iets standaards aankomen...misschien zaterdag er maar even met de camera op uit...
ik weet niet of ik er nou overheen gelezen heb, maar wat kun je nou precies winnen met deze wedstrijd ? dan weet ik of ik mijn kwetsbaar, en handgemaakt, stuk ervoor wil inzenden of niet
Ik zie nu pas het thema. En daar heb ik nu net niks in. Ik ben wel bezig met een schilderij dat daarbij zou kunnen passen, maar ik weet niet of ik dat zo snel af ga hebben helaas.
Ibonn
Geplaatst: 12-08-13 23:29
Het thema vind ik ook niet zo origineel maar er beginnen zich wat ideeen te vormen kwestie van " out of the box " denken want een zonsondergang op strand zal wel heel populair worden
We hebben "I know what you did last summer" overwogen, maar dat gaf toch wel heel veel risico op het moeten gaan selecteren wat Horse Event-proof is in plaats op wat gewoon goed is
Wat betreft het verwerken van "paard": Bokt is een site waarin paarden een zeer belangrijke rol spelen, Horse Event heeft ook wel wat met paarden te maken. Juist door niet te noemen dat er "een paard in moet zitten" hopen we jullie ruimte geven om, zoals Ibonn terecht opmerkt, out of the box te denken en zelf een manier te bedenken die naar paard herleidt. Als je bijvoorbeeld een oude trailerband pimpt kunt je erover discussiëren of het wel met paard te maken heeft. Daarom deze vorm
Ik heb een zomer-foto ingestuurd ik denk dat ik geen tijd heb voor iets creatiefs de komende 2 dagen tussen het koffers inpakken in, dus ik ben allang blij dat ik vorig jaar een gave zomer-sfeerfoto heb gemaakt!
Ik zie net de datum waarop de werken/foto's binnen moeten zijn, pfff, dat is wel erg kort dag...
NathalietjeB
Geplaatst: 13-08-13 12:45
ook ik heb ingestuurd enkel wel 2 keer omdat ik vergeten wat de copyright van de foto af te halen dus nogmaals ingestuurd zonder logo/copyright...(is dat heel erg???) ik heb een foto ingestuurd wat voor mij zomer in houd en dat is eigenlijk wel iets zonder paarden en ook niet iets wat naar een paard lijd er in dus ben benieuwd