Ruiter valselijk als paardenbeul bestempeld

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 17:53

Elienee schreef:
wij geven elkaar dus allemaal een arm :')

:D

Amandavd

Re: Ruiter valselijk als paardenbeul bestempeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 17:57

Een arm en een been ;)

Maar on topic, vreselijk zoiets, mensen delen klakkeloos maar dingen zonder na te denken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 17:59

Dat was ook met het verhaal over die vrouwen op die shetlanders. Toen is er ook een foto van de verkeerde rondgegaan. Qua leeftijd kon het niet eens kloppen, die vrouw is helemaal kapot gemaakt.. Triets :(:)

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 18:00

vet gezellig!! bedoelde die persoon waar relaxed op reageerde.... (ogen doen het goed hoor, maar geheugen iets minder denk ik)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 18:01

suuzepuus schreef:
vet gezellig!! bedoelde die persoon waar relaxed op reageerde.... (ogen doen het goed hoor, maar geheugen iets minder denk ik)

Ik dacht al, typ ik nou zo onduidelijk :P

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 18:18

Ik heb Peter op fb, pff wat die man allemaal al over zich heen heeft gekregen, gewoon vreselijk. Alle verhalen zijn terug te leiden naar enkele personen die hem haten :( Gewoon vreselijk, want hij is een aardige man.
Ik veronderstel dat het nu wel weer om de zelfde personen zal gaan als alle andere keren, ziekelijk gewoon.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 20:24

Arme peter....

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 21:05

Wie doet nou zoiets... Er lopen genoeg mensen rond die die paardenbeul echt iets aan zouden doen. Ik mag er niet aan denken dat ze een onschuldige te pakken krijgen.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 21:52

Dit vind ik heel erg alarmerend... Ik zette een paar dagen geleden een melding op bokt over een blauwe personen auto en kreeg van twee mensen uit Beverlo de vraag of het om drie mannen ging in een lichtblauwe personen auto... Ik had namelijk geplaatst dat ik een verdachte lichtblauwe auto gezien had met maar een man in.
Is het zeker dat het om drie mannen gaat want dan zouden het deze drie die de bokkers gezien hebben kunnen zijn?

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 05:48

Ook ik heb Peter op fb. En hij is eigenlijk altijd heel begaan met de paarden. Nee, ik geloof never nooit niet dat hij het zou zijn. Wel heel erg dat hij zo aan de schandpaal genageld word. Heb redelijk wat conatct met hem en dit verdient hij zeer zeker niet!!!

Marus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 06:33

Oh wat erg!!! Dat is echt zo vreselijk, je bent compleet machteloos!! Maar de wereld gelooft die foto die ze zien.
Het gebeurt bij de jongere meiden ook veel, en eerlijk is eerlijk je kunt niet eens zien of het gefotoshopt is zo op het oog.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 06:58

Ik hoop trouwens ook dat Peter hier een flinke klacht tegen indient, al is het maar uit principe. Dit soort dingen hoort een nultolerantie tegen te staan, dat mensen drie keer nadenken voordat ze iemand voor de hele wereld aan de schandpaal nagelen. Het bericht zoals het verscheen op de pagina was ook als "ik weet niet of het waar is maar ik deel het maar voor het geval dat..". Waarom deel je het dan, je weet toch zo wat de gevolgen zijn |o .
Laatst was er toch iets gelijkaardigs met die ponypletter. Iemand dacht een gezicht te herkennen en stuurde een facebook van iemand viraal. En zoveel mensen die "de gelijkenis treffend" vonden, meisje had er helemaal niets mee te maken maar moest wel onderduiken door de doodsbedreigingen aan haar en haar familie!
Mensen moeten hier echt kort in gehouden worden en heel snel aangepakt want er wordt blijkbaar anders totaal doorgeslaan.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 07:02

Ik heb dit toen opgezocht toen ik dit bericht voorbij zag komen op FB, was allemaal net iets te toevallig allemaal en zag al snel een reactie van die Peter.
Het is zijn foto die hiervoor gebruikt werd, waarschijnlijk gewoon van z'n FB afgehaald want daar staat die foto idd op.
Misschien voor peter een idee om zijn foto's voor een buitenstaander af te schermen en alleen voor vrienden zichtbaar te laten zijn.
Maar zo'n man wordt dus idd helemaal kapot gemaakt.
Ik heb meteen een reactie gestuurd naar diegene waar ik het bericht via kreeg.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 12:35

Dit zijn geen flauwe grappen meer, dit is ècht gevaarlijk, je zal maar gekken op het idee brengen de "dader" een "lesje te leren" door hem in elkaar te slaan of iets anders aan te doen.