Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IHN schreef:rekeningen dus allemaal opsturen naar de instantie (gemeente of waterschap?)die voor de bruggen zorg dient te dragen en ze aansprakelijk stellen. (er is in de winter hier een vrouw ten val gekomen vanwege gebrekkig strooibeleid...overleden. Gemeente is aansprakelijk gesteld). Het blijft rot voor paard, ruiter en eigenaar, maar scheelt iig wel alweer als ze schadevrij gesteld worden (en stalling voor de dagen dat paard weer niet gereden kan worden zou ik dan ook gelijk meedoen). Het had veel ernstiger af kunnen lopen. Als een brug vrij toegankelijk is voor ruiters mag je ervan uitgaan dat het ook veilig is. Daarvoor betalen we immers ook belastingen e.d. Onderhoud wegen.
Wat erg voor het paard en de eigenaren. Was wel opgelucht dat het geen paard is van een bekende van mij (manege spaarnwoude). Kimdestiny schreef:Er staat op dichtbij. Nl een reactie van de eigenaar en daar staat bij dat de dieren arts een paar uur nodig had op het huid van het dier weer netjes te hechten , als het mijn paard was had ik alle kosten verhaalt
Paard hangen de vellen erbij staat er paar schrammetjes ) Joltsje schreef:jeetje dit had wel anders kunnen aflopen inderdaad. ze had wel onder het paard kunnen belanden.
ben benieuwd of dit indd een brug is waar je met paard overheen kan (of als er een auto overheen moet, zoals ik het lees) dan zou ik zeker een aanklacht indienen bij de gemeente.
(links voor en rechts achter)
pffff dát was nu juist het probleem
,die ribbels maken het spekglad,zeker met wat regen erop.Brug loopt ook nog over een sloot.Fijn als je dan gebruik maakt van een ruiterroute,lekker veilig.