AaronYve schreef:heidy_wilco schreef:Ik vind sommige reacties wel erg overdreven. Je weet niet wat de situatie is. Misschien was het wel zo dat ze normaal altijd genoeg water kregen, en dat ze nog water in de tank overhadden toen het nog niet zo warm was. Maar nu drinken ze wat meer, en misschien was de eigenaar er wel helemaal niet op verdacht dat ze zoveel water dronken. Dan komt hij wel rond de zelfde tijd als anders, maar was alles gewoon al op.
Ja, het is sneu, maar ik denk niet dat de eigenaar dit bedoelt had. En ik denk dat hij er nu wel beter op let.
Ik vind het absoluut niet overdreven. Dieren horen niet zonder water te zitten en al helemaal niet met de temperaturen van afgelopen dagen. Dan ga je als eigenaar vaker kijken hoe het met de dieren gesteld is of je vraagt iemand anders maar dit is gewoon niet normaal imo.
Is maar goed dan dat blijkbaar sommige mensen geen werk hebben om hun paarden te betalen.
Er is soms geen peil op te trekken over het drinkgedrag. Als ik 's morgens ga voeren is 1 ton leeg en de ander nauwelijks aangeraakt. De volgende dag zijn beide tonnen bijna leeg.
Als ik btw de tonnen hier bijvul komen ze ook altijd meteen kijken. Misschien gooi ik er wel iets lekkers in.
No way dat ik mijn paard ooit op stukken zet die enkel met een sloot zijn afgespannen, die gaat daar nl gewoon door als ze de mogelijkheid ziet.