Britse vrouw neemt paard mee McDonald's in

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:56

Denk dat ze toch eens een lijn moeten gaan trekken bij de Mac Donalds. Wat ze wel en niet accepteren in elk land. Want laatst stond er nog een nieuwsbericht dat er politie te paard door drive inn was gegaan en dat Mac Donalds juist blij was dat ze langs kwamen. En ze graag bediende en welkom waren?

Andere uiterste is natuurlijk naar binnen nemen dat vind ik dan niet veilig en kunnen. Maar snap de vrouw wel. En snap ook wel dat drive inn niet altijd veilig is tussen de auto's. Maar maak dan wereldwijd de regels wel of niet.

fanessaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 13:00

Na, vond het belachelijk dat ze geweigerd is in de drive. ik ga zo vaak met de paarden door de Mc-drive, hier vinden ze het juist hardstikke leuk en grappig!

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 13:00

Lara_Silver schreef:
Wirobelgje schreef:
wij vinden de "stank" dan wel meevallen maar voor mensen die niets met paarden hebben is dat wel anders.

Bovendien vind ik het ook not-done om met je paard een restaurant binnen te gaan.

Buiten dat vind ik het van het fast-food restaurant wel flauw dat ze paard en ruiter/amazone weigerden in de drive-in.

Totdat paardlief flink aan de kletter gaat, een trap verkoopt aan een auto etc. etc. etc. Ik kan me heel goed voorstellen dat ze dat soort onzin daarom verbieden..

Misschien wel maar dan nog vind ik persoonlijk het nog altijd flauw!

Almighty

Re: Britse vrouw neemt paard mee McDonald's in

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 13:03

Aan de wandel gaan kunnen paarden altijd. Dan moeten we maar helemaal niet meer in het verkeer komen? Zie dan het verschil niet met wachten voor een verkeerslicht of drive inn. En anders ben je te paard al niet buiten te vinden denk ik zo. En dat er iets kan gebeuren kan altijd.

kaat12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 13:05

haha ze moeten zo streng niet zijn, als je op de openbare weg rijd wordt je volgens de wet toch ook gwn gezien als bestuurder...
ik heb wel respect voor die vrouw en haar paard...!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 13:06

haha ik hoor het net op het nieuws, wel een stunt, maar echt handig is t niet :+

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 13:07

Trieste, onvolwassen, actie.
Kostolany schreef:
Aan de wandel gaan kunnen paarden altijd. Dan moeten we maar helemaal niet meer in het verkeer komen? Zie dan het verschil niet met wachten voor een verkeerslicht of drive inn. En anders ben je te paard al niet buiten te vinden denk ik zo. En dat er iets kan gebeuren kan altijd.

Waarschijnlijk kan de Mac wel aansprakelijk gesteld worden.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 13:13

Kostolany schreef:
Denk dat ze toch eens een lijn moeten gaan trekken bij de Mac Donalds. Wat ze wel en niet accepteren in elk land. Want laatst stond er nog een nieuwsbericht dat er politie te paard door drive inn was gegaan en dat Mac Donalds juist blij was dat ze langs kwamen. En ze graag bediende en welkom waren?

Andere uiterste is natuurlijk naar binnen nemen dat vind ik dan niet veilig en kunnen. Maar snap de vrouw wel. En snap ook wel dat drive inn niet altijd veilig is tussen de auto's. Maar maak dan wereldwijd de regels wel of niet.

De meeste McDonalds zijn franchise, dat betekend dat er richtlijnen zijn, maar er zelf gekozen kan worden hoe de regels zijn. Eén verplichting/verbod stellen lijkt me niet echt haalbaar. Of nouja, een verbod zou nog mogelijk zijn :P

Als ze geweigerd is, had ze er helemaal niets te zoeken. Het is eigen terrein, dus mogen ze iemand gerust weigeren. En naar binnen gaan in helemaal absurd. Leuk voor degene die het op moet ruimen.

De tip voor hollandse ijsjes eters en wortelfrietjeshalers, bel eerst even of het oke is dat je met het paard door de drive gaat :)

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 13:55

F_Orumster: Waarom onvolwassen? En aansprakelijk dat zou goed kunnen. Maar niet alleen de Mcdonalds lijkt me dan denk ook de vrouw zelf?
RianneH; Duidelijk. Dat is dus inderdaad eerst checken.

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 13:56

Ik had het al op Hoefslag.nl gelezen, en ik moest er stiekem wel een beetje om lachen. Eigenlijk kan het natuurlijk helemaal niet, je paard mee naar binnen nemen..

RianneH schreef:
De tip voor hollandse ijsjes eters en wortelfrietjeshalers, bel eerst even of het oke is dat je met het paard door de drive gaat :)

Dat is een goed idee! :j

meganx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 14:06

In eerste instantie lees je wel vaker op bokt dat mensen de drive-in nemen . Maar tja ieder zijn eigen mening over dit onderwerp. Zelf kan ik er wel omlachen. Begrijp het standpunt van de McDonald's zeker wel. Een eetplaats moet hygiënisch zijn en honden mogen een restaurant ook niet binnen ;)
Maar laat ik toegeven dat ik dat ook wel eens zou willen gaan naar een drive-in :o

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 14:38

meganx schreef:
In eerste instantie lees je wel vaker op bokt dat mensen de drive-in nemen . Maar tja ieder zijn eigen mening over dit onderwerp. Zelf kan ik er wel omlachen. Begrijp het standpunt van de McDonald's zeker wel. Een eetplaats moet hygiënisch zijn en honden mogen een restaurant ook niet binnen ;)
Maar laat ik toegeven dat ik dat ook wel eens zou willen gaan naar een drive-in :o

Bij onze mac staan er zelfs een waterval voor honden... en soms in de andere zelfs nog brokjes :p daar mogen ze dus wel mee

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 15:23

Ja de Mac binnen snap ik wel dat dat niet kan maar vroeger (lees ongeveer 13 jaar geleden) reed ik met z'n tweeën ook de drive-in in :-) om een ijsje te halen.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 15:34

Hier in Meppel mag je gewoon met paard door de MC Drive!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 15:38

Ik snap überhaupt niet wat men lekker vindt aan een McDonalds, maar goed...... :r

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 15:39

De milkshakes en het ijs!!!

meganx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 15:46

Tendance schreef:

Helemaal mee eens :P

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 15:55

De MacDonalds is het lekkerst (tenminste, hier) als het er super druk is. Dan krijg je alles 'vers' uit het vet en is het zowaar nog heet en crispy.

Ik wil ook graag eens met mijn paardje door de Mc, maar geen idee hoe ze dat zouden vinden, hihi. Binnenstappen vind ik dan wel echt te ver gaan..

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 16:02

Tendance schreef:

Oneens. :)

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 16:04

en de hamburgers, de frietjes, de fritessaus, de cola, enz, enz, enz ;)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 16:05

Lunaeekie schreef:
meganx schreef:

Bij onze mac staan er zelfs een waterval voor honden... en soms in de andere zelfs nog brokjes :p daar mogen ze dus wel mee

Bij ons in de buurt ook 1, staan honden brokken en water :+

Met de pony nog nooit door de drive geweest, ik en vriendinnetje durfden het niet aan en toen heb ik maar op de parkeerplaats gewacht.

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 16:22

unihorses schreef:
nou... wat een stank zla er vanafkomen :') hier vallen de drollen allemaal best mee.
snap niet waarom de drive tru niet gewoon voor paard is

Als ik zit te eten hoef ik die lucht ook niet om me heen te hebben hoor, bah. Dat ik op zaterdagochtend vrijwillig mest loop te scheppen in m'n paardenkloffie verandert daar echt niets aan. Stal is stal en een restaurant is een restaurant.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 16:29

Boompje1985 schreef:
Hier is het een bekend fenomeen een stel meiden van m'n oude werk gaan regelmatig langs de Mc donalds om even wat te drinken te halen voor onderweg en ze hebben nooit problemen gehad met het personeel of wat dan ook. Maar ik kan me voorstellen dat het niet fris is in een restaurant zeker als paardje lief iets laat vallen...

Welke mac in arnhem xd?

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 16:54

Laat ze alvast de eindbestemming van het dier zien?! :')

JK ofcourse O:)

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 16:58

waarom niet door de mc drive?
Je bestuurt een auto, je bestuurt een paard, je bestuurt een fiets? je hebt alleen wat anders onder je kont :')