Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lara_Silver schreef:Wirobelgje schreef:wij vinden de "stank" dan wel meevallen maar voor mensen die niets met paarden hebben is dat wel anders.
Bovendien vind ik het ook not-done om met je paard een restaurant binnen te gaan.
Buiten dat vind ik het van het fast-food restaurant wel flauw dat ze paard en ruiter/amazone weigerden in de drive-in.
Totdat paardlief flink aan de kletter gaat, een trap verkoopt aan een auto etc. etc. etc. Ik kan me heel goed voorstellen dat ze dat soort onzin daarom verbieden..
Kostolany schreef:Aan de wandel gaan kunnen paarden altijd. Dan moeten we maar helemaal niet meer in het verkeer komen? Zie dan het verschil niet met wachten voor een verkeerslicht of drive inn. En anders ben je te paard al niet buiten te vinden denk ik zo. En dat er iets kan gebeuren kan altijd.
Kostolany schreef:Denk dat ze toch eens een lijn moeten gaan trekken bij de Mac Donalds. Wat ze wel en niet accepteren in elk land. Want laatst stond er nog een nieuwsbericht dat er politie te paard door drive inn was gegaan en dat Mac Donalds juist blij was dat ze langs kwamen. En ze graag bediende en welkom waren?
Andere uiterste is natuurlijk naar binnen nemen dat vind ik dan niet veilig en kunnen. Maar snap de vrouw wel. En snap ook wel dat drive inn niet altijd veilig is tussen de auto's. Maar maak dan wereldwijd de regels wel of niet.

RianneH schreef:De tip voor hollandse ijsjes eters en wortelfrietjeshalers, bel eerst even of het oke is dat je met het paard door de drive gaat
meganx schreef:In eerste instantie lees je wel vaker op bokt dat mensen de drive-in nemen . Maar tja ieder zijn eigen mening over dit onderwerp. Zelf kan ik er wel omlachen. Begrijp het standpunt van de McDonald's zeker wel. Een eetplaats moet hygiënisch zijn en honden mogen een restaurant ook niet binnen![]()
Maar laat ik toegeven dat ik dat ook wel eens zou willen gaan naar een drive-in
Lunaeekie schreef:meganx schreef:In eerste instantie lees je wel vaker op bokt dat mensen de drive-in nemen . Maar tja ieder zijn eigen mening over dit onderwerp. Zelf kan ik er wel omlachen. Begrijp het standpunt van de McDonald's zeker wel. Een eetplaats moet hygiënisch zijn en honden mogen een restaurant ook niet binnen![]()
Maar laat ik toegeven dat ik dat ook wel eens zou willen gaan naar een drive-in
Bij onze mac staan er zelfs een waterval voor honden... en soms in de andere zelfs nog brokjes :p daar mogen ze dus wel mee

unihorses schreef:nou... wat een stank zla er vanafkomenhier vallen de drollen allemaal best mee.
snap niet waarom de drive tru niet gewoon voor paard is
Boompje1985 schreef:Hier is het een bekend fenomeen een stel meiden van m'n oude werk gaan regelmatig langs de Mc donalds om even wat te drinken te halen voor onderweg en ze hebben nooit problemen gehad met het personeel of wat dan ook. Maar ik kan me voorstellen dat het niet fris is in een restaurant zeker als paardje lief iets laat vallen...