Edward Gal Nederlands Kampioen Senioren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 15:00

kim2008

Re: Edward Gal Nederlands Kampioen Senioren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 15:46

Heeft iemand toevallig filmpje van danielle en siro?

_DLS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 20:33

Edward heeft super gereden en een mooie score.
Toch jammer dat er ook een hoop slechte punten werden gegeven wat absoluut niet terecht was..

Maar Edward is zeker een terechte winnaar absoluut!

dormy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 21:59

Geweldige kür!

Ik vind de muziek juist prachtig, past ook wel bij een paard genaamd "Undercover" vind ik. Toen ik het filmpje net aan had staan kwam mijn vader om te vragen of ik James Bond aan het kijken was. :D Wat dat betreft is de missie geslaagd haha.

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 22:26

_DLS_ schreef:
Toch jammer dat er ook een hoop slechte punten werden gegeven wat absoluut niet terecht was..

Dit zinnetje in je post maakt me wel benieuwd naar waar je het exact over hebt...

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 09:12

kim2008 schreef:
Heeft iemand toevallig filmpje van danielle en siro?

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 12:29

Ik ben juist altijd helemaal verliefd op de muziek die Edward gebruikt. Echt mijn smaak. :j

MissNienke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 07:53

Zag er weer top uit! Welverdiend!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 08:06

Terechte winnaar :)

Wel heel erg jammer dat het evenement zo ondergewaardeerd wordt. Het Nederlandse dressuur staat wereldwijd op een voetstuk. Op internationale concoursen komen mensen van heinde en verre om (onder andere) de Nederlanders te kunnen zien rijden.
Maar hier? Een evenement wat allure en uitstraling mist, ondanks de goede bedoelingen van de organisatie. Sponsers zijn afwachtend, mensen zijn steeds minder bereid om geld uit te geven en ook de PR van dit evenement is niet groots geweest.

Wellicht volgend jaar koppelen aan een actie waardoor meer mensen naar het evenement worden getrokken. Denk bijvoorbeeld aan acties met maneges/verenigingen/knhs/enzovoort dat je met korting naar het evenement kan, of kan 'sparen' voor korting door het doen van kleinschalige acties op stal. Zo maar een idee. Maar ik denk dat alleen dat de aandacht voor het evenement getrokken zal worden op de manier die het verdient: volle tribunes en fans van het Nederlandse topdressuur :)

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 09:52

Mee eens. Ik vond het behoorlijk rustig op de tribune. Vorig jaar was het drukker. Het zou natuurlijk ook met het weer te maken kunnen hebben gehad, warm. Maar het blijft jammer zo weinig belangstelling te zien voor zo'n mooi evenement. Als het even kan, ben ik er volgend jaar weer gewoon bij.

Dit jaar was er volgens mij al een kortingsactie via KNHS.

JessicaD88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 10:03

Die muziek van Danielle vind ik dan weer helemaal niks..

elle108030

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 14:59

_/-\o_ MIJN IDOOL _/-\o_

en hij woont over een paar jaar 3 straten verderop *\o/*

Laux

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 16:51

Amaryllis schreef:
Terechte winnaar :)

Wel heel erg jammer dat het evenement zo ondergewaardeerd wordt. Het Nederlandse dressuur staat wereldwijd op een voetstuk. Op internationale concoursen komen mensen van heinde en verre om (onder andere) de Nederlanders te kunnen zien rijden.
Maar hier? Een evenement wat allure en uitstraling mist, ondanks de goede bedoelingen van de organisatie. Sponsers zijn afwachtend, mensen zijn steeds minder bereid om geld uit te geven en ook de PR van dit evenement is niet groots geweest.

Wellicht volgend jaar koppelen aan een actie waardoor meer mensen naar het evenement worden getrokken. Denk bijvoorbeeld aan acties met maneges/verenigingen/knhs/enzovoort dat je met korting naar het evenement kan, of kan 'sparen' voor korting door het doen van kleinschalige acties op stal. Zo maar een idee. Maar ik denk dat alleen dat de aandacht voor het evenement getrokken zal worden op de manier die het verdient: volle tribunes en fans van het Nederlandse topdressuur :)

Klopt zeker! Ik was dit jaar ook voor de eerste keer aanwezig en ik had er om eerlijk te zijn 'meer' van verwacht.
En dan bedoel ik zeker niet van de prestaties, maar juist van het publiek en de interesse voor het evenement.
Heel jammer! Zo kom ik bijvoorbeeld ieder jaar op de military in Boekelo, dat is echt een wereld van verschil, daar is namelijk juist een enorme opkomst van een heel brede doelgroep.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 20:40

Ik woon toevallig om de hoek dus was elke dag in het bos. Wat mij op valt dat zelfs de meeste mensen van de stal waar ik stond niet gingen. Veel paarden mensen interesseert het schijnbaar niet. Ze vinden het saai en willen alleen de kur zien. Ook veel manege mensen begrijpen niet wat er wordt gereden. Ze kennen de oefeningen niet en zien niet hoe mooi het is.
Boekelo is natuurlijk voor breder publiek,springen vinden mensen sneller leuk.

Ik denk ook dat de pr beter moet bv een avond met uitleg of van mij part aan het begin van een rubriek uitleg.

Laux

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 09:55

kohtje schreef:
Ik woon toevallig om de hoek dus was elke dag in het bos. Wat mij op valt dat zelfs de meeste mensen van de stal waar ik stond niet gingen. Veel paarden mensen interesseert het schijnbaar niet. Ze vinden het saai en willen alleen de kur zien. Ook veel manege mensen begrijpen niet wat er wordt gereden. Ze kennen de oefeningen niet en zien niet hoe mooi het is.
Boekelo is natuurlijk voor breder publiek,springen vinden mensen sneller leuk.

Ik denk ook dat de pr beter moet bv een avond met uitleg of van mij part aan het begin van een rubriek uitleg.

Klopt, dat is zeker waar, bedoelde het even qua verschil in opkomst en belangstelling. :)

Fransje_70

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 11:02

Cynn_x schreef:
Ik ben juist altijd helemaal verliefd op de muziek die Edward gebruikt. Echt mijn smaak. :j

Ja, vind ik ook, beter dan die smakeloze orkestrale pop hoempapa mix die veel ruiters gebruiken!
Het is stijlvol en smaakvol. Waarom moet alles tegenwoordig met zo'n lelijke beat.

Ben echt zwaar onder de indruk van de Kur van Gal, wat een lichtheid en souplesse! Paard danst in de galop, WOW!!