Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

MIJN IDOOL
Amaryllis schreef:Terechte winnaar
Wel heel erg jammer dat het evenement zo ondergewaardeerd wordt. Het Nederlandse dressuur staat wereldwijd op een voetstuk. Op internationale concoursen komen mensen van heinde en verre om (onder andere) de Nederlanders te kunnen zien rijden.
Maar hier? Een evenement wat allure en uitstraling mist, ondanks de goede bedoelingen van de organisatie. Sponsers zijn afwachtend, mensen zijn steeds minder bereid om geld uit te geven en ook de PR van dit evenement is niet groots geweest.
Wellicht volgend jaar koppelen aan een actie waardoor meer mensen naar het evenement worden getrokken. Denk bijvoorbeeld aan acties met maneges/verenigingen/knhs/enzovoort dat je met korting naar het evenement kan, of kan 'sparen' voor korting door het doen van kleinschalige acties op stal. Zo maar een idee. Maar ik denk dat alleen dat de aandacht voor het evenement getrokken zal worden op de manier die het verdient: volle tribunes en fans van het Nederlandse topdressuur
kohtje schreef:Ik woon toevallig om de hoek dus was elke dag in het bos. Wat mij op valt dat zelfs de meeste mensen van de stal waar ik stond niet gingen. Veel paarden mensen interesseert het schijnbaar niet. Ze vinden het saai en willen alleen de kur zien. Ook veel manege mensen begrijpen niet wat er wordt gereden. Ze kennen de oefeningen niet en zien niet hoe mooi het is.
Boekelo is natuurlijk voor breder publiek,springen vinden mensen sneller leuk.
Ik denk ook dat de pr beter moet bv een avond met uitleg of van mij part aan het begin van een rubriek uitleg.
Cynn_x schreef:Ik ben juist altijd helemaal verliefd op de muziek die Edward gebruikt. Echt mijn smaak.