Akshay schreef:Was de eerste en ook de laatste keer dat ik dacht ''oh dat kan wel op bokt'' ..
Je staat er toch bij??
Oh, ik had het talud van een viaduct in het hoofd, gelukkig was het niet zo hoog en staat de trailer gewoon nog recht.
Over het paarden weer op de trailer stappen. Ik was een keer bijna thuis van les toen iemand mij belde of ik terug kon komen.. Ongeluk gebeurd. Snel paard op stal en terug gereden. Was iemand van de zijkant de trailer in gereden, trailer op de zijkant, dak was er af. Paard op de zij eruit gehaald..
Stonden toen wij kwamen in de berm te wachten, allemaal lampen flikkeren, was al vrij donker. Ik heb het paard, die ook op zich relaxed was overgenomen, meisje waarvan die was was nog erg geschrokken en mijn vader was mee, ik ben naar de trailer gelopen, niet nadenken en hop en in 1 keer weer op, pa stang er achter en klaar. Meisje met ons in de auto mee en we hebben bij een kennis waar we wisten waar een douche en warm water was het paard afgespoeld.
Paard loopt nu met datzelfde meisje, inmiddels vrouw in de Z1 rond.. Had toen naast wat schrammen een gebroken staart en verder niks.
Ook engeltje op de schouders gehad.
Deze mensen ook.. een ongeluk is een ongeluk, niemand ziet het liever gebeuren, maar helaas soms is het zo..

Is volgens mij ook al eerder gezegd in dit topic!
o....k...., thx. 
Er is een reden, waarom een Ifor 150 tot 200 kg meer weegt dan ongeveer even grote trailers van andere merken en: dit is 'm. Hier nog een zéér tevreden Ifor gebruiker (HB505).