Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Regallie schreef:Volgens mij had London de olympische spelen nog niet gelopen op het moment dat Ger de stal had overgenomen.
Daarnaast als ik de auto van mijn vader over neem hoef ik er ook niet de volle pond voor te betalen evenals zijn bedrijf, is dit dan ook fraude?
Loesje1991 schreef:Het gaat wel om dieren en dit lijkt me toch wel degelijk een zakelijk conflict waar dus nu de paarden weer de dupe van worden. wat als ze in de handen van de rabobank komen? En dan is de rabobank nog wel 'groot' sponsor en voorstander van de paardensport. Pakken ze iemand die succesvol is de paarden af. Denken ze er dan niet aan dat er weer een aantal goede combinaties verloren gaan? Wat willen ze nu liever?
janderegelaa schreef:Sammyoo schreef:Wat een schurken, ongelooflijk.
Als er 1 schurkenbank is dan is dat wel de Rabobank, vind het dus helemaal niet erg dat ze nu een koekje van eigen deeg krijgen.
Loesje1991 schreef:Het gaat wel om dieren en dit lijkt me toch wel degelijk een zakelijk conflict waar dus nu de paarden weer de dupe van worden. wat als ze in de handen van de rabobank komen? En dan is de rabobank nog wel 'groot' sponsor en voorstander van de paardensport. Pakken ze iemand die succesvol is de paarden af. Denken ze er dan niet aan dat er weer een aantal goede combinaties verloren gaan? Wat willen ze nu liever?
Danique_G schreef:janderegelaa schreef:Als er 1 schurkenbank is dan is dat wel de Rabobank, vind het dus helemaal niet erg dat ze nu een koekje van eigen deeg krijgen.
Eh.... leuk dat je die bank niets vind maar je kunt ook verder kijken dan de paardensport. Rabobank doet dit ook voor haar klanten. Als ze het niet krijgen omdat rabobank een 'schurkenbank' is, zal de koopkracht van vele klanten alleen maar dalen.. lijkt mij ook niet echt de bedoeling en dan wordt daar weer over geklaagd. Bekijk het eens wat positiever.
Dinopino schreef:De Rabobank is van mening dat er sprake is van een faillissementsfraude.
janderegelaa schreef:De koopkracht van de klanten wordt echt niet minder. Het wordt niet van hun bankrekening ingehouden. Rabobank maakt gewoon minder winst omdat ze die 300 miljoen afschrijven.
Barb77 schreef:Was het maar zo....Maar linksom of rechtsom komt dit gewoon bij de eigen klanten vandaan, even wat tarieven opschroeven of spaarrente verlagen idd.
daantjuhhh schreef:Natuurlijk wel. Ze moeten dat geld wel weer goed maken. Rente op leningen kunnen hierdoor gaan stijgen en rente op spaar tegoeden kunnen hierdoor dalen.
Daar is de klant de dupe van
janderegelaa schreef:daantjuhhh schreef:Natuurlijk wel. Ze moeten dat geld wel weer goed maken. Rente op leningen kunnen hierdoor gaan stijgen en rente op spaar tegoeden kunnen hierdoor dalen.
Daar is de klant de dupe van
Nee natuurlijk gebeurd dat niet want dan gaat de klant gewoon naar een andere bank. Ze zullen met hun rente gewoon in de pas blijven lopen met andere banken.
karijn schreef:Ik vraag me af of er daadwerkelijk sprake is van fraude. Zijn de paarden voor het bekend worden van het faillissement verkocht? En als dat bekend was, waarom zouden de paarden niet verkocht mogen worden? Ze waren toch nog niet in beslag genomen? En dan nog is de eigenaar vrij om zelf een prijskaatje aan de paarden te hangen. Oké, 250.000 euro voor London is niet veel maar zijn de overige paarden echt zoveel waard? Maar denkt de Rabobank nu echt dat die hele stal vol stond met Totilassen of zo? Klinkt mij als een beetje overschat. Maar ik ken het verhaal niet goed, ben niet bekend met de wetgeving dus ik kan niet oordelen. Ik denk alleen dat de Rabobank van hele goede huize moet komen om deze zaak te winnen.
randalinpony schreef:De Rabo is natuurlijk zelf ook erbij geweest toen ze voor 300 miljoen in het schip ging met Visser....
Daarnaast staat of valt de Rabobank niet (om) bij de opbrengsten of verliezen van 1 bedrijf, zou nogal wat wezen....
celano schreef:randalinpony schreef:De Rabo is natuurlijk zelf ook erbij geweest toen ze voor 300 miljoen in het schip ging met Visser....
Daarnaast staat of valt de Rabobank niet (om) bij de opbrengsten of verliezen van 1 bedrijf, zou nogal wat wezen....
Bedoel je hiermee dat jij het oké vindt dat Eurocommerce en Visser grootschalige fraude plegen? En niet alleen ten opzichte van de Rabobank?