turquoises schreef:Nee San87, het is helaas echt waar.
Maar buiten dat, die 82+ % voor die proef van Dujardin was echt te veel.
Wat een nonsens. Er zijn meer Olympische kampioenen en die winnen echt niet standaard.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Air schreef:Uuuh, wie probeert wie nou te overtuigen van ''de waarheid''.
Jou ''waarheid'' kan je blijkbaar niet onderbouwen....
turquoises schreef:Je hoeft mij niet te overtuigen van jouw waarheid San87.
Ik weet naar welke proef ik heb gekeken en ik weet hoe het wereldje in elkaar zit. Dus ik blijf hoe dan ook bij mijn eigen lezing. Dat jij er anders over denkt, prima hoor. Ik vertrouw op mijn eigen ogen en ervaringen.
_San87_ schreef:Misschien is ze te hoog gepunt, maar ook met 10% minder (jij vond het 10% te veel) zou ze nog bovenaan staan.

Dan moet er nog veel bijgeschaafd worden.Bomba schreef:Ik las net al tussen je berichten dat je van mening bent dat Valegro met een valse knik wordt gereden en dat je hem als een machine vind lopen, terwijl Charlotte en Valegro nou juist het toppunt van harmonie vormen.
Wellicht houd je gewoon niet van Charlotte's rijstijl. Maar om het nou te gooien op een slechte basis? Nee.. Dat slaat echt wel alles.
turquoises schreef:En ik ben juist enorm gecharmeerd van Dujardin. Ik mag haar graag zien rijden hoor. Maar ik vind dat je ten alle tijden kritisch mag zijn en die 82+% is gewoon te veel.
Daarbij heb ik mijn bevindingen onderbouwd.
Ik weet niet wat jullie nog meer van mij verwachten.

turquoises schreef:http://www.topdressage.tv/phpBB3/viewto ... 190&t=7107
Ik heb het fimpje gezien en ik vind de punten echt veel te hoog. Het is zeker een combinatie met toekomst maar de gehele proef zijn in alle 3 de gangen enorm veel tactfouten gemaakt. De stap is niet zuiver, de passage is onregelmatig, wisselend van tempo en geregeld niet meer dan een zweefdraf. De galop is echt niet zuiver gesprongen, dat zie je ook terug in de pirouettes. De meeste overgangen zijn twijfelend en niet mooi gereden.
Het plaatje is mooi om te zien maar technisch zijn er nog enorm veel verbeterpunten. Wat mij betreft is ze qua nivo nog een straaqtlengte verwijderd van Heleen Langehanebergh en Edward Gal.
glenstorm schreef:Ik las de punten en verwachtte een super proef.
Maar toen ik het filmpje zag was vond ik t er echt niet super uitzien. Kon alleen niet bedenken waarom. Toen las ik deze reactie en ik kan me er helemaal in vindenturquoises schreef:http://www.topdressage.tv/phpBB3/viewto ... 190&t=7107
Ik heb het fimpje gezien en ik vind de punten echt veel te hoog. Het is zeker een combinatie met toekomst maar de gehele proef zijn in alle 3 de gangen enorm veel tactfouten gemaakt. De stap is niet zuiver, de passage is onregelmatig, wisselend van tempo en geregeld niet meer dan een zweefdraf. De galop is echt niet zuiver gesprongen, dat zie je ook terug in de pirouettes. De meeste overgangen zijn twijfelend en niet mooi gereden.
Het plaatje is mooi om te zien maar technisch zijn er nog enorm veel verbeterpunten. Wat mij betreft is ze qua nivo nog een straaqtlengte verwijderd van Heleen Langehanebergh en Edward Gal.
_San87_ schreef:Vanmiddag het filmpje maar eens kijken, dan.