Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

xMercury schreef:Vreselijk.. De auto zit echt goed in mekaar. Arme paarden, groom van Schuttert en natuurlijk de man in de Toyota![]()
Wel grappig om te zien dat Schuttert alweer een nieuwe vrachtwagen klaar heeft staan om de paarden over te laden!
Regallie schreef:Wat een verschrikkelijk naar ongeluk. Sterkte voor alle betrokkenen, maar vooral naar de familieleden en vrienden van de man.
Over de meerdere vrachtwagens, het is bij grote stallen heel gebruikelijk om meerdere vrachtwagens te hebben. Vaak heeft elke ruiter zijn eigen wagen. Dit zal Schuttert ongetwijfeld ook hebben, eentje voor Frank, eentje voor Hendrik Jan.
Hopelijk zijn de paarden vandaag ook nog in orde, kan me voorstellen dat ze na zo'n klap toch iets stijfjes zijn. Fijn dat de paarden direct weggehaald zijn..
Evony schreef:Regallie schreef:Wat een verschrikkelijk naar ongeluk. Sterkte voor alle betrokkenen, maar vooral naar de familieleden en vrienden van de man.
Over de meerdere vrachtwagens, het is bij grote stallen heel gebruikelijk om meerdere vrachtwagens te hebben. Vaak heeft elke ruiter zijn eigen wagen. Dit zal Schuttert ongetwijfeld ook hebben, eentje voor Frank, eentje voor Hendrik Jan.
Hopelijk zijn de paarden vandaag ook nog in orde, kan me voorstellen dat ze na zo'n klap toch iets stijfjes zijn. Fijn dat de paarden direct weggehaald zijn..
Frank was denk ik alweer onderweg naar België dus dan zouden het er 3 zijn :p. Maar ach dat is idd zo gek nog niet bij een stal van die omvang met twee topruiters.
.. en ze hebben ook nog zo'n parados (2paardswagen).