Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Fitzroy schreef:Waarom flauw? Er wordt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal gevraagd, dan kun je niet met 'me Nederlands' aankomen.
Eerste reactie die zo de papiervernietiger in zou gaan bij een gemiddelde P&O-afdeling.
F_Orumster schreef:Nynke, er is een verschil in met zorg een stuk schrijven maar toch per ongeluk een foutje, of klakkeloos, onnadenkend posten en zelfs met één zinnetje je spellingscontrole niet even controleren. Terwijl je weet dat je spelling niet je sterkste punt is en als je serieus zou willen solliciteren, met die incorrecte oneliner je eigen glazen al ingooit.
Hilli schreef:Ik denk dat wat hierboven besproken wordt een andere discussie is en je kan het natuurlijk ook melden op het moment dat het nodig is i.p.v. hier te klagen. Dat is zeker niet constructief.
Bedenk verder dat Eline, of de toekomstige community manager, niet alles produceert waar jullie nu fouten in kunnen aanwijzen. Daar is een team voor en ook daar kun je best terecht met tips
Nynke1 schreef:Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal? Right.... Ik snap wat je bedoelt, echter staan 9 van de 10 nieuwsberichten op Bokt vol taal- en spelfouten, om over zinsopbouw nog maar niet te spreken..... Ik vraag me echt af of nieuwsberichten wel door iemand anders worden gecontroleerd voordat ze geplaatst worden. Ik erger mij soms groen en geel aan het Nederlands taalgebruik van sommige moderators.
Roosch schreef:Fouten maken is menselijk, Nynke. Jij schrijft ook niet foutloos. Ik heb op deze pagina zelfs nog een taalfout van jou gespot. Maar nog snap ik niet wat deze kritiek in dit topic te zoeken heeft. Er wordt een oproep gedaan voor een nieuwe manager en vervolgens wordt er een lading kritiek geuit over bepaalde dingen. Daar zijn toch andere forums voor? Andere topics?
Ik hoop dat er een waardige opvolger komt voor Eline. Zal een hele kluif worden om er een te vinden die aan haar kan tippen denk ik.
listiglistje schreef:ambre schreef:Ik ga mijn zus tippen zodra ze terug is uit Noorwegen.
Hoewel ik denk dat het salaris wat te laag is,het werken vanuit huis zal haar wel bevallen.
Ik heb momenteel hetzelfde salaris, ik vind het ook wat laag....ik krijg nog steeds niet wat ik verdien