Bokt.nl zoekt een Community Manager

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

renate5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 22:21

Daar heb je helemaal gelijk in Nynke1! Ik hoop dat de nieuwe medewerk(st)er minder spel-, taal-, of typefouten maakt :)

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 22:24

Fitzroy schreef:
Waarom flauw? Er wordt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal gevraagd, dan kun je niet met 'me Nederlands' aankomen.
Eerste reactie die zo de papiervernietiger in zou gaan bij een gemiddelde P&O-afdeling.

Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal :') ? Right.... Ik snap wat je bedoelt, echter staan 9 van de 10 nieuwsberichten op Bokt vol taal- en spelfouten, om over zinsopbouw nog maar niet te spreken..... Ik vraag me echt af of nieuwsberichten wel door iemand anders worden gecontroleerd voordat ze geplaatst worden. Ik erger mij soms groen en geel aan het Nederlands taalgebruik van sommige moderators.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 22:27

F_Orumster schreef:
Nynke, er is een verschil in met zorg een stuk schrijven maar toch per ongeluk een foutje, of klakkeloos, onnadenkend posten en zelfs met één zinnetje je spellingscontrole niet even controleren. Terwijl je weet dat je spelling niet je sterkste punt is en als je serieus zou willen solliciteren, met die incorrecte oneliner je eigen glazen al ingooit.

Nou ja.... Er worden anders ook zat nieuwsberichten hier gewoon klakkeloos overgenomen hoor, dat ook vol fouten staat. Het valt mij gewoon enorm op en ik vind dat erg slordig. Verder hoop ik dat Bokt iemand heel erg blij kan maken met deze job!

Roosch

Re: Bokt.nl zoekt een Community Manager

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 22:29

Zo, ik denk dat dit echt een vacature voor Winged is!

Past ook in mijn straatje maar ik heb net een nieuwe baan die me prima bevalt. (maar als ik het salaris zie dat in deze vacature wordt genoemd krijg ik het toch wel warm...)

Hilli

Ik denk dat wat hierboven besproken wordt een andere discussie is en je kan het natuurlijk ook melden op het moment dat het nodig is i.p.v. hier te klagen. Dat is zeker niet constructief.

Bedenk verder dat Eline, of de toekomstige community manager, niet alles produceert waar jullie nu fouten in kunnen aanwijzen. Daar is een team voor en ook daar kun je best terecht met tips :)

bello2005

diegene krijgt een goed salaris en nog is het hier een rel forum ???
hoop met de nieuwe dat het dan toch voorbij is want echt goed werk word er niet geleverd hier op bokt

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 22:30

Ik denk dat kritiek en gezeik prima ergens anders kan. Dit is een topic voor een vacature.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 22:34

Hilli schreef:
Ik denk dat wat hierboven besproken wordt een andere discussie is en je kan het natuurlijk ook melden op het moment dat het nodig is i.p.v. hier te klagen. Dat is zeker niet constructief.

Bedenk verder dat Eline, of de toekomstige community manager, niet alles produceert waar jullie nu fouten in kunnen aanwijzen. Daar is een team voor en ook daar kun je best terecht met tips :)

Nou ja zeg! Ik geef gewoon een puntje van kritiek ( in het algemeen! ). Erg onprofessioneel om dan te zeggen dat ik klaag, zeker als moderator zijnde. Je hoort daar gewoon op te letten als je nieuwsberichten plaatst. Dat jij vindt dat ik klaag, zegt mij al genoeg.

Succes ermee.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 22:35

Ik ben het wel met je eens hoor Nynke, er staan gewoon veel (spel)fouten in bepaalde berichten. Maar dit is niet het moment, noch het topic om daar commentaar op te leveren, denk ik.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 22:35

Nynke1 schreef:
Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal :') ? Right.... Ik snap wat je bedoelt, echter staan 9 van de 10 nieuwsberichten op Bokt vol taal- en spelfouten, om over zinsopbouw nog maar niet te spreken..... Ik vraag me echt af of nieuwsberichten wel door iemand anders worden gecontroleerd voordat ze geplaatst worden. Ik erger mij soms groen en geel aan het Nederlands taalgebruik van sommige moderators.

Wanneer er nieuwe teamleden aangenomen worden, wordt er zeker gekeken naar hun schrijfstijl. Ja, er zullen ongetwijfeld best fouten gemaakt worden, maar over het algemeen genomen zijn het allemaal zeer schrijfvaardige personen. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal wordt in ieder geval niet gevraagd voor een functie als moderator. Een goede wel. En betekent dat dat er geen fouten gemaakt mogen worden? Je zult geen moderator vinden die 'Ik ga na me paardje' schrijft.

Daarnaast is dit een betaalde functie, nogal logisch dat de lat nog een stukje hoger ligt. Wanneer dit echt een Eline 2.0 wordt, dan zal het ook betekenen dat er regelmatig contact onderhouden wordt met externen. Je bent toch wel het visitekaartje van Bokt voor het bedrijfsleven.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 22:40

Nynke1, je mag best klagen (zoals ik dat dan noem), maar vaak bestaat er een verschil tussen het klagen (er staan zoveel spelfouten op bepaalde plaatsen) en een actie daarop ondernemen. Je kan ook aan de bel trekken. Waar gewerkt wordt, maken mensen fouten en je kan zoiets alleen voorkomen door mensen erop te wijzen. Dat wordt echt gewaardeerd.

Mocht je een constructieve manier tot vermindering van het aantal spelfouten weten, dan horen we dat graag. Open er wel een ander topic voor, want die discussie is hier offtopic.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 22:45

Die heb ik al genoemd in dit topic. Lezen is blijkbaar ook al erg moeilijk.

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 22:52

Ik ga mijn zus tippen zodra ze terug is uit Noorwegen.
Hoewel ik denk dat het salaris wat te laag is,het werken vanuit huis zal haar wel bevallen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 22:55

Fouten maken is menselijk, Nynke. Jij schrijft ook niet foutloos. Ik heb op deze pagina zelfs nog een taalfout van jou gespot. Maar nog snap ik niet wat deze kritiek in dit topic te zoeken heeft. Er wordt een oproep gedaan voor een nieuwe manager en vervolgens wordt er een lading kritiek geuit over bepaalde dingen. Daar zijn toch andere forums voor? Andere topics?

Ik hoop dat er een waardige opvolger komt voor Eline. Zal een hele kluif worden om er een te vinden die aan haar kan tippen denk ik. :)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 22:57

ambre schreef:
Hoewel ik denk dat het salaris wat te laag is,het werken vanuit huis zal haar wel bevallen.

Ik heb momenteel hetzelfde salaris, ik vind het ook wat laag....ik krijg nog steeds niet wat ik verdien :D

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 22:59

Roosch schreef:
Fouten maken is menselijk, Nynke. Jij schrijft ook niet foutloos. Ik heb op deze pagina zelfs nog een taalfout van jou gespot. Maar nog snap ik niet wat deze kritiek in dit topic te zoeken heeft. Er wordt een oproep gedaan voor een nieuwe manager en vervolgens wordt er een lading kritiek geuit over bepaalde dingen. Daar zijn toch andere forums voor? Andere topics?

Ik hoop dat er een waardige opvolger komt voor Eline. Zal een hele kluif worden om er een te vinden die aan haar kan tippen denk ik. :)

Klopt, iedereen maakt fouten en niemand schrijft foutloos. Ik dus ook niet ( gelukkig maar :D ). Ik heb al contact gehad via PB met Hilli :j .

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 23:05

Linda:jij kan meterkasten aanleggen,dat scheelt weer in monteurkosten!

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 23:17

listiglistje schreef:
ambre schreef:

Ik heb momenteel hetzelfde salaris, ik vind het ook wat laag....ik krijg nog steeds niet wat ik verdien :D

maar als je het 'erbij' kunt doen, vind ik het niet laag
en hoe meer je verdient hoe meer belasting je moet betalen

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 23:18

36 uur werken 'erbij' doen?
Dat lijkt me pittig!

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 23:28

als het je 'ligt' en het makkelijk vind, en het ligt er natuurlijk aan wat je zo nog voor baan hebt.
ik werk bijv alleen smorgens van 6 tot 12. heb dus nog tijd genoeg voor nog wat anders er bij te doen.
maar ja, ik ben dan eigenlijk wel een beetje een work aholic haha.
ik ben totaal niet iemand die stil kan zitten. behalve op de zondag;) of ja kan is een groot woord.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 23:29

Jeez.. Wat een gerel en gezemel om niks zeg! :+
Reageer op de vacature en stuur je CV of start een nieuw topic met al je klachten over bokt.

Ben heel benieuwd wie het gaat worden! Een vervanger voor Eline vinden gaat nog lastig worden.. :=

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 23:32

ambre schreef:
36 uur werken 'erbij' doen?
Dat lijkt me pittig!

Ik wou net zeggen, ik werk om te leven :Y)

Beetje hobby's, vrije tijd en een sociaal leven is toch ook wel fijn!

Ik moet er niet aan denken tot je tot je 67e 80 uur per week moet werken %)

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 23:52

Eigenlijk zou ik moeten solliciteren, puur vanwege de naam :')

Maar ondanks dat ik volgens mij redelijk aan de gestelde eisen voldoe gaat een 36-urige werkweek mij momenteel niet lukken, ben ik bang.

Ik wens jullie veel succes met de zoektocht naar een vervanger voor Eline; dat zal inderdaad nog een pittige klus worden want ze heeft het ontzettend goed gedaan altijd!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 00:17

Helaas geen hbo verder alkes check.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 00:39

Winged...solliciteren!

Vind dit echt iets voor jou!!