De winnaar van de wildcard Pavo/Trust actie is bekend!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:31

De sms-jes zijn voor de reguliere manier om in aanmerking te komen voor een finale-plaats.

44Myrthe44

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:31

Idd erg raar dat het aantal reacties helemaal geen invloed heeft op het eindresultaat.
Is het toch weer een ''jury'' die bepaald ipv het publiek terwijl het om een sponsoractie gaat en mij de mening van het publiek juist dan verruit de belangrijkste lijkt...
Maargoed.
Gefeliciteerd Sharona!

Ladybird
Moderator Algemeen

Re: De winnaar van de wildcard Pavo/Trust actie is bekend!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:36

Gefeliciteerd!!!

Hebbesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:36

Saskia505 schreef:
Gefeliciteerd winnaar.

Vind het wel vrij apart, dat drie van de vijf die hier genoemd worden met een KEP Italia rijden en eentje zelfs met een Samshield :)

Wat is daar apart aan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:37

Neonlight schreef:
De sms-jes zijn voor de reguliere manier om in aanmerking te komen voor een finale-plaats.

Oh zo, nu snap ik het :)

Ach, ik ga ervan uit dat alles eerlijk is verlopen. We mogen al blij zijn dat bokt zoiets mag, kan en WIL organiseren :)

Hebbesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:40

En over de reacties, er stond vooraf aangegeven dat de halve finale beoordeeld zou worden door een jurypanel dus als je het daar niet mee eens was geweest dan had je toch gewoon niet meegedaan?

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:40

@Myrthe; het aantal reacties tellen hebben we overwogen, het aantal verschillende mensen die reageren tellen is, binnen deze opzet, een betere manier om te bepalen wie volgens de bezoekers door mag naar de jury-ronde. Als je alleen uitgaat van reacties dan zou iemand waarbij 3 vriendinnen reageren kunnen winnen, dat lijkt me niet fair?

Sharona heel erg gefeliciteerd! Heel veel succes tijdens de Horse Event finale!

orion456

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:41

dat jurypanel was heel duidelijk, alleen meen ik mij te herinneren dat het aantal reacties op het topic OOK zouden meetellen in de beoordeling. Maar niet dus......

orion456

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:43

@ Bartvb: dat klopt, er stond ook dat het aantal reacties van verschillende mensen mee zou tellen, maar daar hadden een paar anderen ook veruit meer van dan degenen die hier hebben gewonnen.

Saskia505

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:45

Hebbesje schreef:
Saskia505 schreef:
Gefeliciteerd winnaar.

Vind het wel vrij apart, dat drie van de vijf die hier genoemd worden met een KEP Italia rijden en eentje zelfs met een Samshield :)

Wat is daar apart aan?

Ik vind dat apart omdat het om een sponsorship gaat. Lijkt mij dat je aan iets dergelijks meedoet als je het zelf krap bij kas hebt. Maar als je je een KEP of Samshield kan veroorloven zit je niet bepaald krap bij kas.

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:47

Hebbesje schreef:
En over de reacties, er stond vooraf aangegeven dat de halve finale beoordeeld zou worden door een jurypanel dus als je het daar niet mee eens was geweest dan had je toch gewoon niet meegedaan?

De criteria waren anders dan die van de Pavo, en vooraf niet door bokt bekend gemaakt.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:53

Toch altijd weer zo jammer dat wanneer bokt een wedstrijd organiseert er altijd negativiteit moet hangen wanneer de winnaar bekend gemaakt wordt. Dat mensen zo in een wedstrijd kunnen opgaan, dat ze het anderen niet gunnen.

Gefeliciteerd Sharona en Fernando!! Veel succes nog aan alle anderen.

liefmeisje15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:58

Gini schreef:
Toch altijd weer zo jammer dat wanneer bokt een wedstrijd organiseert er altijd negativiteit moet hangen wanneer de winnaar bekend gemaakt wordt. Dat mensen zo in een wedstrijd kunnen opgaan, dat ze het anderen niet gunnen.

Gefeliciteerd Sharona en Fernando!! Veel succes nog aan alle anderen.

Ik denk niet dat het er om gaat dat het de winnaar niet gegund word, maar meer omdat het eigenlijk best vaag is gegaan..

orion456

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:59

Zoals eerder gezegd: dit betekent niet dat ik het de winnaar niet gun! Alleen als je bepaalde informatie vooraf erop zet schep je verwachtingen en als die later niet juist blijken te zijn, is dat altijd teleurstellend. Maargoed....

Hebbesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:59

Saskia505 schreef:
Hebbesje schreef:

Wat is daar apart aan?

Ik vind dat apart omdat het om een sponsorship gaat. Lijkt mij dat je aan iets dergelijks meedoet als je het zelf krap bij kas hebt. Maar als je je een KEP of Samshield kan veroorloven zit je niet bepaald krap bij kas.

Dit vind ik wel een HEEL erg kwetsend vooroordeel. Ik zit absoluut niet ruim bij kas en ik werk me suf om de paarden te kunnen onderhouden en dingen te bereiken. Ik rijd meerdere paarden per dag waardoor het een MUST is voor mij om een goed passende cap te hebben welke moeilijk voor mij te vinden is. Vervolgens spaar ik maanden aan een stuk omdat ik een nieuwe cap moet hebben omdat ik met de vorige hard op mijn hoofd ben gevallen en deze kapot is. Omdat ik hier KEI en KEI hard voor werk en lang moet sparen om een voor mij comfortabele cap te kunnen kopen omdat ik anders mijn hobby niet meer kan uitvoeren (door de erge hoofdpijn die ik dan krijg) Ben ik verwend en stik ik van het geld en ben ik het niet waard?

Ik vind het triest dat sommige mensen zo denken....

Als ik idd zoveel geld had gehad had ik er wel een met swarovski en het hele rattaplan gehad en niet het goedkoopste model.

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:00

Gefeliciteerd winnaar Toppie *\o/*
Heel veel plezier in de finale

Jury bedankt voor alle moeite en het leuke commentaar op ons als combi :)

basic_21

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:06

Gefeliciteerd!
Hartstikke knap en veel plezier met het sponsorship!
En voor alle vreemde reactie's zoals dure caps etc verwijs ik naar mijn onderschrift.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:10

Gefeliciteerd Sharona, echt hartstikke gaaf voor je!

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:10

Gefeliciteerd Sharona!Zet je beste beentje voor!

RivellaLight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:11

Nogmaals gefeliciteerd Sharona en heel veel succes in de finale op Horse Event!

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:15

Saskia505 schreef:

Saskia505 schreef:

Zo hee, wat een uitspraak is dit zeg. Jij weet helemaal niets van de financiele situatie van de deelnemers, en dan doe je zo'n uitspraak? Dan beoordeel je dus alleen de buitenkant zonder naar de rest te kijken. Vind dat erg schokkend...

TS, gefeliciteerd, heel veel plezier, geniet van de clinic, en wel een topic erover openen he!

Saskia505

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:16

Hebbesje schreef:
Saskia505 schreef:

Dit vind ik wel een HEEL erg kwetsend vooroordeel. Ik zit absoluut niet ruim bij kas en ik werk me suf om de paarden te kunnen onderhouden en dingen te bereiken. Ik rijd meerdere paarden per dag waardoor het een MUST is voor mij om een goed passende cap te hebben welke moeilijk voor mij te vinden is. Vervolgens spaar ik maanden aan een stuk omdat ik een nieuwe cap moet hebben omdat ik met de vorige hard op mijn hoofd ben gevallen en deze kapot is. Omdat ik hier KEI en KEI hard voor werk en lang moet sparen om een voor mij comfortabele cap te kunnen kopen omdat ik anders mijn hobby niet meer kan uitvoeren (door de erge hoofdpijn die ik dan krijg) Ben ik verwend en stik ik van het geld en ben ik het niet waard?

Als ik idd zoveel geld had gehad had ik er wel een met swarovski en het hele rattaplan gehad en niet het goedkoopste model.

Ik vind dat geen kwetsend vooroordeel. Ik had me al niet opgegeven omdat ik al een dergelijke uitslag verwachtte. Ik vind ook dat veiligheid voorop staat, maar ik moet het al ruim acht jaar doen met dezelfde cap, omdat ik me zoiets niet kan veroorloven. En zo zullen er meerdere zijn, die er ook kei- en keihard voor werken, maar het dan alsnog niet redden. Maar het viel me gewoon op toen ik de beste vijf bij langs keek.

Hebbesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:20

Saskia505 schreef:
Hebbesje schreef:

Ik vind dat geen kwetsend vooroordeel. Ik had me al niet opgegeven omdat ik al een dergelijke uitslag verwachtte. Ik vind ook dat veiligheid voorop staat, maar ik moet het al ruim acht jaar doen met dezelfde cap, omdat ik me zoiets niet kan veroorloven. En zo zullen er meerdere zijn, die er ook kei- en keihard voor werken, maar het dan alsnog niet redden. Maar het viel me gewoon op toen ik de beste vijf bij langs keek.

Voor hetzelfde geld heb ik hem voor 50 euro op marktplaats over kunnen nemen? Ik ken ook mensen een KEP hebben gewonnen. Daardoor zijn die verwend en hebben geld genoeg en verdienen het niet?

Het komt op mij erg kwetsend over dus in dat geval is het een kwetsend vooroordeel. Ooit gehoord van leven en laten leven?

Ik vind het gewoon weg schokkend dat mensen dergelijke uitspraken doen....

Edit: Ik ga er verder geen woorden aan vuilmaken. Zonde van mijn energie en tijd... Winnaar veel succes!

eszip

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:48

Gefeliciteerd Sharona! Geniet ervan op Horse event!

eszip

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:53

Ik heb niets te maken met het hele cap verhaal.. Maar mijn uvex heb ik dus ook voor 50 euro van marktplaats gehaald! #wilde ik even laten weten, oordeel niet te snel!