Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hebbesje schreef:Saskia505 schreef:Gefeliciteerd winnaar.
Vind het wel vrij apart, dat drie van de vijf die hier genoemd worden met een KEP Italia rijden en eentje zelfs met een Samshield
Wat is daar apart aan?
Gini schreef:Toch altijd weer zo jammer dat wanneer bokt een wedstrijd organiseert er altijd negativiteit moet hangen wanneer de winnaar bekend gemaakt wordt. Dat mensen zo in een wedstrijd kunnen opgaan, dat ze het anderen niet gunnen.
Gefeliciteerd Sharona en Fernando!! Veel succes nog aan alle anderen.
Saskia505 schreef:Hebbesje schreef:
Wat is daar apart aan?
Ik vind dat apart omdat het om een sponsorship gaat. Lijkt mij dat je aan iets dergelijks meedoet als je het zelf krap bij kas hebt. Maar als je je een KEP of Samshield kan veroorloven zit je niet bepaald krap bij kas.
Saskia505 schreef:Vind het wel vrij apart, dat drie van de vijf die hier genoemd worden met een KEP Italia rijden en eentje zelfs met een Samshield
Saskia505 schreef:Ik vind dat apart omdat het om een sponsorship gaat. Lijkt mij dat je aan iets dergelijks meedoet als je het zelf krap bij kas hebt. Maar als je je een KEP of Samshield kan veroorloven zit je niet bepaald krap bij kas.
Hebbesje schreef:Saskia505 schreef:
Ik vind dat apart omdat het om een sponsorship gaat. Lijkt mij dat je aan iets dergelijks meedoet als je het zelf krap bij kas hebt. Maar als je je een KEP of Samshield kan veroorloven zit je niet bepaald krap bij kas.
Dit vind ik wel een HEEL erg kwetsend vooroordeel. Ik zit absoluut niet ruim bij kas en ik werk me suf om de paarden te kunnen onderhouden en dingen te bereiken. Ik rijd meerdere paarden per dag waardoor het een MUST is voor mij om een goed passende cap te hebben welke moeilijk voor mij te vinden is. Vervolgens spaar ik maanden aan een stuk omdat ik een nieuwe cap moet hebben omdat ik met de vorige hard op mijn hoofd ben gevallen en deze kapot is. Omdat ik hier KEI en KEI hard voor werk en lang moet sparen om een voor mij comfortabele cap te kunnen kopen omdat ik anders mijn hobby niet meer kan uitvoeren (door de erge hoofdpijn die ik dan krijg) Ben ik verwend en stik ik van het geld en ben ik het niet waard?
Ik vind het triest dat sommige mensen zo denken....
Als ik idd zoveel geld had gehad had ik er wel een met swarovski en het hele rattaplan gehad en niet het goedkoopste model.
Saskia505 schreef:Hebbesje schreef:
Dit vind ik wel een HEEL erg kwetsend vooroordeel. Ik zit absoluut niet ruim bij kas en ik werk me suf om de paarden te kunnen onderhouden en dingen te bereiken. Ik rijd meerdere paarden per dag waardoor het een MUST is voor mij om een goed passende cap te hebben welke moeilijk voor mij te vinden is. Vervolgens spaar ik maanden aan een stuk omdat ik een nieuwe cap moet hebben omdat ik met de vorige hard op mijn hoofd ben gevallen en deze kapot is. Omdat ik hier KEI en KEI hard voor werk en lang moet sparen om een voor mij comfortabele cap te kunnen kopen omdat ik anders mijn hobby niet meer kan uitvoeren (door de erge hoofdpijn die ik dan krijg) Ben ik verwend en stik ik van het geld en ben ik het niet waard?
Ik vind het triest dat sommige mensen zo denken....
Als ik idd zoveel geld had gehad had ik er wel een met swarovski en het hele rattaplan gehad en niet het goedkoopste model.
Ik vind dat geen kwetsend vooroordeel. Ik had me al niet opgegeven omdat ik al een dergelijke uitslag verwachtte. Ik vind ook dat veiligheid voorop staat, maar ik moet het al ruim acht jaar doen met dezelfde cap, omdat ik me zoiets niet kan veroorloven. En zo zullen er meerdere zijn, die er ook kei- en keihard voor werken, maar het dan alsnog niet redden. Maar het viel me gewoon op toen ik de beste vijf bij langs keek.