Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
F_Orumster schreef:Een gewaarschuwd mens telt voor 2.Kinderen mogen best weten dat dit soort dingen gebeuren en kids weten ook wel teksten buiten bokt te vinden.
. marianne_pac schreef:"Volgens de rechter is de dader gemotiveerd om aan zijn problematiek te werken."
Ja natuurlijk, nog een beetje slijmen ook!
"ja hoor rechter, ik zal het nooit meer doen"
![]()
![]()
XEefjuhX schreef:Ja ok, maar je hebt ook van die overbeschermende ouders he..
spatter schreef:wat betekent "uit de burger rechten gezet worden"
smokey2009 schreef:Zelfs op de manege is je kind niet meer veilig! Waar gaat het heen met de wereld
SANEX schreef:smokey2009 schreef:Zelfs op de manege is je kind niet meer veilig! Waar gaat het heen met de wereld
En daar kijk jij van op ? Ik weet al jaren dat je op sommige maneges op moet passen, dat is toch voor sommige paardenmannetjes een enorme snoepwinkel. Al zijn het geen volledige aanrandingen/verkrachtingen, legio meisjes krijgen naar mijn idee daar soms iets teveel aandacht van de stalknecht/eigenaar/instructeur. En de meisjes durven niks te zeggen, uit angst bv niet meer naar de manege te mogen, hun lievelingspony kwijt te raken etc.
Ik heb het zelf gehad niet op een manege maar bij een verzorgpony, die eigenaar kwam steeds vaker even kijken, en dan kreeg ik een klap op mn kont omdat ik de pony zo mooi geborsteld had, of hij hield even zijn arm om mn middel heen etc. Dingen die niet horen bij een meisje van 10... Doodeng vond ik het, maar ik heb nooit wat verteld thuis. Ben uiteindelijk niet meer naar de pony gegaan, omdat ik de eigenaar eng begon te vinden en ik de aanrakingen niet meer kon verdragen.
Kimbers schreef:XEefjuhX schreef:Jesus Christ....![]()
![]()
Gelukkig heb ik een instructrice...
Maar is dit niet een beetje eh.. ongepast op bokt, aangezien er ook jonge kinderen op zitten..?
Ook vrouwen kunnen pedofiel zijn hoor..
F_Orumster schreef:Dat dacht ik dus ook, dat het bij mannen meer voorkomt, het is alleen minder moeilijk te herkennen bij vrouwen omdat niemand vreemd opkijkt als een vrouw erg knus met iemand omgaat.
Ibonn schreef:Ten eerste : dit gebeurde in België, niet in Nederland![]()
Daarnaast is het nooit goed te praten wat die man deed maar doodstraf voor verkrachting is wel wat drastisch niet ?? En er zal zeker rekening mee gehouden zijn dat de slachtoffers geen kleine kinderen waren maar al wat ouder, hoewel het voor de slachtoffers natuurlijk even pijnlijk is.
En geen straf, effe goed lezen: 3 jaar voorwaardelijk, 12.000 euro schadevergoeding, uit de burgerrechten gezet worden, verplichte behandeling, nuchter blijven en werk houden of de voorwaardelijke straf wordt definitief. Ik denk dat deze straf met alle bijkomende verplichtingen zwaarder is dan een jaartje ofzo op kosten van de staat logeren zonder enige dwang of stok achter de deur.
Vindt dit juist een straf waarover nagedacht is, in de gevangenis stoppen en na een paar jaar vrijlaten verlegt het probleem alleen maar. Nu is er tenminste hoop op resultaat van een behandeling en sociale druk.
F_Orumster schreef:marianne_pac schreef:"Volgens de rechter is de dader gemotiveerd om aan zijn problematiek te werken."
Ja natuurlijk, nog een beetje slijmen ook!
"ja hoor rechter, ik zal het nooit meer doen"
![]()
![]()
Ik geloof zeker dat pedofielen schaamte en spijt kennen. Of dat natuurlijk in deze zaak zo was, weet ik niet.
xSlvna schreef:Als je als volwassen vent 4 KINDEREN misbruikt, verkrachting en pedofilie, of denk ik fout?
Als je geen pedofiel bent verkracht je wel oudere dames, geen kinderen.
Ibonn schreef:Ten eerste : dit gebeurde in België, niet in Nederland![]()
Daarnaast is het nooit goed te praten wat die man deed maar doodstraf voor verkrachting is wel wat drastisch niet ?? En er zal zeker rekening mee gehouden zijn dat de slachtoffers geen kleine kinderen waren maar al wat ouder, hoewel het voor de slachtoffers natuurlijk even pijnlijk is.
En geen straf, effe goed lezen: 3 jaar voorwaardelijk, 12.000 euro schadevergoeding, uit de burgerrechten gezet worden, verplichte behandeling, nuchter blijven en werk houden of de voorwaardelijke straf wordt definitief. Ik denk dat deze straf met alle bijkomende verplichtingen zwaarder is dan een jaartje ofzo op kosten van de staat logeren zonder enige dwang of stok achter de deur.
Vindt dit juist een straf waarover nagedacht is, in de gevangenis stoppen en na een paar jaar vrijlaten verlegt het probleem alleen maar. Nu is er tenminste hoop op resultaat van een behandeling en sociale druk.