Dat "scheelt" dan weer maar ja.. Als het net omwaait...en het lijkt er op dat het zo blijft... Hoop ik idd dat alles blijft staan.. Maar vrees er dan wel voor. Maar ach..zie het ook maar van de positieve kant, misschien ontdekken de ruiters zo hele leuke nieuwe oefeningen!
HorseTimeXL
Geplaatst: 22-06-13 18:38
op uhorse betaal je inderdaad 5 euro om te kijken, wel voor de hele dag. dus ik heb me vanochtend al 5 euro over gemaakt dus heb ik de hele dag in principe kunnen kijken.
nicky_rilana
Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik
Nouja ik betaal al 60 euro voor de FEI dus het gaat een beetje tegen mijn principes in om dan óók nog eens voor dit te gaan betalen. Maarja, wil het graag zien.. Dus toch maar gedaan.
Dat verwacht ik niet, hoewel het aantal caps steeds groter wordt. (Goede ontwikkeling wat mij betreft!)
Fanniehh
Geplaatst: 22-06-13 19:16
Wordt altijd zo chagrijnig van de NOS, betaal net zoveel als al de voetbal-, motor-, wielren-, tennis- en nu notabene ook al GOLFliefhebbers om zelden enkele minuten paardensport te zien te krijgen. Wel uuuurenlang allerlei andere saaie sporten, ga ook echt niet betalen, maar baal wel! Rekende op livestream, misschien de NOS maar eens n twitterbom sturen..
ja, heel mooi. vind het altijd heel interessant om naar dat soort dingen te kijken. komt het wel vaker tegen, en dan wordt je je toch iets meer bewust van wat er allemaal in zo'n groot lichaam zit
Anoniem
Geplaatst: 22-06-13 19:21
Bonechi_ schreef:
zien de kijkers ook het mooi geschilderde paard?
Ja. Alleen de stream is nou niet zó duidelijk dat je het echt kan zien.