wat een mooierd!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilse_123 schreef:Tot zover ik dacht is bont inderdaad niet toegestaan bij het Engels volbloed, en ik dacht eigenlijk ook dat je niet zomaar de baan op mocht als het paard niet staat ingeschreven bij het Ev stamboek... Of geld dat alleen in Engeland? (of is het totale onzin?:P)
NatasjavE schreef:Ilse_123 schreef:Tot zover ik dacht is bont inderdaad niet toegestaan bij het Engels volbloed, en ik dacht eigenlijk ook dat je niet zomaar de baan op mocht als het paard niet staat ingeschreven bij het Ev stamboek... Of geld dat alleen in Engeland? (of is het totale onzin?:P)
Er zijn ook wat sabino's bekend hoor. (en dan bedoel ik de zeer bonte variant van sabino)
Soraya10 schreef:dat van 2 jaar idd. Zat laatst een progamma te kijken over een vee arts die renpaarden controleerden op hun ademhaling bij het racen voor ze echt de baan opgaan en die waren ook rond de 2 jaar.Toen zat ik ook al verbaasd te kijken, maar blijkbaar is dat bij racepaarden normaal? Was een engels progamma geloof ik.
quintolover schreef:Deze race paarden worden met anderhalf beleerd, zelfde als voor de wagen krijgen dan nog een maand rust en dan met twee de baan op, en ja ze zijn dan net aan twee tenzij je een heel laat/vroeg veulen hebt. De meeste worden echt in mei juni geboren. En met 6 zit hun leven er al op meestal. En gaan ze verder als rijpaard.