Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SDE schreef:Als je de andere afleveringen ook zou bekijken, zou je snappen waarom hij dit wil doen. Hij is gek, heeft een enorm competitiegevoel, heeft energie te veel en hij wil steeds het onmogelijke doen. Zo beklimt hij met amper ervaring gedurende meerdere dagen een berg (90° omhoog) incl. slapen en neemt hij deel aan de Marathon de Sables, de zwaarste loopwedstrijd ter wereld, 252 km lopen in 7 dagen in Sahara-zand.
Ik ben fan! En ook fan van zijn cameraman, de commentaren zijn hilarisch.
Ayasha schreef:SDE schreef:Als je de andere afleveringen ook zou bekijken, zou je snappen waarom hij dit wil doen. Hij is gek, heeft een enorm competitiegevoel, heeft energie te veel en hij wil steeds het onmogelijke doen. Zo beklimt hij met amper ervaring gedurende meerdere dagen een berg (90° omhoog) incl. slapen en neemt hij deel aan de Marathon de Sables, de zwaarste loopwedstrijd ter wereld, 252 km lopen in 7 dagen in Sahara-zand.
Ik ben fan! En ook fan van zijn cameraman, de commentaren zijn hilarisch.
Dat kan best zijn maar moet een dier daar de dupe van zijn?
Ik vind het niks.
Sabinee__ schreef:Ayasha schreef:Dat kan best zijn maar moet een dier daar de dupe van zijn?
Ik vind het niks.
Wilde precies hetzelfde zeggen. Leuk hoor voor die man, maar paard wordt niks gevraagd![]()
( En nee, dit is geen anti bit-boom-ijzer-paardcampagne.)
Vind het behoorlijk wat voor een knol om binnen een week maar te moeten wennen aan mensen en bereden te moeten worden. Zeker door iemand die er de ballen verstand van heeft.
Enkel omdat het leuk is voor iemand die blijkbaar ergens verschrikkelijk voor moet compenseren.
Typisch bokt, misschien eerst de aflevering afwachten en dàn een mening vormen?
Ik heb ze nog niet gezien, andere wel, was altijd leuk
Daar zit wel een team en begeleiding achter he, dus zonder ze gezien te hebben ga ik er al niet vanuit dat het paardonvriendelijk zal geweest zijn
Erg hoor, meteen iemand beschuldigen van overcompensatie enzo, ik vind dat toch durven, zo'n meningen durven uiten zonder dat je je eerst gaat informeren, zonder iets gezien te hebben, puur op wat hier geschreven staat. Sterk!
Bodybuildergedoe was grappig inderdaad! Ayasha schreef:Dat kan best zijn maar moet een dier daar de dupe van zijn?
Ik vind het niks.
Sabinee__ schreef:Wilde precies hetzelfde zeggen. Leuk hoor voor die man, maar paard wordt niks gevraagd![]()
Vind het behoorlijk wat voor een knol om binnen een week maar te moeten wennen aan mensen en bereden te moeten worden. Zeker door iemand die er de ballen verstand van heeft.
Enkel omdat het leuk is voor iemand die blijkbaar ergens verschrikkelijk voor moet compenseren.
Vond het wel een leuke aflevering en volgens mij heeft dat paard er niets onder geleden. 
Ik vind slechts dat zijn blijkbaar onbedwingbare driften om idiote dingen te doen niet ten koste van een onschuldig dier moeten gaan. That's it.
Niets persoonlijks overigens, gewoon zo opvallend vind ik het altijd.
Had ik me aan die regels moeten houden dan verdiende ik meer dan ik nu doe.
brechtje122 schreef:Ayasha schreef:Dat kan best zijn maar moet een dier daar de dupe van zijn?
Ik vind het niks.Sabinee__ schreef:Wilde precies hetzelfde zeggen. Leuk hoor voor die man, maar paard wordt niks gevraagd![]()
Ik heb de aflevering al gezien en het is echt niets om je druk over te makenVond het wel een leuke aflevering en volgens mij heeft dat paard er niets onder geleden.
.Ayasha schreef:Dat kan best zijn maar moet een dier daar de dupe van zijn?
Ik vind het niks.
Sabinee__ schreef:Wilde precies hetzelfde zeggen. Leuk hoor voor die man, maar paard wordt niks gevraagd![]()
Vond het wel een leuke aflevering en volgens mij heeft dat paard er niets onder geleden.[/quote]
.