Tomtesterom: In 1 week een wilde Mustang temmen en berijden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 09:23

Ik heb deze aflevering inderdaad ook al eerder gezien. Ik vind de serie wel leuk om naar te kijken. Vooral de aflevering waarin hij gaat meedoen aan een bodybuildwedstrijd is zeer komisch!
Ik ga nog een keertje kijken.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 10:24

SDE schreef:
Als je de andere afleveringen ook zou bekijken, zou je snappen waarom hij dit wil doen. Hij is gek, heeft een enorm competitiegevoel, heeft energie te veel en hij wil steeds het onmogelijke doen. Zo beklimt hij met amper ervaring gedurende meerdere dagen een berg (90° omhoog) incl. slapen en neemt hij deel aan de Marathon de Sables, de zwaarste loopwedstrijd ter wereld, 252 km lopen in 7 dagen in Sahara-zand.

Ik ben fan! En ook fan van zijn cameraman, de commentaren zijn hilarisch.

Dat kan best zijn maar moet een dier daar de dupe van zijn?
Ik vind het niks.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 10:41

Resistance schreef:
Ik las Tom Testosteron :')

Hahaha yes ik ben niet de enige die dat las :')

catzkillz

Re: Tomtesterom: In 1 week een wilde Mustang temmen en berijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 10:48

Staat al geprogrammeerd om op te nemen! Moest ik het vergeten de dag zelf :o
Die van de mustang was een van de enige afleveringen die ik vorige keer niet had gezien, dus ben blij dat ze alles weer heruitzenden!

D__S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 10:53

Ik heb hem vorig jaar ook al gezien (samen met alle andere afleveringen).
Ik vind het toch echt wel knap wat Tom Waes elke keer opnieuw bereikt. Of het nu een paard temmen is, de marathon des Sables lopen of gewoon schlagerzanger worden, echt respect!

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 10:56

Ayasha schreef:
SDE schreef:
Als je de andere afleveringen ook zou bekijken, zou je snappen waarom hij dit wil doen. Hij is gek, heeft een enorm competitiegevoel, heeft energie te veel en hij wil steeds het onmogelijke doen. Zo beklimt hij met amper ervaring gedurende meerdere dagen een berg (90° omhoog) incl. slapen en neemt hij deel aan de Marathon de Sables, de zwaarste loopwedstrijd ter wereld, 252 km lopen in 7 dagen in Sahara-zand.

Ik ben fan! En ook fan van zijn cameraman, de commentaren zijn hilarisch.

Ik vind het niks.

Wilde precies hetzelfde zeggen. Leuk hoor voor die man, maar paard wordt niks gevraagd :+
( En nee, dit is geen anti bit-boom-ijzer-paardcampagne.)
Vind het behoorlijk wat voor een knol om binnen een week maar te moeten wennen aan mensen en bereden te moeten worden. Zeker door iemand die er de ballen verstand van heeft.
Enkel omdat het leuk is voor iemand die blijkbaar ergens verschrikkelijk voor moet compenseren.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 10:57

Er komen nog elke week aanvragen binnen om op te treden met zijn Dos Cervezas. :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 11:05

Sabinee__ schreef:
Ayasha schreef:
Ik vind het niks.

Wilde precies hetzelfde zeggen. Leuk hoor voor die man, maar paard wordt niks gevraagd :+
Vind het behoorlijk wat voor een knol om binnen een week maar te moeten wennen aan mensen en bereden te moeten worden. Zeker door iemand die er de ballen verstand van heeft.
Enkel omdat het leuk is voor iemand die blijkbaar ergens verschrikkelijk voor moet compenseren.

Bingo, het is al stressvol genoeg bij iemand die weet wat ie doet en er meer tijd voor neemt. Nee gaat één of andere debiel met een overdreven nood aan zichzelf bewijzen een weekje aankloten en het beest zadelmak maken....
Showen doe je maar met mensen die er voor kiezen oid maar niet met een onschuldig dier.

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 11:10

:') Typisch bokt, misschien eerst de aflevering afwachten en dàn een mening vormen? :P Ik heb ze nog niet gezien, andere wel, was altijd leuk :) Daar zit wel een team en begeleiding achter he, dus zonder ze gezien te hebben ga ik er al niet vanuit dat het paardonvriendelijk zal geweest zijn :) Erg hoor, meteen iemand beschuldigen van overcompensatie enzo, ik vind dat toch durven, zo'n meningen durven uiten zonder dat je je eerst gaat informeren, zonder iets gezien te hebben, puur op wat hier geschreven staat. Sterk!

Het indrukwekkendste was misschien dat met die Boeing 747 vliegen vorig jaar :) Bodybuildergedoe was grappig inderdaad!

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 11:11

Zo, ingeprogrammeerd om op te nemen :) ben wel benieuwd

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 11:12

Waarom zou je wachten? Een mustang die nooit in de hand geweest is laten "temmen" door iemand die amper een paard van dichtbij gezien heeft in een week tijd waar de cowboys daar eigenlijk ook weinig positief tegenover staan.
Ik zie niet hoe daar iets positiefs kan uit komen door te gaan kijken. WAT de reden ook is dat ie dit nodig heeft, dieren moet ie er buiten laten.

catzkillz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 11:12

Ja, inderdaad die van de Boeing was spectaculair, maar daar heeft hij achteraf toch ook nog veel zever rond gehad hé.
Vond de aflevering met het "haai-aaien" ook wel leuk en bodybuildergedoe was om te gieren!

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 11:13

Ayasha schreef:
Ik vind het niks.

Sabinee__ schreef:

Ik heb de aflevering al gezien en het is echt niets om je druk over te maken ;) Vond het wel een leuke aflevering en volgens mij heeft dat paard er niets onder geleden.

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 11:17

Ik heb de aflevering niet gezien, ga ze ook opnemen, maar nu, zonder te kijken, ga ik er vanuit dat hij maar kleine dingetjes zelf gaat doen en we vooral gaan zien hoe de echte mannen het doen. Is zo in scene gezet altijd, zo'n dingen...

Ik persoonlijk heb véél minder tegen een leek die zich laat begeleiden, en zo iets gaat proberen voor het eerst, waar een camera op staat en waar dus echt geen dierenmishandeling zal uitkomen denk ik, dan al die zelfverklaarde kenners die dénken dat ze het kunnen, dat is meestal véél dieronvriendelijker, wat ik hier soms zie passeren ;)

Moest de uitzending anders blijken te zijn, stel ik mijn mening bij, ik verdedig hem niet, ik vind het gewoon straf, zelfs voor een rechtbank geldt dat je onschuldig bent tot je schuld bewezen is, maar hier op bokt worden mensen we héél snel gekruisigd :P

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 11:19

Ik ben geen rechtbank en hoef me bijgevolg ook niet aan diens regels te houden. Ik veroordeel hem ook niet tot 20 jaar opsluiting. Ik maak gebruik van mijn recht op vrije meningsuiting zoals iedereen op dit forum. ;) Ik vind slechts dat zijn blijkbaar onbedwingbare driften om idiote dingen te doen niet ten koste van een onschuldig dier moeten gaan. That's it.

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 11:24

Ja hoor, elk zijn mening, ik heb gewoon een mening over mensen die een mening hebben zonder deze op feiten te willen baseren, dus ik mag mijn mening ook zeggen :) Niets persoonlijks overigens, gewoon zo opvallend vind ik het altijd.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 11:27

Oh ja hoor, ga je gang, maar de rechtbank er bij halen vind ik dan weer onzinnig. :) Had ik me aan die regels moeten houden dan verdiende ik meer dan ik nu doe. _O-

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 11:29

Rechtbank erbij halen? Is maar een uitspraak hoor? Misschien iets Belgisch :)

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 11:34

Is een heruitzending, maar had het zelf nog nooit gezien... Ik ga kijken :D

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 11:38

Ach, den Tom! Ben ook grote fan van die man, wat hij allemaal durft en doet! Zoals die aflevering waarin hij een duikboot bouwt en gebruikt in de Oosterschelde... Hij heeft blijkbaar van nature een super conditie dus heeft sowieso al een stap voor bij al die extreme uitdagingen, dat is ook de reden dat het programma nergens nagemaakt wordt. Ze vinden nergens zo 'n atleet die dat allemaal wil doen. Maar hij begint nergens als een kip zonder kop aan en ook bij deze uitdaging staat een expert-cowboy hem altijd bij.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 11:51

Stral schreef:
Rechtbank erbij halen? Is maar een uitspraak hoor? Misschien iets Belgisch :)

Ik ben Belg. :D

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 11:55

brechtje122 schreef:
Ayasha schreef:
Ik vind het niks.

Sabinee__ schreef:

Ik heb de aflevering al gezien en het is echt niets om je druk over te maken ;) Vond het wel een leuke aflevering en volgens mij heeft dat paard er niets onder geleden.

Kan me wel voorstellen dat het behoorlijk stressvol geweest moet zijn voor zo'n dier := .
Ook als je de exmoor verhalen leest op bokt, mensen die maaaanden bezig zijn geweest vertrouwen te winnen.
Vraag me puur af hoe je dat als leek doet binnen een week op paardvriendelijke basis..

Het wordt enkel in België uitgezonden?

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 11:57

Volgens mij heb ik dat wel gezien. Maar heel eerlijk geloof ik er niet zo veel van. Ze kunnen er natuurlijk veel meer tijd aan besteed hebben en ook iemand die hem hielp gok dat die er meer werk in heeft zitten dan die Tom of hoe die gast heet.

Hawkeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 12:16

Ayasha schreef:
Ik vind het niks.

Sabinee__ schreef:

Ik heb de aflevering al gezien en het is echt niets om je druk over te maken ;) Vond het wel een leuke aflevering en volgens mij heeft dat paard er niets onder geleden.[/quote]

Kan me wel voorstellen dat het behoorlijk stressvol geweest moet zijn voor zo'n dier := .
Ook als je de exmoor verhalen leest op bokt, mensen die maaaanden bezig zijn geweest vertrouwen te winnen.
Vraag me puur af hoe je dat als leek doet binnen een week op paardvriendelijke basis..

Het wordt enkel in België uitgezonden?[/quote]

Ja alleen in belgie maar het het is zeker niet zo erg echt niet, er wordt zeker aan het paard gedacht enz.

Het is heruitzending en NU na 2 jaar begint Bokt te klagen :')

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 12:19

BaBritFre schreef:
Ja alleen in belgie maar het het is zeker niet zo erg echt niet, er wordt zeker aan het paard gedacht enz.

Het is heruitzending en NU na 2 jaar begint Bokt te klagen :')

Als ik het twee jaar geleden had geweten had ik ook geklaagd :D .