T was weer erg leuk! En er zaten weer originele creaties bij de optocht
Breumelhof
Geplaatst: 17-06-13 16:28
Mirte (Breumelhoff @ bokt) en ik doen al jaren mee, super leuk die P4D. Natuur, rust, dieren, paarden en lange ritten, wat wil je nog meer. Wij zagen er zo uit tijdens de intocht:
@ Breumelhof, ik vond jullie er ook gaver uitzien dan de nr. 3 bv. Maar ja het is al zo moeilijk om te kiezen, en dan is 3 prijzen wel erg weinig, iedereen maakt er namelijk steeds meer werk van.
Wat ik mij gelijk al af vroeg, toen ik jullie voorbij zag rijden, hoe hebben jullie dat met die hoeven gedaan? En wat gebruik je er dan voor spul voor?
Breumelhof
Geplaatst: 18-06-13 21:58
Bedankt voor de leuke reacties, in het dorp werd er zelfs geklapt, leuk om zulke leuke enthousiaste reacties te krijgen.
@Michele, heb de benen beschilderd met vingerverf, hebben we ook eerder gebruikt voor het beschilderen van ons paard voor een werkstuk van mijn dochter. Die verf is niet schadelijk en als het droog is er zo af te halen met een rosborstel. Hoeven moest wel ff met water, maar dat ging er ook heel gemakkelijk vanaf.
Dit heeft Mirte (Breumelhoff@ bokt) voor haar profielwerkstuk geschilderd op ons paard voor school: