zon klein weerloos diertje.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

zon klein weerloos diertje.. Sica schreef:Denken jullie er wel om dat verwensingen naar de daders toe niet gewenst zijn op bokt. Het is een vreselijk iets, maar het is niet nodig om grof te worden.
Mindim schreef:Sica schreef:Denken jullie er wel om dat verwensingen naar de daders toe niet gewenst zijn op bokt. Het is een vreselijk iets, maar het is niet nodig om grof te worden.
Vind ik ook zo idioot, dat je zo iemand niet mag verwensen, niet grof worden, kom nou, we zijn hier geen stel kleine kinderen hoor. Mensen die dit doen, hebben imo hun recht op fatsoenlijke behandeling verspeeld. Weerloze dieren zo mishandelen, zal wel iets anders moeten compenseren. Het ergste is voor zo iemand nog niet voldoende.
geerke schreef:Ess_Ramona schreef:Nah in vieren delen ben je het zelfde als de dader, nogal ziek in je hoofd.
Maar hem publiekelijk ten schande brengen mag wel.
Hopen dat ze hem pakken, als ik denk dat het is waar het is... Bah
en dan???Dan mag hij een paar uur schoffelen.Aangezien je in dit land nieteens straf krijgt bij het bijna doodschoppen van een mens,krijg je ook geen straf bij het doodslaan van een pony
annibel schreef:Vreselijk..
Is bij mij in de straat, zag vanmorgen de politie die net waren begonnen met het onderzoek.
De merrie was waarschijnlijk drachtig zei de eigenaresse op Facebook, de pony was van haar dochtertje..
Voor de eigenaar en haar dochtertje
vanLotje schreef:fhbaggerman schreef:Daders gewoon zoals vroeger vierendelen
Het verbaasd me altijd dat als er een dier wordt mishandeld, dat de te nemen wraakakties nogal disproportioneel zijn.
Wel zou ik terug willen naar een schandpaal systeem zoals vroeger. Gewoon publiekelijk, spugen mag. Dag of 3 laten staan.
Maar vierendelen...ik weet t niet hoor, maar dan ben je, in mijn beleving, net zo ziek als de hufter die deze pony heeft gedood.