Pony dood aangetroffen in Angerlo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

FD_horses

Re: Pony dood aangetroffen in Doesburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 13:40

Ik gun die gene het aller ergste wat er maar is ~~}> zon klein weerloos diertje..

PortRoyal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 13:45

Tja, dit soort daden haalt in mij het beest ook naar boven...de dader mag van mij net zo gruwelijk lijden als zijn arme weerloze pony-slachtoffer.

xxberdienxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 14:32

Echt verschikkelijk was bij familie van ons

Sica
Moderator Over Paarden

Re: Pony dood aangetroffen in Doesburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 14:39

Denken jullie er wel om dat verwensingen naar de daders toe niet gewenst zijn op bokt. Het is een vreselijk iets, maar het is niet nodig om grof te worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 15:18

Sica schreef:
Denken jullie er wel om dat verwensingen naar de daders toe niet gewenst zijn op bokt. Het is een vreselijk iets, maar het is niet nodig om grof te worden.

Vind ik ook zo idioot, dat je zo iemand niet mag verwensen, niet grof worden, kom nou, we zijn hier geen stel kleine kinderen hoor. Mensen die dit doen, hebben imo hun recht op fatsoenlijke behandeling verspeeld. Weerloze dieren zo mishandelen, zal wel iets anders moeten compenseren. Het ergste is voor zo iemand nog niet voldoende.

stalbluemoon

Re: Pony dood aangetroffen in Angerlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 15:32

Tjee verschrikkelijk dit.

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 15:35

waarom geen verwensingen naar de dader toe ? hoe grof ook, het zijn maar getypte woorden.
dader-bescherm-politiek is alom vertegenwoordigd.NL staat er bekend om. >;)

eldora1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 15:40

Toen ik de titel zag , hoopte ik dat de pony van ouderdom is gegaan.
Maar helaas..
Waar gaat de wereld toch heen?!

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 15:46

Mindim schreef:
Sica schreef:

Vind ik ook zo idioot, dat je zo iemand niet mag verwensen, niet grof worden, kom nou, we zijn hier geen stel kleine kinderen hoor. Mensen die dit doen, hebben imo hun recht op fatsoenlijke behandeling verspeeld. Weerloze dieren zo mishandelen, zal wel iets anders moeten compenseren. Het ergste is voor zo iemand nog niet voldoende.

Inderdaad.

Hoezo 'even erg als de dader' hij doet iets aan een onschuldig diertje. Mocht hij een fikse straf krijgen is dat verdient en niet tegen een onschuldig iemand.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 15:53

Helaas is Nederland inderdaad veel te mild met straffen ... ik hoop dan ook van harte dat deze lafbek zijn lot nog wel tegenkomt en alsnog op gepaste wijze zal boeten voor zijn daad.

Duizendmaal liever nog had ik gehad dat hij dit lot al was tegengekomen alvorens hij een slachtoffer kon maken _-:(

dorothea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 15:54

geerke schreef:
Ess_Ramona schreef:
Nah in vieren delen ben je het zelfde als de dader, nogal ziek in je hoofd.
Maar hem publiekelijk ten schande brengen mag wel.

Hopen dat ze hem pakken, als ik denk dat het is waar het is... Bah

en dan???Dan mag hij een paar uur schoffelen.Aangezien je in dit land nieteens straf krijgt bij het bijna doodschoppen van een mens,krijg je ook geen straf bij het doodslaan van een pony :(

Stond vandaag in het AD, rechtbank had voorwaardelijke boete opgelegd aan sujet dat kittens tegen de muur doodgegooid had... -:(-

_HorseAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 16:52

Vlak in de buurt, lekker schrikken dit.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 17:06

Mijn zoontje van bijna 9 moest voor geschiedenis het 1 en ander leren.. waaronder schandpaal en wat dat was.. laat hij hem toch strandpaal noemen bij het overhoren.. nee dat werkt ook niet haha.
Nederland is een mietje op gebied van straffen... walhala voor zieke geesten!
Ik vraag me af waarom ik als moeder mijn dochter voor schut laat staan omdat ze iets gepikt had bij de aldi! Ze moest t terugbrengen.. 10 jaar. Rood hoofd en niet apart laten nemen nee gewoon midden in de winkel.. Kom op mensen, waar is het respect voor alles wat groeit en bloeit en het respect van andermans bezittingen en dus ook dieren. Brr eng allemaal! ben benieuwd of ze de dader (s) te pakken krijgen, laten we het hopen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 17:17

Van dit soort meldingen word ik altijd heel verdrietig. Kan er ook met mijn pet niet bij dat mensen dit soort gedrag vertonen. Kan zelf nog geen zieke kanarie zijn nek omdraaien.

schrikdraad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 17:31

Hoe kan iemand een weerloos klein dier dood meppen?
Daar is geen straf hoog genoeg voor.
En om eerlijk te zijn bewust een mens of dier doden is al je rechten verspelen. Van mij mag het.
Vierendelen hoeft niet euthanasie wel.
Heeft hij het heel wat beter getroffen dan het onschuldige dier.

JessicaD88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 19:13

vanLotje schreef:
kijk....als we elkaars mening meteen als onzin gaan bestempelen is voor mij de discussie al over ;)

Graag. Totale verspilling van tijd om een discussie met iemand aan te gaan die een pony in een weiland gelijk stelt aan een man die in staat is een weerloos dier te mishandelen.

Senna012

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 19:15

Ahh... RIP voor de pony Y;(
Snap de mensen die dit hebben gedaan echt niet :?

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 19:52

Verschrikkelijk zeg!
Rust zacht pony Y;(

annibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 20:09

Vreselijk..
Is bij mij in de straat, zag vanmorgen de politie die net waren begonnen met het onderzoek.
De merrie was waarschijnlijk drachtig zei de eigenaresse op Facebook, de pony was van haar dochtertje..

Senna012

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 20:12

annibel schreef:
Vreselijk..
Is bij mij in de straat, zag vanmorgen de politie die net waren begonnen met het onderzoek.
De merrie was waarschijnlijk drachtig zei de eigenaresse op Facebook, de pony was van haar dochtertje..

Nog vreselijker dat ze waarschijnlijk ook drachtig was. Echt wie doet zo iets?!? Y;( Voor de eigenaar en haar dochtertje :(:)

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 20:20

Heel veel sterkte voor de eigenaar en zijn kleine dochtertje.

Arme pony. Dit zijn gewoon psychopaten, er is echt iets goed mis als je doelbewust mens en/ of dier pijn doet. Ik zou willen dat ze in Nederland wat strenger zijn met dit soort situatie's, want vaak zijn dit ook het soort psychopaten die overstappen op het mishandelen van mensen. zieke, zieke geesten die ik het liefst voor de rest van hun leven in een psychiatrische inrichting zie verdwijnen.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 20:23

Wat verschrikkelijk zeg.. Je moet ook goed slaan wil je er een paard mee vermoorden :(:)

Ben ik met je eens Ilse_123. Als je dit bewust doet, als je het gewoon al kán, zit er iets helemaal niet goed in je hoofd.. Gevaarlijk zijn dat soort mensen. Zie ze ook liever verdwijnen in een inrichting.

uitgebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 21:27

Wat een gruwelijk bericht! Wat zijn dat toch voor mensen..... |o
Dat dier heeft volgens mij ontzettend geleden. ;(

Staan die andere 2 ponnies nu wel veilig?

Helemaal mee eens, Ilse.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 21:33

vanLotje schreef:
fhbaggerman schreef:
Daders gewoon zoals vroeger vierendelen

Het verbaasd me altijd dat als er een dier wordt mishandeld, dat de te nemen wraakakties nogal disproportioneel zijn.

Wel zou ik terug willen naar een schandpaal systeem zoals vroeger. Gewoon publiekelijk, spugen mag. Dag of 3 laten staan.
Maar vierendelen...ik weet t niet hoor, maar dan ben je, in mijn beleving, net zo ziek als de hufter die deze pony heeft gedood.

Hier heb ik best vaak over nagedacht, en daar ben ik ook op een perfecte 'logica' gekomen.
Als je iemand het recht op leven ontneemt, heb je zelf geen recht meer op leven (doordat je het iemand ongevraagd afnam),
als je als dader dan geen recht meer op leven hebt en iemand vermoord je, heeft die niemands recht op leven ontnomen en dus onschuldig/niet op de gelijke wijze bezig. :D

Je gaat toch geen pony's mishandelen man, dan verdien je geen leven. Waarom uitkuren op dieren?

Wuppie-power

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 22:14

Zo ziek!! En dan vooral omdat ik weet dat de pony van 2 meisjes bij ons op de club was die nog geen 10 jaar oud zijn als ik het goed heb..