Zwitserland: tentoonstelling van opgezette paardenlichamen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rachelle_DL

Re: Zwitserland: tentoonstelling van opgezette paardenlichamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 20:44

Pff, éindelijk eens iets anders dan 1 streep over een wit doek dat 'kunst' wordt genoemd! :D
Het heeft júíst iets vind ik! Alleen zijn ze niet zo heel mooi opgezet naar mijn mening..

Er zijn zo veel dieren opgezet, waarom geen paarden? :')

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 00:24

Het valt voor op dat de vacht nog zo mooi is met appeltjes

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 06:04

Ik vind de houding van de benen niet zo natuurlijk..

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 09:54

riegje schreef:
Ik kijk liever naar een opgezet paard, dan naar rare abstracten gevallen, waar iemand een stickertje ''kunst' op plakt
en plagiaat why??? ook dood kan een paard mooi zijn. idd een mooie creatie van moeder natuur.

Daarom is het plagiaat. Die kunstenaar hoeft het alleen maar in een pose te leggen en hij is klaar. Dat noem ik echt geen kunst!

Ik vind opgezette dieren ook mooi om van te leren, vooral als ze op een manier zijn opgezet, dat je ze zo in hun habitat kan terugzetten, maar om ze nou zonder hoofd tegen een muur te hangen? Dan kan je nog beter bij de slager gaan kijken hoe ze aan de haak hangen. Dit heeft echt geen toegevoegde waarde.

En idd is goed opzetten vakmanschap, daarom vind ik dit gewoon sunt. Zet dan het hele beest op en laat het mooi zijn om naar te kijken en niet zo. Een paardenhoofd kan zo veel vertellen. Zelfs die van een dooie en idd een weiland met levende paarden is veel leuker. Daar kan ik uren naar kijken. Vooral als ze uit hun plaat gaan!

mirtedl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 22:29

Vind dit echt 3x niks......
Harstikke leuk voor mensen die er van houden maar absoluut niet mijn ding
Tegen opzetten zelf heb ik niks want ik vind alles in naturalis echt fascinerend gaaf en de bodyworlds tentoonstelling ook
Maar dit mmm ik pas! :+