Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
A Standardbred Rocks
iamsam schreef:Hallo Bokkers,
ik heb de tweede foto genomen daar in gedachte een kader om het hoofd van de merrie geplaatst
en geanaliseerd, waar kwam ik op uit..... een oud wereldwijs hoofd 1 oortje naar achteren voor het
geval t' vrouwtje een gesproken commando geeft, het andere oor naar voren gericht op wat er verderop gebeurd, ik meen uit de foto op te maken dat het hier om een pirouette gaat en daar doet ze haar best op
terwijl het een ontzettend natte .........zooi is, deze foto blijft voorlopig in mijn hoofd opgeslagen
want ondanks dat het een technisch waardeloze foto is maakt het paard alles goed !!! Frieslan Boppe !!
A Standardbred Rocks
lol
sigrid1182 schreef:iamsam schreef:Hallo Bokkers,
ik heb de tweede foto genomen daar in gedachte een kader om het hoofd van de merrie geplaatst
en geanaliseerd, waar kwam ik op uit..... een oud wereldwijs hoofd 1 oortje naar achteren voor het
geval t' vrouwtje een gesproken commando geeft, het andere oor naar voren gericht op wat er verderop gebeurd, ik meen uit de foto op te maken dat het hier om een pirouette gaat en daar doet ze haar best op
terwijl het een ontzettend natte .........zooi is, deze foto blijft voorlopig in mijn hoofd opgeslagen
want ondanks dat het een technisch waardeloze foto is maakt het paard alles goed !!! Frieslan Boppe !!
A Standardbred Rocks
Fryslan boppe!
Als je net zo spelt als je fotos maakt.....lol
Het nivo in usa is gewoon om te janken.. En als je videomateriaal zou hebben, dan zouden we t kunnen zien...
Ik heb nog wel een video van een gp proef, van 60% , waar je niet blij van word!
De top is maar heel klein in de usa, and wp systeem hebben ze daar niet zoals hier...
In principe mag je daar zo op nivo starten.
Wel knap dat een 21 jar merrie nog zo loopt...en ook al zou t een b proef wezen dan nog is t t knap.
De meeste friezen zijn met 15 al op..en deze is nog gezond...!
Maar eigenlijk is t al erg, dat een friese merrie van 21 een nieuwsitem is..
Dat geeft wel weer hoe triest t is gesteld met de gezond heid van t friese paard..
Vala schreef:Over het algemeen zijn Friezen toch wat vroeger oud? Dus dan met 21 nog aan de bak is best een leuke prestatie!
knollentuin schreef:eens met vvalar, wat een slechte fotos zeg..
daarnaast 21 is zo bijzonder toch niet de mijne [kwpn]liep met 24 nog in het zz-z en ik heb nooit een nieuwsbericht gehaald
sigrid1182 schreef:Maar eigenlijk is t al erg, dat een friese merrie van 21 een nieuwsitem is..
Dat geeft wel weer hoe triest t is gesteld met de gezond heid van t friese paard..
FriesWytske schreef:@ sigrid1182 Denk eerder dat dit juist iets zegt over hoe goed het is gesteld met de gezondheid van het friese paard.
. horseyfries schreef:knollentuin schreef:eens met vvalar, wat een slechte fotos zeg..
daarnaast 21 is zo bijzonder toch niet de mijne [kwpn]liep met 24 nog in het zz-z en ik heb nooit een nieuwsbericht gehaald
Is dat paard pas op die leeftijd ZZ-Z gestart?
Dat is namelijk de bijzonderheid, het paard heeft nog nooit zo hoog gelopen. Er zijn best wel meer paarden die tot op hoge leeftijd Pst G lopen (al kom ik ze boven de twintig toch zélden tegen), maar de meesten lopen dan al een heel aantal jaren op dat niveau.
Zo'n progressie nog boeken op oudere leeftijd is gewoon knap, want ook al ligt het niveau in de USA lager, de proef is gewoon hetzelfde.
hij verbaasde ons elke x weer .