Wat een verlies en wat plotseling, koliek blijft toch maar een shit verschijnsel. Ben zelf mijn eerste paard er ook aan verloren, mijn 2e heb ik (jaren later) met een operatie kunnen redden. Heel veel sterkte Adelinde met het verlies van deze kanjer!
verschikkelijk!!!!!! Heel veel sterkte met dit verlies.
Suzanne F.
Geplaatst: 03-06-13 11:57
Wat vreselijk! Heel veel sterkte gewenst. Ook voor de familie Brouwer.
anke_e
Geplaatst: 03-06-13 12:11
Bah,, wat een verschrikkelijk nieuws! Je hoopt dat dit niemand overkomt maar helaas gebeurd het in de werkelijkheid wel! Sterkte met het grote verlies!
Anoniem
Geplaatst: 03-06-13 12:18
Vreselijk, toen ik het zag dacht ik 'dat kan toch niet waar zijn, toch niet Galahad van Adelinde ? ' Echt niet te geloven, ik was zo benieuwd hoe ze het in de ring zouden doen, en dan gebeurt dit opeens. Ik ben er echt stil van , wat moet dit moeilijk zijn voor Adelinde.
Zo, hier schrik ik echt van. Ik heb Galahad een aantal jaren verzorgt als groom zijnde. Toen hij heette hij nog Travers. Was echt m'n vriendje en vond het toen erg jammer dat hij weg ging. Vorig jaar hoorde ik dat hij bij Adelinde was terecht gekomen en wat was ik trots op hem. Helaas heeft het niet zo mogen zijn en is hij veel te vroeg van ons heen gegaan. Ik wens Adelinde heel veel sterkte met dit verlies en ik zit ook echt met tranen in m'n ogen nu