Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Liesje89 schreef:Goed concept! Alleen inderdaad jammer dat hij alleen een alarm verzendt naar mensen die de app ook hebben. Nou is dat in mijn geval niet heel erg want mijn vriend, moeder en zus hebben ook smartphones dus kunnen hem wel downloaden.
Is hij er alleen voor de iPhone of ook voor Android?
Liesje89 schreef:Goed concept! Alleen inderdaad jammer dat hij alleen een alarm verzendt naar mensen die de app ook hebben. Nou is dat in mijn geval niet heel erg want mijn vriend, moeder en zus hebben ook smartphones dus kunnen hem wel downloaden.

In het bos hier is sowieso weinig bereik. Zou handig zijn als je zo'n app ook met de computer kan verbinden, en gewoon via internet kan opzoeken waar iemand is.. of inderdaad een smsje sturen naar de oude Nokia's, bij een druk op de alarmknop of te lang stilstaan.. Liesje89 schreef:Goed concept! Alleen inderdaad jammer dat hij alleen een alarm verzendt naar mensen die de app ook hebben. Nou is dat in mijn geval niet heel erg want mijn vriend, moeder en zus hebben ook smartphones dus kunnen hem wel downloaden.
Succubi schreef:Staat in de handleiding. Als je een tijd stilstaat/telefoon stil houd dan krijg je een geluidje dat aangeeft dat je zolang stilstaat en of er wat aan de hand is. Als je je telefoon beweegt houd het alarm op, blijft de telefoon stilstaan dan gaat er een alarm naar een ander af.
Maar dit is alleen bij de betaalde versie...
Vippie schreef:Succubi schreef:Staat in de handleiding. Als je een tijd stilstaat/telefoon stil houd dan krijg je een geluidje dat aangeeft dat je zolang stilstaat en of er wat aan de hand is. Als je je telefoon beweegt houd het alarm op, blijft de telefoon stilstaan dan gaat er een alarm naar een ander af.
Maar dit is alleen bij de betaalde versie...
Lijkt uitvinding van de eeuw, maar wat nu als je telefoon gewoon stil aan de lader ligt 's nachts, geloof niet dat vrienden en bekenden dan blij van me worden.
Vind wel een goed idee! Citaat:quote="Eddy_Rocks"]Persbericht / http://www.bokt.nl
Uit onderzoek van de Stichting Consument en Veiligheid blijkt dat het aantal paardrijd ongevallen de laatste 10 jaar fors is gestegen en ziekenhuisbehandelingen zelfs met +30%. Bijna 500.000 landgenoten zitten regelmatig op een paardenrug, onder wie ruim 400.000 recreatierijders. Jaarlijks overkomt meer dan 74.000 van hen een ongeval, waarvan een derde deel jonger dan 15 jaar.