torgil schreef:Oh ja gamblerscup....en hoe maak je een paard verkeersmak denk jij? Niet door de weg niet op te gaan!
Paardenpoep valt uit elkaar doordat het planteneters zijn hondenstront zit overal en veegt niet makkelijk weg. Ik vind wel dat je als ruiter de poep naar de goot kunt schuiven met de laars en uiteraard op stoepen of fietspaden heb je niets te zoeken! Het is de mentaliteit van ons als ruiters maar ook dat stuk nadenkendheid,rekening houden met en vooral verdraagzaamheid naar elkaar! Ook van niet ruiters,hondenbezitters etc
Je hebt deze ook al als pb gestuurd, ik heb je er een antwoord op gestuurd. Maar even in het kort voor het topic: je hoeft mij niet aan te vallen: met een groot gedeelte ben ik het met je eens wat betreft de mentaliteit van de ruiters en de verantwoording om het op te ruimen.
Wat het verkeersmak maken betreft: doe niet alsof je het recht hebt op straat je paard verkeersmak te maken. Je kunt daardoor andere mensen in gevaar brengen, ongelukken veroorzaken en andermans eigendommen vernielen. Mensen op straat hebben daar geen boodschap aan, hoeven die verantwoording niet te dragen en hoeven er ook geen rekening mee te houden, JIJ wilt met je beest naar buiten, dan moet je er voor zorgen dat dat veilig kan. Verkeersmak maken pak je dan maar anders aan.
hoeveel mest daar ligt. Opruimen ho maar, ze gooien het zo uit de trailer op het parkeerterrein. Naast alle elastiekjes uit de manen, die ook zo op de grond gegooid worden.