Kom op zeg.
@Gypsy: Die snap ik niet.
Volgensmij zijn er wel degelijk mensen die klagen dat Totilas niet verkocht mocht worden en zo dit niet was gebeurd. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Volgensmij zijn er wel degelijk mensen die klagen dat Totilas niet verkocht mocht worden en zo dit niet was gebeurd. Gypsy schreef:Ik bedoel dat ik het dus heel goed begrijp dat de vorige eigenaar totilas verkocht heeft. Voor zo'n bedrag kun je geen nee zeggen, want als 'ie morgen dood in de stal ligt is hij ook niks meer waard. Je hebt geen zekerheid over wat zo'n dier gaat presteren.

Ashley5760 schreef:Is dit nieuws
Laten we de volgende keer een VP topic openen als hij wel startstukken overzichtelijker en de discussie is toch altijd hetzelfde
Sportsguy schreef:Wat ik een beetje vreemd vind is dat hij zegt dat hij een 'trainingsachterstand' heeft.
Dit paard kent alle oefeningen al uit zijn duimpje, hij heeft over 2 jaar de tijd gehad om dat met hem samen te doen, ik begrijp niet dat hij er dan geen 7 minuten durende proef uit kan drukken iedere dag......
Hannanas schreef:Sportsguy schreef:Wat ik een beetje vreemd vind is dat hij zegt dat hij een 'trainingsachterstand' heeft.
Dit paard kent alle oefeningen al uit zijn duimpje, hij heeft over 2 jaar de tijd gehad om dat met hem samen te doen, ik begrijp niet dat hij er dan geen 7 minuten durende proef uit kan drukken iedere dag......
Juistem!