Tja, het is 1 kant van het verhaal, maar je zou toch zeggen dat de politie minstens even ging babbelen met die meneer om ook de
andere kant van het verhaal maar eens aan te horen.
8nnemiek schreef:Ik neem aan dat de ouders wel redelijk goed kunnen inschatten of hun kind liegt/overdrijft, dus ik vind dat de politie zo'n melding wel serieus moet nemen. Dat is toch niet niks, een kerel die achter een meisje aan rent terwijl die geroepen heeft dat ie haar eens zal slaan. Ik zou me dood schrikken, ook als ouder zijnde.
Sommige ouders niet hoor.
Zei diegene die door ouders er op aan werd gesproken dat ik volledig onterecht hun klerejong klerejong had genoemd,
want hun zoon had echt geen stenen naar mijn auto gegooid, zoiets zou hij nooit doen.
Had hij ook nog thuis verteld toen hij thuis kwam en hij had zitten huilen.
Nou dat klerejong gooide dus wel degelijk stenen naar mijn auto, die ik op dat moment bestuurde en waarmee ik
stapvoets door de wijk reed om vooral achter auto's spelende kinderen niet plat te rijden, als dank gooien ze
dan stenen naar je auto.
Dus niet alle ouders hebben ook maar een flauw vermoeden.
Stelende 11 jarige... geloofden de ouders ook heilig in.. (op heterdaad betrapt)
En pony verzorger die zonder toestemming was gaan buitenrijden, beweerde ook bij hoog en laag het echt niet gedaan te
hebben. (alleen jammer dat 3 man je hebben zien rijden...)
Maar neemt niet weg, dat deze kinderen over die man met pony misschien best de waarheid vertellen, dus bezoekje
politie lijkt me wel de aangewezen weg.