Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Cassidy schreef:Tat_jana schreef:Ik krijg er altijd een beetje een robot idee bij... Niet meer iets dierlijks...
Een trap van een gekloond paard komt echt net zo hard aan als van ieder ander paard hoor, niets robotachtigs aan
t klinkt allemaal gewoon zo ehhmm vreemd ?? Alsof het veulen niet echt gevoel heeft etc al weet het dier natuurlijk niet dat ze een kloon is...

romyloverrr schreef:straks gaan we met ''het ideale paard'' fokken

Cassidy schreef:Genetisch gemanipuleerd voedsel vind ik ook eng. Maar vertel mij eens het verschil tussen genetisch gemanipuleerd voedsel en voedsel dat speciaal is gekruisd en geteeld met bijzondere eigenschappen zoals resistentie tegen ziektes, zonder dat er gemanipuleerd hoefde te worden?
Citaat:Veneklasen reageert: “Het is niet de bedoeling dat we miljoenen klonen gaan produceren, maar een select groepje. Verder bezit een van mijn teamleden 2000 merries de gered zijn van de slacht

Er zijn al zo veel paarden, en dan gaan we ze ook nog eens klonen.. What's next?
LovingTweety schreef:Buiten de hele discussie wat het nut is en hoe dit verder moet..
Wat moet je met 2000!!! paarden, hoeveel voer je die per maand?Citaat:Veneklasen reageert: “Het is niet de bedoeling dat we miljoenen klonen gaan produceren, maar een select groepje. Verder bezit een van mijn teamleden 2000 merries de gered zijn van de slacht
xSlvna schreef:Wie en wat the **** boeit het hoeveel die dieren te eten krijgen? Zal zeker genoeg zijn, anders waren het er al een stuk minder.
Bekijk het positief, ze redden slachtpaarden, maar blijkbaar is dat ook weer niet goed.
TinekeHorses schreef:Ik krijg altijd een vreemd gevoel bij dit soort dingen.
Waar zijn 'we' mee bezig? Waarom zoveel geld verspillen aan klonen?
Dat geld had aan veel betere doelen kunnen worden besteed!
Maar zo gaat het helaas in de wereld..
Ik vind dat er niet zo aan de natuur gerommeld moet worden.
Kijk eens hoe prachtig ons lichaam in elkaar zit en werkt.
Wie zijn wij om daar aan te knippen, plakken en knutselen?