Bergeijk reserveert 8.000 euro voor aanleg ruiterpaden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zinzi_jewel

Re: Bergeijk reserveert 8.000 euro voor aanleg ruiterpaden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 08:19

Niks van gemerkt het weekend ...
En die vindt ik niet zo heel erg mits ze netjes gas terug nemen .
Net als de fietsers in het bos .
Samen leven samen delen denk ik dan maar .

cyberxhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 10:00

[ON] Harde aanpak motorcrossers Bergeijk

Persoonlijk heb ik nooit last gehad van motorcrossers zodra ze je zien dan houden ze rekening met je en ben er hier toch al heel veel tegen gekomen. Alleen jammer dat ze de paden kapot rijden. Had vorige week zaterdag en afgelopen zaterdag toch iets gezien wat leek op een controle. Afgelopen zaterdag middag had ik niet eens een motorcrosser gehoord! Meestal kwam ik er dan op een gemiddeld ritje toch zeker 10 tegen.

Sandrina schreef:
Volgens mij hoort dat bij menners :n :n :n
Nou nee. Dat is dan een zeer onbehoorlijke menner. Maar ik schreef al dat ik me dat gajes niet graag schaarde.

Weet ook wel dat niet alle menners zo zijn, sommige kunnen wat bijscholing gebruiken :D

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 10:37

Hier hebben we er helaas veel overlast van := Je hebt er ook wel bij die of stoppen of een ander pad in schieten,maar t is goed dat er meer op gelet word nu vind ik :j

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 12:54

Waar zit je Obelisk ?

Misschien wel bij mij in de buurt.
Hoop eigenlijk op mensen om samen buiten te rijden . Rijdt bijna altijd alleen |(

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 14:05

Cyberxhorse: gelukkig wordt er bij de Eperpaarden4-daagse erg goed op rottig gedrag gelet. Als regel worden dan gele of rode kaarten uitgedeeld. De rode kaarten komen er niet meer in. Zo streng als: alleen in stap op het Start en Finishterrein. Niet op de fiets- en wandelpaden rijden. Inhalen in stap of overleg. Niet roken tijdens de ritten. Ik houd hier wel van. Heb wel eens gevraagd of iemand zijn sigaar uit wou doen. Er werd heel raar naar me gekeken. Zie ik het nog een keer bij degene die ik al wat gevraagd heb, ga ik het doorgeven aan de organisatie.

Ingrid_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 14:08

Nou, dat mogen ze hier, op Goeree Overflakkee ook wel eens doen! Wij hebben niet eens ruiterpaden op het eiland. Ja... eentje dan, aan de andere kant van het eiland, maar die stelt weinig voor en is voor ons niet eens bereikbaar.
Super van die gemeente daar dus! Hoop dat het een voorbeeld mag zijn voor andere gemeenten.

cyberxhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 22:10

Het is nu aug 2014 ben toch eigenlijk benieuwd heeft iemand iets gemerkt dat er nieuwe ruiterpaden zijn aangelegd? Persoonlijk heb ik er tot op heden niets van gezien of gemerkt het is nog steeds tak happen;)

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 23:19

Enkel fietspaden verhard hier in Luijksgestel met een of andere zand en cement mix die na natmaken uithard