Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fennee schreef:Mijn opa het het er gister al over inderdaad, die was erbij en heeft het dus ook gezien.
Vind dat de omroeper het wel iets anders had kunnen brengen. En even door de microfoon de eigenaren en andere mensen die met het paard te maken hadden sterkte had kunnen wensen.
Edit: kan de video niet even in een link? Vind de beelden namelijk wel schokkend ivm ingezoomd beeld etc.
nowylover schreef:Al was het mijn paard geweest, hoe verdrietig het ook is, vind ik niet dat ze daarom een concours moeten aflasten. Dan is het voor mijn ook het is maar een dier. Ja ik weet het nu ga ik bokt over mij heen krijgen. Hoe verschikkelijk het ook is voor een dier ga je geen concours aflasten. Ja voor een mens waarschijnlijk wel.
FriesWytske schreef:Wat moet ie dan, snikkend iets zeggen. Kom op, zeg. Het is maar een dier. Als het nu de menner was of iemand anders op het terrein. Dan was het heel wat anders geweest. En dan was het ook wel afgelast.
Janine1990 schreef:Jeeetje wat een hoop mietjes hier zeg... Filmpje is schokkend? Dan vraag ik me af wat mensen die dat zeggen zelf gewend zijn, naar mijn idee erg weinig. Het is niet verkeerd om af en toe ook nare dingen van een afstandje te bekijken, in plaats van je kop in het zand te steken.
Ik vind het heel erg triest voor de eigenaren, vervelend voor de organisatie. Want zoiets wil je naar mijn idee heus niet meemaken op je eigen concours.
Maar als ik mocht kiezen, zou ik graag mijn paard of ander dier op deze manier verliezen. Liever zo dan een lijdensweg die van kwaad tot erger gaat. Plotseling en ogenschijnlijk pijnloos.
Las ook een hoop gemiep op Facebook bij het bericht van de hoefslag. Dat het paard door de modder werd gereden en daardoor... Tjongejonge...