Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
yrsa_karlijn schreef:Ik wil dit absoluut niet goed praten, maar vaak is dit een gevolg van allerlei omstandigheden, waarbij mensen in een depressie raken of in een neerwaartse spiraal komen en het geheel niet meer overzien en ook niet meer weten wat ze nou moeten. Zijn niet in staat hulp te vragen en komen steeds verder in de problemen. Hopelijk dat de overige dieren het overleven en er weinig aan over gaan houden. Vreselijke dood.
piet333 schreef:echt vreselijk!
maar weetje wat ik niet kan begrijpen? iedereen vind dit heel erg, maar dat er in australie 10000 paarden missgien worden neergeknalt vind niemand erg. oké, die hebben last van de droogte, maar toch...10000 is niet niks!
yrsa_karlijn schreef:wortelsussie schreef:Dooie lijken ruiken super sterk. Dat van die 55 begraafde dieren zal niet van 1 jaar zijn. Oppervlakkig begraven zal je ook gaan ruiken... Niemand in de buurt op deze buren na die afvroegen waar de geur vandaan kwam?
Heb er overigens geen woorden voor. Te belachelijk, zoveel leed... En kan je nagaan dat het vroeger een rijstal was!
Ja, want waren ze nog springlevend geweest hadden ze vast minder gestonken. (Sorry
)
yrsa_karlijn schreef:Ik wil dit absoluut niet goed praten, maar vaak is dit een gevolg van allerlei omstandigheden, waarbij mensen in een depressie raken of in een neerwaartse spiraal komen en het geheel niet meer overzien en ook niet meer weten wat ze nou moeten. Zijn niet in staat hulp te vragen en komen steeds verder in de problemen. Hopelijk dat de overige dieren het overleven en er weinig aan over gaan houden. Vreselijke dood.
Mallow schreef:Ben ik de enige die zich afvraagt hoe die eigenaren binnen een maand tijd 55 dode dieren op z'n erf heeft gekregen? Begin april is alles namelijk in beslag genomen en eind april vinden ze er 55 dood....

Mariska_R schreef:Mallow schreef:Ben ik de enige die zich afvraagt hoe die eigenaren binnen een maand tijd 55 dode dieren op z'n erf heeft gekregen? Begin april is alles namelijk in beslag genomen en eind april vinden ze er 55 dood....
Nee, je bent niet de enige.
Afschuwelijk dit!