Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
miss_lizje schreef:Waarom schelden? leren communiceren?
Als ik mijn kleine teen stoot tegen de rand van de bank komen er toch behoorlijk wat $%@#$^& uit. En wat voor woorden je daar kan invullen moet men zelf lekker weten.
LiVetime schreef:Als je zelf kanker krijgt of een dierbaar persoon verliest aan kanker (wat ik niemand toe wens) dan leer je het wel af...
miss_lizje schreef:Waarom schelden? leren communiceren?
Als ik mijn kleine teen stoot tegen de rand van de bank komen er toch behoorlijk wat $%@#$^& uit. En wat voor woorden je daar kan invullen moet men zelf lekker weten.
carr_friesje schreef:LiVetime schreef:Als je zelf kanker krijgt of een dierbaar persoon verliest aan kanker (wat ik niemand toe wens) dan leer je het wel af...
Wie zegt dat ik geen dierbaren verloren ben aan kanker? wie zegt dat ik dit niet verschrikkelijk vond?
Zolang het niet gericht naar jou is, of een letterlijke link naar de ziekte zie ik het probleem niet.
RM94 schreef:carr_friesje schreef:Wie zegt dat ik geen dierbaren verloren ben aan kanker? wie zegt dat ik dit niet verschrikkelijk vond?
Zolang het niet gericht naar jou is, of een letterlijke link naar de ziekte zie ik het probleem niet.
en dat is nou net het probleem .......jij ziet het probleem niet