Win een sponsorship dankzij PAVO en TRUST Equestrian

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 18:24

Tja Rox daar ben ik ook wel bang voor eigenlijk en daarom ook héél benieuwd hoe die finale plaats gaat vinden op Horse Event. Ten eerste lijkt het mij al heel leuk om in elk geval die clinic (/finale) te mogen rijden, een goede ervaring voor mij en mijn paard.

Ten tweede omdat ik absoluut niet van 'goede komaf' kom. Mijn ouders vinden paarden leuk, althans mijn moeder vind ze nog een keer leuk, mijn vader heeft er maar bar weinig mee. Wedstrijden zouden zijn aandacht wellicht wel een keer trekken, omdat je daarin ook echt wat presteert. Of althans, toch wat tastbaarder als wanneer je gewoon ergens in een buitenbakje leuk rond kan sturen. ;)

Nu doe ik mijn paardenhobby helemaal op mijzelf, ik hoef daarin gewoon niet veel te verwachten van mijn ouders. Tuurlijk krijg ik wel eens wat lekkers mee voor paardlief, maar mee gaan naar mijn paard? Nope.. Op wedstrijden komen kijken? Bar weinig... als ik er echt om vraag of wanneer het een belangrijke wedstrijd is, ja dan misschien wel. En ik moet zeggen ik mis mijn ouders daarin toch wel, het is best wel lastig eerlijk gezegd. Helemaal als je in de paardenwereld om je heen kijkt en ziet hoeveel er mogelijk word gemaakt door de ouders van ruiters.. Poeh, ik wou dat ik dat ook had.

Maar juist daarom val ik absoluut niet in de categorie van de ruiters die dure spullen kunnen kopen, bij de aller beste instructeur kunnen gaan trainen, etc. Niets mis mee imo, maar dat zijn wel de ruiters die het hoogste niveau hebben over het algemeen. En dat is niet gek, ik gun het ze ook van harte! Maar ik behoor daar gewoon niet toe (net als zoveel andere ruiters die in het z.g.n. grijze gebied zitten)... wel doe ik uiteraard stinkend mijn best en waar een wil is is een weg toch? Ik ga er voor dat ik ook gewoon op een fijn niveau kom, mijzelf blijf doorontwikelen en dat ik (het leukste wat ik vind om te doen) jonge paarden fijn kan opleiden. Ik wil graag door groeien, maar dat kan ik niet alleen. En de eerste stappen heb ik in elk geval al gezet door opzoek te gaan naar fijne mensen om mij heen. Die mij ook echt dingen kunnen leren.

Al goed, we zullen het zien! En ik hoop toch echt dat ook de ruiters zoals mij wel degelijk een kans maken. Ruiters die ambitie hebben en die het leuk vinden om een bepaald merk te promoten. Die actief zijn in de paarden(sport). :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Win een sponsorship dankzij PAVO en TRUST Equestrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 19:02

Natuurlijk kijken die ruiters op de finale naar niveau, toch denk ik dat je ook in deze 'wedstrijd' je plaats in de finale vooral moet 'kopen'.

Nou, daar heb ik geen zin in :D. Dan maar geen leuk bedrag aan sponsorgeld en voer e.d., dan investeer ik het geld dat ik nodig zou hebben om stemmen te kopen liever in spullen die ik zelf uitkies en voer waar mijn paard het nu al goed op doet (Havens). Just my two cents.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 19:06

Nou marinke, dat bedoel ik dus! Als iemand dus van mindere komaf is, in hoeverre wordt hier dan naar gekeken? En als daar niet naar wordt gekeken, waar dan naar wel? Want ik vind jullie een leuk stel en jullie zouden het zeker verdienen. Maar ben dan wel bang dat er niet naar leuk wordt gekeken of naar lol met je knol, maar meer naar jij rijdt met dure spullen, jij krijgt het sponsorcontract....

_Maggy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 19:26

Het lijkt me wel dat ze naar je paard gaan kijken en een beetje qua niveau.. anders maak je natuurlijk geen reclame voor hun merken,
vind het wel super belachelijk dat je zelfs spullen van hun kunt kopen om punten te verzamelen dan kun je dat geld beter voor je eigen sponsorship gebruiken lijkt mij :D

Mja wie weet valt het mee en wordt het voor iedereen een eerlijke verkiezing :j

gabiiy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 22:18

Ruiters/amazones die op niveau rijden hebben ook veel lol met hun knol! :D

Ik ben iig benieuwd naar die wildcard actie van bokt..

sem722

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 08:20

Meiden, ik wil toch nog ff wat kwijt.

Zoals ik al eerder zei, vind ik dit dus echt een onwijs goed gevonden marketing stunt en ik heb dan ook uit nieuwsgierigheid de website van voor naar achter uitgeplozen.

En echt - er staat dus nergens dat je van een hoog niveau moet zijn of alleen met geld kunt winnen.

Wat staat er wel ( letterlijk overgenomen):
Wij zijn op zoek naar echte ambassadeurs voor onze merken. Een ambassadeur die zich verbonden voelt met onze merken. De logo’s van onze merken met trots draagt. En zijn of haar ervaringen met onze producten graag deelt met anderen. Het winnen van het sponsorship gaat dus niet om je sportieve prestaties, maar juist om je vaardigheden om publiciteit te creëren. En natuurlijk helpen goede sportprestaties om makkelijker in de publiciteit te komen, maar er zijn veel meer manieren om dit te realiseren.
En daarom kiezen TRUST en Pavo voor deze omgekeerde aanpak: laat ons zien dat jij het in je hebt om een echte ambassadeur te zijn voor onze merken en wij belonen jou met een sponsorship.

Dus als jij een creatief brein hebt en dit tot uiting kunt brengen dan kan je zeker bij de top 20 komen. Ik zag op de FB pagina van Trust al een filmpje voorbij komen wat echt super leuk in elkaar gezet was. En als ik de site lees, dan staat er toch echt dat je punten kunt krijgen voor zoveel meer dingen dan alleen maar sms-en.

En jullie vragen je ook af hoe ze selecteren op Horse Event - ook dat staat op de website:
Tijdens deze clinic worden de laatste punten toegekend – elke clinic deelnemer maakt dus nog steeds kans op het sponsorship! Rob en Emmelie mogen de laatste punten toekennen, zij zullen dit doen op basis van coachbaarheid van de ruiter.

Coachbaarheid heeft volgens mij niks te maken met op welk niveau je rijd, of hoe mooi je paard wel niet is! Al is je paard pimpelpaars met witte stipjes en zie jij eruit als een zwerver - zolang je goed luistert en dus oppakt wat men je in de clinics probeert te leren, dan kan dus iedereen winnen!

Again, ik vind het een super actie en daarom kan ik me er echt druk over maken :o als er dus niet goed gelezen wordt. Ik zou willen dat ik nog jong en onbezonnen was en gewoon mee kon doen ( ja, weet het, je bent nooit te oud, maar wel in bezit van tijdgebrek) Als ik hier lees wat voor leuke acties er al zijn verzonnen zeg ik alleen maar kop op meiden - winnen!!!!!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 09:00

Coachbaarheid my ass. Daar zou de MR ook naar kijken en als je daar een dagje loopt, denk je dat ook niet meer :n
Op zich zouden die juryleden de paarden helemaal niet hoeven zien, zou eerder de ruiter een 100tal lastige vragen stellen en cases voorleggen met betrekking op producten aanbevelen. DAN pas zou het een eerlijke strijd kunnen worden en objectief kunnen worden omgegaan met iedereen :j

DaisyB94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 11:36

Roxxiejj schreef:
Exact :))
Maar als je dus door wilt breken bij de MR cup, gewoon allerlei dure spullen aantrekken, desnoods lenen, dan ben je zo door, hoe je dan ook rijdt en wat voor paard je dan ook hebt :j

Ik kreeg vorig jaar te horen dat mijn paard te oud was voor wat hij kon... dus de leeftijd van je paard speelt ook wel een beetje mee.

noortiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 18:21

In dit geval telt 'rijk zijn' of goed kunnen rijden helemaal niet mee om in de finale te komen! Het gaat om je eigen inzet, en of je er wat voor wilt doen! Je moet de punten zelf op allerlij manieren verzamelen, en ja, 1 daar van is stemmen en dat kan natuurlijk ook door anderen maar dat is ook maar 1 punt. Maar maak je bijvoorbeeld zelf een motivatiefilmpje, krijg je al 10 punten! Heel eerlijk dus.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 16:52

Ik denk dat deze actie er juist voor is om er voor te laten zien dat je niet van goede komaf hoeft te komen om gesponsord te worden.
Vind het wel een origineel idee! Weer eens wat anders dan door talent te scouten op wedstrijden. :j

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 09:11

Lizzyy, kreeg nog een leuk mailtje van de organisatie ze hadden mijn twijfels in dit topic gelezen over die finale. De finale is juist een leuk extra'tje (wanneer rijd je nou een clinic bij een topruiter op een topevenement?), het gaat om de aanloop er naar toe. Ik ben zo'n ruiter die absoluut niet van de zogenaamde goede komaf is, des te meer motivatie ik nu krijg om er nog meer voor te gaan haha! :D

Ben ook erg benieuwd naar de verdere informatie en acties die nog gaan komen.. :)
Ik ga nu verder met flyers maken, leuke acties verzinnen, en de laatste dingetjes voor mijn loting in orde maken! Nog een weekje en dan zal de eerste verloting plaats vinden!! *Zie onderschrift!*

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 08:50

Ik doe ook mee, alleen als ik de clinic mag bijwonen word dat best een endje rijden vanaf Rotterdam naar het Horse Event :P
Vind het wel super leuk bedacht !