Ten tweede omdat ik absoluut niet van 'goede komaf' kom. Mijn ouders vinden paarden leuk, althans mijn moeder vind ze nog een keer leuk, mijn vader heeft er maar bar weinig mee. Wedstrijden zouden zijn aandacht wellicht wel een keer trekken, omdat je daarin ook echt wat presteert. Of althans, toch wat tastbaarder als wanneer je gewoon ergens in een buitenbakje leuk rond kan sturen.
Nu doe ik mijn paardenhobby helemaal op mijzelf, ik hoef daarin gewoon niet veel te verwachten van mijn ouders. Tuurlijk krijg ik wel eens wat lekkers mee voor paardlief, maar mee gaan naar mijn paard? Nope.. Op wedstrijden komen kijken? Bar weinig... als ik er echt om vraag of wanneer het een belangrijke wedstrijd is, ja dan misschien wel. En ik moet zeggen ik mis mijn ouders daarin toch wel, het is best wel lastig eerlijk gezegd. Helemaal als je in de paardenwereld om je heen kijkt en ziet hoeveel er mogelijk word gemaakt door de ouders van ruiters.. Poeh, ik wou dat ik dat ook had.
Maar juist daarom val ik absoluut niet in de categorie van de ruiters die dure spullen kunnen kopen, bij de aller beste instructeur kunnen gaan trainen, etc. Niets mis mee imo, maar dat zijn wel de ruiters die het hoogste niveau hebben over het algemeen. En dat is niet gek, ik gun het ze ook van harte! Maar ik behoor daar gewoon niet toe (net als zoveel andere ruiters die in het z.g.n. grijze gebied zitten)... wel doe ik uiteraard stinkend mijn best en waar een wil is is een weg toch? Ik ga er voor dat ik ook gewoon op een fijn niveau kom, mijzelf blijf doorontwikelen en dat ik (het leukste wat ik vind om te doen) jonge paarden fijn kan opleiden. Ik wil graag door groeien, maar dat kan ik niet alleen. En de eerste stappen heb ik in elk geval al gezet door opzoek te gaan naar fijne mensen om mij heen. Die mij ook echt dingen kunnen leren.
Al goed, we zullen het zien! En ik hoop toch echt dat ook de ruiters zoals mij wel degelijk een kans maken. Ruiters die ambitie hebben en die het leuk vinden om een bepaald merk te promoten. Die actief zijn in de paarden(sport).
. Dan maar geen leuk bedrag aan sponsorgeld en voer e.d., dan investeer ik het geld dat ik nodig zou hebben om stemmen te kopen liever in spullen die ik zelf uitkies en voer waar mijn paard het nu al goed op doet (Havens). Just my two cents.
als er dus niet goed gelezen wordt. Ik zou willen dat ik nog jong en onbezonnen was en gewoon mee kon doen ( ja, weet het, je bent nooit te oud, maar wel in bezit van tijdgebrek) Als ik hier lees wat voor leuke acties er al zijn verzonnen zeg ik alleen maar kop op meiden - winnen!!!!!