Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Anne_GTI schreef:Daarover verschillen wij dan van mening Lara. Ik vind de gemiddelde training bij haar trainer om te huilen. Het enige positieve wat ik eruit kon halen was regelmatig even halsstrekken. Maar de paarden van Adelinde lopen beter over de rug met beter achterbeengebruik dan de paarden die Laura onder het zadel heeft.

Want ik vermoed dat we het daar wel over eens gaan zijn. Maar als je het eens bent is de discussie afgelopen. Anne_GTI schreef:Met het risico dat we off topic gaan ben ik wel benieuwd wie je voorkeur dan wel heeft. En dan niet gelijk Langehanenberg/Dujardin/Hester gaan noemen....Want ik vermoed dat we het daar wel over eens gaan zijn. Maar als je het eens bent is de discussie afgelopen.
Lara_Silver schreef:De discussie komt dan inderdaad niet ver. Want je noemt één van de combinaties op die mij heel erg verrast heeft. Dujardin heeft haar gouden medaille echt verdiend.
sarabande schreef:Lara_Silver schreef:Ik vergelijk hier de twee amazone's. En ik mag nog altijd aangeven als ik uit twee kwaden zou moeten kiezen ik Bechtolsheimer zou kiezen en zeker niet Cornelissen. Maar het zijn beiden verreweg de ruiters die ik prefereer qua rijstijl.
Kijk en dat vind ik nu heel raar, de manier waarop Laura zit te zagen en te trekken en daar ook nog voor beloond wordt vind ik misselijkmakend en absoluut niet te vergelijken met Adelinde. Beiden hebben een paard dat door weinig anderen te rijden zou zijn, maar de wijze waarop Adelinde dat oplost heeft meer mijn respect dan de ingrepen die Laura toepast

sarabande schreef:Kijk en dat vind ik nu heel raar, de manier waarop Laura zit te zagen en te trekken en daar ook nog voor beloond wordt vind ik misselijkmakend en absoluut niet te vergelijken met Adelinde. Beiden hebben een paard dat door weinig anderen te rijden zou zijn, maar de wijze waarop Adelinde dat oplost heeft meer mijn respect dan de ingrepen die Laura toepast
Gini schreef:Het potje Bechtolsheimer is leeg, we trekken Dujardin open. Die haar gouden OS-medaille was gekocht!! Kind kan niet rijden.
Zouden we niet allemaal eens wat bescheidener worden? Zeker zo lang we zelf nog op de patattenvelden van de ruiterclub in de buurt een L-proefje zitten te sjokken?