Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JessicaD88 schreef:Nouja, wat jij 'recht' vindt, hoeft een ander niet recht te vinden. Ik beweer niet dat HP het paard naar de knoppen rijdt, ik vind hem een kundige ruiter dus heb er alle vertrouwen in dat het goed komt met die twee. Mijn opmerking ziet puur en alleen op de piaffe, dat wil niet zeggen dat hij niet kan rijden.
Cayenne schreef:JessicaD88 schreef:Nouja, wat jij 'recht' vindt, hoeft een ander niet recht te vinden. Ik beweer niet dat HP het paard naar de knoppen rijdt, ik vind hem een kundige ruiter dus heb er alle vertrouwen in dat het goed komt met die twee. Mijn opmerking ziet puur en alleen op de piaffe, dat wil niet zeggen dat hij niet kan rijden.
Ik had het ook niet over jou, maar 'sommigen', dus in het algemeen
Kelly_Taco schreef:Ik schrijf niet hij zijn paarden niet kan laten piafferen maar wel dat zijn paarden in de proef niet altijd (best) piafferen.
Schrijf nergens dat ik het geen kundige ruiter vind en ik schrijf ook nergens dat hij het er niet uit kán krijgen. Maar wel dat ik benieuwd ben wanneer dat paard weer stopt met zo goed piafferen in een proef als dat hij nu onder Edward wel doet.
Juist omdat hij voorheen niet zo (best) piaffeerde in de proef.
smeetjoew schreef:Damn wat een vertrouwen hee. En ik kan me ook weinig ruiterwisselingen herinneren van paarden tussen HP en Edward. Wacht nou eerst maar eens rustig af voordat er met dergelijke botte opmerkingen gesmeten wordt. De paardensport zou er een stuk gezelliger op worden als men eens zou stoppen met doemdenken en het (vaak onterecht) bekritiseren van combinaties.
Daarbuiten denk ik dat wij met z'n allen wel de laatste zijn die de rijerij mogen bekritiseren van dergelijke ruiters als we het zelf niet verder schoppen dan het met bordjes uitgezette grasveldje drie kilometer verderop.
.
. karijn schreef:Goh, hij debuteert met Romanov en scoort direct boven de 70%. Zullen we dat even niet vergeten? Dat is voor een debuut toch heel erg netjes gedaan. Ik vind het jammer dat Edward hem niet meer rijdt, er zat een hele goede stijgende lijn in deze combi. Dat hij zich wil toeleggen op Undercover richting Rio snap ik nog wel maar Next One? Dat zal wel voor de korte termijn resultaten zijn.