Hans Peter Minderhoud en Romanov vormen nieuwe combinatie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Babs80

Re: Hans Peter Minderhoud en Romanov vormen nieuwe combinatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 10:50

Wauw ik ben benieuwd. Wanneer rijden ze weer?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 11:04

JessicaD88 schreef:
Nouja, wat jij 'recht' vindt, hoeft een ander niet recht te vinden. Ik beweer niet dat HP het paard naar de knoppen rijdt, ik vind hem een kundige ruiter dus heb er alle vertrouwen in dat het goed komt met die twee. Mijn opmerking ziet puur en alleen op de piaffe, dat wil niet zeggen dat hij niet kan rijden.

Ik had het ook niet over jou, maar 'sommigen', dus in het algemeen ;)

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 11:12

Cayenne schreef:
JessicaD88 schreef:
Nouja, wat jij 'recht' vindt, hoeft een ander niet recht te vinden. Ik beweer niet dat HP het paard naar de knoppen rijdt, ik vind hem een kundige ruiter dus heb er alle vertrouwen in dat het goed komt met die twee. Mijn opmerking ziet puur en alleen op de piaffe, dat wil niet zeggen dat hij niet kan rijden.

Ik had het ook niet over jou, maar 'sommigen', dus in het algemeen ;)

Er schrijft hier niemand dat hij het paard naar de knoppen rijdt.
Dat is jouw aanname die nergens op gebaseerd is ;)

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 11:20

Kelly_Taco schreef:
Ik schrijf niet hij zijn paarden niet kan laten piafferen maar wel dat zijn paarden in de proef niet altijd (best) piafferen.
Schrijf nergens dat ik het geen kundige ruiter vind en ik schrijf ook nergens dat hij het er niet uit kán krijgen. Maar wel dat ik benieuwd ben wanneer dat paard weer stopt met zo goed piafferen in een proef als dat hij nu onder Edward wel doet.
Juist omdat hij voorheen niet zo (best) piaffeerde in de proef.

Damn wat een vertrouwen hee. En ik kan me ook weinig ruiterwisselingen herinneren van paarden tussen HP en Edward. Wacht nou eerst maar eens rustig af voordat er met dergelijke botte opmerkingen gesmeten wordt. De paardensport zou er een stuk gezelliger op worden als men eens zou stoppen met doemdenken en het (vaak onterecht) bekritiseren van combinaties.
Daarbuiten denk ik dat wij met z'n allen wel de laatste zijn die de rijerij mogen bekritiseren van dergelijke ruiters als we het zelf niet verder schoppen dan het met bordjes uitgezette grasveldje drie kilometer verderop. :+

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 11:26

Ik zal rustig afwachten ;)

annelize123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 14:35

super gaaf!

JessicaD88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 14:55

Wat een onzin, dus als je geen Grand Prix rijdt mag je geen mening hebben? Iedereen heeft toch ogen een mond? Zou een beetje saai worden dan!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 15:02

smeetjoew schreef:
Damn wat een vertrouwen hee. En ik kan me ook weinig ruiterwisselingen herinneren van paarden tussen HP en Edward. Wacht nou eerst maar eens rustig af voordat er met dergelijke botte opmerkingen gesmeten wordt. De paardensport zou er een stuk gezelliger op worden als men eens zou stoppen met doemdenken en het (vaak onterecht) bekritiseren van combinaties.
Daarbuiten denk ik dat wij met z'n allen wel de laatste zijn die de rijerij mogen bekritiseren van dergelijke ruiters als we het zelf niet verder schoppen dan het met bordjes uitgezette grasveldje drie kilometer verderop. :+

Erg flauwe drogredenering.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 15:07

JessicaD88 schreef:
Dat Edward de paarden beter laat piafferen dan Hans Peter, sterker nog, HP moet dat gedeelte van de proef geloof ik nog onder de knie krijgen := Was ook het eerste dat mij te binnen schoot toen ik het bericht las btw!

Dan heb je Rubels nog nooit zien piafferen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 16:32

Dat zei ik idd ook al. Rubels kon ontzettend piafferen, maar zijn veel mensen blijkbaar 'vergeten' :D
Gefeliciteerd trouwens!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 17:10

Ik ben Rubels zeker niet vergeten, wat een paard :+:.

Ik ben benieuwd hoe Hans Peter het gaat doen, ik vind hem een erg fijne ruiter :).

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 07:14

Goh, hij debuteert met Romanov en scoort direct boven de 70%. Zullen we dat even niet vergeten? Dat is voor een debuut toch heel erg netjes gedaan. Ik vind het jammer dat Edward hem niet meer rijdt, er zat een hele goede stijgende lijn in deze combi. Dat hij zich wil toeleggen op Undercover richting Rio snap ik nog wel maar Next One? Dat zal wel voor de korte termijn resultaten zijn.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 07:24

Hp is in mijn ogen een van de beste ruiters van Nederland hij rijd met zo veel gevoel. Ik heb nu al zin in het NK om ze daar live te zien.

Chancley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 22:06

karijn schreef:
Goh, hij debuteert met Romanov en scoort direct boven de 70%. Zullen we dat even niet vergeten? Dat is voor een debuut toch heel erg netjes gedaan. Ik vind het jammer dat Edward hem niet meer rijdt, er zat een hele goede stijgende lijn in deze combi. Dat hij zich wil toeleggen op Undercover richting Rio snap ik nog wel maar Next One? Dat zal wel voor de korte termijn resultaten zijn.

Daar Edward binnenkort ook zijn debuut zal maken met Voice in de intermediaire II dus eigenlijk alweer een GP paard klaar heeft ;-)

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 22:11

Dat is waar ook. Ben heel benieuwd naar Voice.