Black Caviar ongeslagen met pensioen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 11:49

_Summerly_ schreef:
......

Kan niet op jouw pm antwoorde; krijg een foutmelding.

De correcte uitdrukking is inderdaad ongeslagen.
Onverslagen is gewoon fout eigelijk.
In dit geval echter is het paard bepaald niet ongeslágen ;)
Heerlijke keuze dus.

Sammie

Re: Black Caviar onverslagen met pensioen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 12:24

Dat mag je ook bij de NR via pb of TeR melden hoor. Dan passen we dat soort dingen namelijk aan :)

_Summerly_

Re: Black Caviar ongeslagen met pensioen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-13 12:42

O, dat is een beetje mijn schuld, Sammie. :) Ik had HC een PB gestuurd over mijn taalmisdaad, omdat ik niet teveel offtopic wilde gaan.

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 14:11

classic_life schreef:
Hoop dat ze zal genieten van dr leven als mama :) en dat ze dr kids maar hard leert rennen :D
Denk niet dat ze Frankel gaan gebruiken, ze willen niet meer ver met BC reizen... dus als Frankel, Nelly wilt dan moet hij maar deze kant op komen :D 8-)

Dat gebeurt ook wel toch?
Noemen ze 'shuttle' of zoiets, dat dekhengsten hier het seizoen in Engeland dekken, dan naar Australië vliegen omdat daar het dek-seizoen begint.

Ik heb een keer een rondleiding op een volbloed-fokkerij gehad, verder weet ik er amper iets van :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 17:06

Wat verassend.. Maar 6 is al wat voor een racer , hopelijk komen er nog baby black caviars aan de start!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 00:12

Toch jammer dat ze haar nu met pensioen sturen....maar idd, het kan alleen maar minder worden.
Haar nakomelingen zullen nooit haar niveau kunnen evenaren, al is het moederschap haar gegund.

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 18:20

NoeskaMoos schreef:
Dat gebeurt ook wel toch?
Noemen ze 'shuttle' of zoiets, dat dekhengsten hier het seizoen in Engeland dekken, dan naar Australië vliegen omdat daar het dek-seizoen begint.

Ik heb een keer een rondleiding op een volbloed-fokkerij gehad, verder weet ik er amper iets van :+

Ik geloof dat dat alleen fokkerijen zijn die ook een stoeterij in Australië hebben. Dan kom je dus onder andere uit bij een Coolmore stud. Ik snap het alleen niet zo goed want die dekhengsten staan best lang in Quarantaine dacht ik voor australië
Cassidy schreef:
Toch jammer dat ze haar nu met pensioen sturen....maar idd, het kan alleen maar minder worden.
Haar nakomelingen zullen nooit haar niveau kunnen evenaren, al is het moederschap haar gegund.

Zolang er naar meerdere aspecten gekeken wordt, zouden de nakomelingen slechter, net zo goed of misschien wel beter kunnen worden. Dat kun je nog lang niet zeggen en dan blijft nog de vraag of ze ook allemaal op de baan willen rennen. Ik zou het veulen verkopen, dan zijn die eigenaars waarschijnlijk binnen mits de hengst net zo geweldig is als de merrie.