Heb haar ook een aantal keer mogen ontmoeten, kan me haar enthousiasme nog goed herinneren. Reed en verzorgde een aantal paarden die bij haar vandaan kwamen/nakomeling waren van haar hengst. Ze kon er altijd met zo veel enthousiasme over vertellen Heel vreemd idee dat iemand dan zo uit het leven wordt "geplukt".
Eirikur
Geplaatst: 09-04-13 11:57
Ik ben niet snel van slag, maar nu wel. Mijn oude ponniekampjuf zomaar opeens overleden, door een paardgerelateerd ongeval nog wel... bijna niet te bevatten!
Rust zacht Brigitte, en spetter daarboven samen met Loki iedereen maar flink nat.
Gert en overige familie wens ik alle sterkte toe om zonder deze unieke persoonlijkheid in hun midden verder te kunnen gaan.
cindy83
Geplaatst: 09-04-13 12:10
Jeetje, wat een schok!!
Ook ik wil Gert en de hele familie heel veel sterkte wensen bij dit enorme gemis.....
Pff, ik was dit uit interesse aan het lezen maar tel nu een en een op via FB berichten en nu begrijp ik om wie het gaat. Verdrietig, plotseling. Sterkte.
Anoniem
Geplaatst: 09-04-13 12:24
Een inderdaad erg bekende en gewaardeerde naam in de IJslanderwereld. Vreselijk dat dit heeft moeten gebeuren.
Gert, familie, vrienden en andere nabestaanden, heel erg veel sterkte
op hun website staat het "mooie" overlijdensbericht www.kandia.nl
franka75
Geplaatst: 09-04-13 21:54
Jeetje dit was een bekende paardenvrouw zo te lezen , ik kende haar niet maar wil haar familie heel veel sterkte wensen. Wat een verlies moet dit zijn. In de bloei van je leven