Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

PocoGaucha schreef:Ik snap het opzich wel dat daar een boete wordt opgelegd. Zoals die man het zegt als iemand heeft geoefend op een hoger niveau is het gewoon niet eerlijk.

schoentje schreef:PocoGaucha schreef:Ik snap het opzich wel dat daar een boete wordt opgelegd. Zoals die man het zegt als iemand heeft geoefend op een hoger niveau is het gewoon niet eerlijk.
Dan moeten ze barrages ook maar afschaffen, die staan 10cm hoger dan het eerste parcours, als je dan een keer foutloos hebt gereden heb je ook voorsprong op je concurrentie...
PocoGaucha schreef:Ik snap het opzich wel dat daar een boete wordt opgelegd. Zoals die man het zegt als iemand heeft geoefend op een hoger niveau is het gewoon niet eerlijk.
jammer dat die meid dat niet wist. maar het is je eigen schuld als je de regelementen niet kent.
kleinvosje schreef:Okee, als het springen is heb ik niets gezegd, daar heb ik te weinig kaas van gegeten. Als het in het kampioenschapsreglement staat en amazone heeft toch gestart, dan kan ik me de opstelling van de KNHS voorstellen. Amazone had de reglementen gewoon goed moeten lezen. Dat doen in mijn ogen veel te weinig mensen...
De KNHS geeft wel duidelijk aan dat het in de juiste klasse starten volledig onder de verantwoording van de amazone valt. Daarom zal ze die boete gekregen hebben denk ik.
jammer dat die meid dat niet wist. maar het is je eigen schuld als je de regelementen niet kent.
paardjes123 schreef:Een beetje sneu, start je voor spek en bonen in het M. Mag je daarna niet meer het rondje in het L rijden op de regio. Ik vind 250 euro ook buitensporig veel, met 50 euro was de boodschap ook duidelijk
Lielle schreef:maar je mag wel heel de winter Z starten, dan in de zomer M rijden en Z op oefenwedstrijden, en gewoon naar de kampioenschappen toe.