)En dan schiet hij het paard op een gruwelijk nette manier neer..
Het paard heeft geen enkel moment stress gehad!
Dit zie ik liever dan dat de paarden op langdurig transport moeten om vervolgens ergens anders geslacht te worden!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)Dribbel schreef:![]()
Amerikanen zijn lekker dubbel hierin. We willen geen paarden slachten want dat is sielugh, maar daardoor gaan ze in slechtere omstandigheden op transport en worden elder geslacht.
Gini schreef:De slachter had wel even kunnen nadenken. Ik denk dat de dierenrechtenactivisten zich nu nog steviger in het harnas gaan hijsen en dat heel veel mensen zo geshockeerd zijn dat ze zich nog sterker anti-paardenslacht gaan gedragen. Zeer jammer, de kleine pasjes die richting versoepeling paardenslacht genomen zijn, worden volgens mij door dit "incident" helemaal teniet gedaan.
Tinky12 schreef:Dribbel schreef:![]()
Amerikanen zijn lekker dubbel hierin. We willen geen paarden slachten want dat is sielugh, maar daardoor gaan ze in slechtere omstandigheden op transport en worden elder geslacht.
Absoluut waar,wel eens discussie gehad met aantal Amerikanen hierover.Vroeg waarom ze wel rundvlees aten en geen paard.Het slachtverbod betekend alleen maar meer ellende voor deze dieren.Tikje hypocriet ...
Elk dier verdient het om met respect behandeld te worden,zeker als het geslacht gaat worden.Ik zie geen misstanden op het filmpje,beessie weet van niets....merkt niets en komt met aanlopen zeker niet gestessed over.
Gini schreef:De slachter had wel even kunnen nadenken. Ik denk dat de dierenrechtenactivisten zich nu nog steviger in het harnas gaan hijsen en dat heel veel mensen zo geshockeerd zijn dat ze zich nog sterker anti-paardenslacht gaan gedragen. Zeer jammer, de kleine pasjes die richting versoepeling paardenslacht genomen zijn, worden volgens mij door dit "incident" helemaal teniet gedaan.
...ieder zijn vak
niks mis mee.

petraaken schreef:euhm hier worden ze toch ook geschoten in het hoofd? Of er is meer aan de hand maar diervriendelijker kan het volgens mij niet meer wat die man gedaan heeft. Dus snap de ophef niet zo.
daffie1986 schreef:petraaken schreef:euhm hier worden ze toch ook geschoten in het hoofd? Of er is meer aan de hand maar diervriendelijker kan het volgens mij niet meer wat die man gedaan heeft. Dus snap de ophef niet zo.
Ja, maar dat gebeurt met een soort terugslagpin. Die man pakt dus gewoon een revolver en schiet het paard in zijn hoofd.
Natuurlijk niet echt een handige actie om zoiets uit te halen en zeker niet in Amerika waar al genoeg ophef is over de slacht.
Generaliseren.