Gefeliciteerd!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sok schreef:Nynke1 schreef:Sok wat vind je van zo'n haflinger op de derde plaats dan? Dat vind je wel verdiend?
Super leuk dat Aspen gewonnen heeft
Ja, vind het wel een mooi verhaal van de Haflinger.![]()
Niet iedereen hoeft het eens te zijn toch? Volgens mij heb ik het volste recht om uit te spreken dat ik het niet verdiend vind.
Nynke1 schreef:Sok schreef:Ja, vind het wel een mooi verhaal van de Haflinger.![]()
Niet iedereen hoeft het eens te zijn toch? Volgens mij heb ik het volste recht om uit te spreken dat ik het niet verdiend vind.
Ach hou toch op. Jij en ik weten best dat je hier zo over denkt omdat je persoonlijk wat hebt tegen Esmee. En nee, gelukkig hoeven wij het zeker niet eens te zijn, maar wees gewoon zo dapper om te zeggen dat dit niet door het paard komt maar door degene van wie dit paard is geweest.
MariekeS_ schreef:Ten eerste van harte gefeliciteerd voor Esmee!
Voor de BOKT verkiezing van het jaar vind ik persoonlijk dat in het vervolg dan ook paarden als Salinero en Valegro gewoon niet in het rijtje thuis horen....
Deze verkiezing was in mijn ogen appels met peren vergelijken.
Sammie schreef:Deze verkiezing ging om het paard van het jaar volgens Bokt.nl, niet om het Boktpaard van het jaar. Het was in eerste instantie ook niet de insteek om paarden van Bokkers mee te laten doen. De vraag was welk paard er op sportief/ eigen rasgebied in jullie ogen er bovenuit stak. Jullie mochten zelf paarden aandragen en de 10-12 meest genomineerden gingen door. Diverse Bokkers vonden dat dit ook op diverse paarden van Bokkers sloeg, vandaar dat er uiteindelijk ook een gemixte lijst is gekomen. Voor volgend jaar zal dit ook zeker gesplitst gaan worden. Dat en nog wat andere kleine aanpassingen
Fitzroy schreef:Onbegrijpelijk![]()
Dus we gaan ieder LT paard van een Bokker maar nomineren en verkiezen?
Sorry, ik zie niet in wat voor bijzondere prestatie Aspen heeft geleverd. Een aanfluiting, deze hele verkiezing.
Wie is het meest populair, dat had er beter van gemaakt kunnen.
Fitzroy schreef:Onbegrijpelijk![]()
Sorry, ik zie niet in wat voor bijzondere prestatie Aspen heeft geleverd. Een aanfluiting, deze hele verkiezing.
miss_lizje schreef:Fitzroy schreef:Onbegrijpelijk![]()
Sorry maar ben het hier toch wel grotendeels mee eens. Het zullen zeker als dit soort verkiezingen vaker gehouden gaan worden toch de popijopi bokers zijn die altijd boven aan eindigen. Het gemiddelde paard van ITP zal nooit genoeg nominaties krijgen als er niet een "bekende" bokker achter zit.
Van mij pard is elk paard op bokt paard van het jaar! Wat je prestaties ook zijn.