Paard van het Jaar 2012 volgens Bokt is bekend!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chernique

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 14:49

Wat leuk! :D
Gefeliciteerd!

Annabel

Re: Paard van het Jaar 2012 volgens Bokt is bekend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 14:52

Alle 3 zijn het toppers gewoon! gefeliciteerd iedereen :D

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 14:54

Sok schreef:
Nynke1 schreef:
Sok wat vind je van zo'n haflinger op de derde plaats dan? Dat vind je wel verdiend?

Super leuk dat Aspen gewonnen heeft *\o/*

Ja, vind het wel een mooi verhaal van de Haflinger. :)
Niet iedereen hoeft het eens te zijn toch? Volgens mij heb ik het volste recht om uit te spreken dat ik het niet verdiend vind.

Ach hou toch op. Jij en ik weten best dat je hier zo over denkt omdat je persoonlijk wat hebt tegen Esmee. En nee, gelukkig hoeven wij het zeker niet eens te zijn, maar wees gewoon zo dapper om te zeggen dat dit niet door het paard komt maar door degene van wie dit paard is geweest.

elllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 14:55

Gefeliciteerd allemaal !! Maar betreft Tommie ik mis ook Sanne in het verhaal .... Dus bij deze ..... Sanne jij ook gefeliciteerd je hebt tenslotte ook meegewerkt en betaald aan het geweldig herstel van Tommie !!

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 14:56

Meiden hou het eventjes gezellig, en ga anders verder via PB. :)

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 14:57

Nynke1 schreef:
Sok schreef:
Ja, vind het wel een mooi verhaal van de Haflinger. :)
Niet iedereen hoeft het eens te zijn toch? Volgens mij heb ik het volste recht om uit te spreken dat ik het niet verdiend vind.

Ach hou toch op. Jij en ik weten best dat je hier zo over denkt omdat je persoonlijk wat hebt tegen Esmee. En nee, gelukkig hoeven wij het zeker niet eens te zijn, maar wees gewoon zo dapper om te zeggen dat dit niet door het paard komt maar door degene van wie dit paard is geweest.

Ik ken haar niet eens, alleen haar 'foto's'. :') Dus heb ook niets tegen haar.
Maar inderdaad, natuurlijk komt dit niet door het paard. Paard kan er ook niets aan doen. :)
Maar ik zal erover ophouden. Mag geen bokkers bespreken, dat maakt het ook allemaal net even wat lastiger..

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 15:00

Ten eerste van harte gefeliciteerd voor Esmee!

Voor de BOKT verkiezing van het jaar vind ik persoonlijk dat in het vervolg dan ook paarden als Salinero en Valegro gewoon niet in het rijtje thuis horen....

Deze verkiezing was in mijn ogen appels met peren vergelijken.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 15:02

Sanne en Annemiek gefeliciteerd met de bronzen plek *\o/* *\%/*

Esmee jij ook gefeliciteerd met de eerste plaats van Aspen *\%/* Ben nog steeds blij dat ik hem ooit voor mijn lens heb mogen hebben :D

MariekeS_ schreef:
Ten eerste van harte gefeliciteerd voor Esmee!
Voor de BOKT verkiezing van het jaar vind ik persoonlijk dat in het vervolg dan ook paarden als Salinero en Valegro gewoon niet in het rijtje thuis horen....
Deze verkiezing was in mijn ogen appels met peren vergelijken.

Helemaal mee eens, ik vind tenslot van rekening dat dan echt alleen bokt of voormalige bokt paarden aan mee mag doen :) goed idee om mee te nemen naar dit jaar :j

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-13 15:12

Deze verkiezing ging om het paard van het jaar volgens Bokt.nl, niet om het Boktpaard van het jaar. Het was in eerste instantie ook niet de insteek om paarden van Bokkers mee te laten doen. De vraag was welk paard er op sportief/ eigen rasgebied in jullie ogen er bovenuit stak. Jullie mochten zelf paarden aandragen en de 10-12 meest genomineerden gingen door. Diverse Bokkers vonden dat dit ook op diverse paarden van Bokkers sloeg, vandaar dat er uiteindelijk ook een gemixte lijst is gekomen. Voor volgend jaar zal dit ook zeker gesplitst gaan worden. Dat en nog wat andere kleine aanpassingen :)

normann_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 15:12

gefeliciteerd winnaar :D
maar eerlijk gezegd vind ik dat salinero wel op de eerste plaats had mogen staan maar ja! maar Aspen heeft het vast ook verdiend, er is natuurlijk niet voor niks het meest op gestemd :)

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 15:23

Gefeliciteerd Esmee! Jullie hebben het verdient :D En de anderen natuurlijk ook.

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 15:23

En toch ondanks wat sok zegt vind ik de prestatie van Esmee erg knap. Ik ken niet veel ruiters/amazones die met een 3jarige in de B beginnen en dan de LT halen binnen 4 jaar.
Hierdoor had ik ook op Esmee gestemd.

Van harte gefeliciteerd, je hebt het verdient!

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 15:25

annemieke en sanne gefeliciteerd met tommies 3e plaats.
En de andere winnaars ook
:)

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 15:27

Sammie schreef:
Deze verkiezing ging om het paard van het jaar volgens Bokt.nl, niet om het Boktpaard van het jaar. Het was in eerste instantie ook niet de insteek om paarden van Bokkers mee te laten doen. De vraag was welk paard er op sportief/ eigen rasgebied in jullie ogen er bovenuit stak. Jullie mochten zelf paarden aandragen en de 10-12 meest genomineerden gingen door. Diverse Bokkers vonden dat dit ook op diverse paarden van Bokkers sloeg, vandaar dat er uiteindelijk ook een gemixte lijst is gekomen. Voor volgend jaar zal dit ook zeker gesplitst gaan worden. Dat en nog wat andere kleine aanpassingen :)

Ik denk dat het in deze context gewoon erg veel verwarring en onduidelijkheid veroorzaakt heeft :)
De bedoeling was een beetje vaag met zulke totaal verschillende paarden (hoe moet je nou Tommie & Valegro vergelijken?!)

Als het volgend jaar gesplitst is vind ik dat een heel goede verbetering! +:)+

Het idee vind ik wel heel erg leuk, vooral om de Bokt-paarden een beetje extra in het zonnetje te zetten.

XxHercules

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 15:29

Ik ben er helemaal mee eenss!! :)

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 16:32

Tommie is voor mij een echte winnaar. Wat is nou een mooier kado dan weer gezond worden?
Maar ik gun het iedereen. Ik vind zelf Aspen ook erg mooi. De paarden zijn zeker niet te vergelijken. Hoeft van mij ook niet. Ik ben blij met een mooie derde plaats!
En het belangrijkste is dat je zelf trots op je eigen paard bent! Of het nou een topper in de dressuur, springen of een lieve knuffelpony is.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 16:36

Gefeliciteerd allemaal! :D
Ik vond Salinero wel echt bovenstaan :p

Simyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 17:07

gefeliciteerd alle winnaars!!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 17:47

Onbegrijpelijk |o
Dus we gaan ieder LT paard van een Bokker maar nomineren en verkiezen?
Sorry, ik zie niet in wat voor bijzondere prestatie Aspen heeft geleverd. Een aanfluiting, deze hele verkiezing.
Wie is het meest populair, dat had er beter van gemaakt kunnen.

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 17:50

Nou nou.. Beetje respect tonen kan ook wel >;)

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 17:56

Fitzroy schreef:
Onbegrijpelijk |o
Sorry, ik zie niet in wat voor bijzondere prestatie Aspen heeft geleverd. Een aanfluiting, deze hele verkiezing.

Sorry maar ben het hier toch wel grotendeels mee eens. Het zullen zeker als dit soort verkiezingen vaker gehouden gaan worden toch de popijopi bokers zijn die altijd boven aan eindigen. Het gemiddelde paard van ITP zal nooit genoeg nominaties krijgen als er niet een "bekende" bokker achter zit.

Van mij pard is elk paard op bokt paard van het jaar! Wat je prestaties ook zijn.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 17:57

Fitzroy schreef:
Onbegrijpelijk |o

Jij neemt het wel heel serieus. Ik vond het erg leuk. En volgens mij is het met goede bedoeling opgestart.
Ik ken Aspen verder ook niet, maar zie niet waarom er zo l*llig over gedaan moet worden. Het is toch gewoon een leuk en goed paard?

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 17:58

miss_lizje schreef:
Fitzroy schreef:
Onbegrijpelijk |o

Sorry maar ben het hier toch wel grotendeels mee eens. Het zullen zeker als dit soort verkiezingen vaker gehouden gaan worden toch de popijopi bokers zijn die altijd boven aan eindigen. Het gemiddelde paard van ITP zal nooit genoeg nominaties krijgen als er niet een "bekende" bokker achter zit.

Van mij pard is elk paard op bokt paard van het jaar! Wat je prestaties ook zijn.

Nou sorry maar die haflinger en dat verhaal...Ik heb nog nooit van ze gehoord en toch vind ik het leuk voor ze dat ze op de 3e plek zijn geëindigd.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 17:59

Tja, ik vind het gewoon vreemd als er eerst gesproken wordt over paarden die uitzonderlijke prestaties moeten hebben geleverd er dan gewone Bokt-paarden tussen staan. Hetzelfde heb ik ook al in het nomineertopic aangegeven dus niets nieuws onder de zon. Vind het alleen heel erg jammer dat voor de gemiddelde Bokker dus blijkbaar een Boktpaard zonder uitzonderlijke prestaties belangrijker is dan andere paarden die Olympische medailles of wereldtitels binnen hebben gehaald.

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 18:07

Ik vond het ook wat een warrige verkiezing, maar de winnaars snap ik wel :j
Vind het wel een beetje vreemd dat er zo neerbuigend gedaan wordt over de prestaties van Aspen. Ik vind het niet niks. Er zullen best andere paarden zijn die meer en beter presteren, maar ik vind het best een noemenswaardige prestatie. Kunnen veel bokkers alleen maar van dromen ;)

Paarden van populaire bokkers, of die op een of andere manier nog recent aardig in de belangstelling hebben gestaan (door een populair topic oid) eindigen overigens in iedere denkbare verkiezing hoger, dat is wel bekend. Kijk maar naar de veulenverkiezingen ;) Ik denk bijvoorbeeld dat Sali eerder op nummer 1 was beland als deze verkiezing na zijn afscheid van dit weekend waren geweest.

Als iedereen maar blij is met zijn of haar eigen dier(en) zijn we toch allemaal tevreden? :D
(Iedereen ziet toch liefst zijn of haar eigen paard op 1, lijkt mij :P)